Ajsing!

Hoppas ni hade en mysig timme nu under Earth hour?

Jag hade inte lika tur med den, nej sanna mina ord. Min stortå blev överkörd av datastolen, ja fy, blodet var överallt!
Okej, kanske inte så dramatiskt, men det blödde faktiskt. Så Tony fick agera sjuksköterska & tejpa om min lilla tåssing!

Men vill passa på att säga: God Natt sötnosar!
Kommer vilja ha eran hjälp imorgon, men mer om det får ni veta då. God natt på er! 
#1 - - Matilda:

Hehe okej, aa kan jag göra :)

#2 - - Heyli:

huga, hoppas det inte blev nåt allvarligt med tån!



om jag ändå kunde komma ihåg vad affären hette! var i alla fall på en inredningsaffär i birsta, (typ sundsvall) dock var det två år sen men kan återkomma senare om jag kommer på vad affären hette om du vill :)

#3 - - Lisa:

Okej vad nice :)



Min dag har varit rätt trevlig, ett minus bara att jag är lite sjuk! Men det var faktiskt helmysigt att släcka ner allt och bara umgås med familjen under Earth hour... Låter inte så trevligt med tån, hoppas det känns bra nu =D

#4 - - SARA:

Ja visst var den bra!! :) Ha en skön söndag! :)

#5 - - LENA:

åh va roligt :) jag tog det bara lugnt, gjorde lite slingor i håret ;) kram!

#6 - - M O S A N:

svar: Varsegod!



Den har itne börjat än för mig, men den blir nog bra. haha! :D

#7 - - Rösta på veckans blogg - emmajuli:

Veckans blogg hos mig anmäl dig :)

#8 - - Angelica L:

Ha en fin dag :D

Kram

#9 - - jossan:

godmorgon :) händer idag? ^^

kram

#10 - - Vanadesse.:

nämen gud va kul att jobba på IKEA! jag älskar ikea hihi =) hoppas att du får jobb där! eller nån annanstans såklart. måste vara svårt nu under finanskrisen. usch.



stackars tån! d gör så jävla ont när man slår i eller kör över tårna. lider med dig hehe. hoppas att d känns bättre och att du o tån får en bra söndag ;)



kramar!

#11 - - Malin-Hockeyfruga:

jajjemän..men fuska med tvn på ;O haha otur med tån du hade då!! ;S

#12 - - Elina:

sv: Jaha. USch, va trökigt :/

#13 - - vanessa:

Tycker du? hehe tack! :):)

#14 - - alec:

hej älskade.. det är bara bra :)själv söt?

#15 - - Susan:

Hejhej!



Följ gärna min blogg, skriver om mitt liv skvaller och mycket mer..

Om du har bloglovin lägg gärna till mig

då kan jag lägga till dig

men bara om du vill § puss ;)

#16 - - pelle:

Aj fan, det lät ju inte så jävla skönt! ;D

#17 - - Gaia:

Aj då. Inte så roligt när tån blir överkörd av datastolen. Vad ska du hitta på idag då? =)

#18 - - Karin:

Svar. Tack :)



Ja, de timmarna jag har varit uppe har varit bra. Själv?

#19 - - Anna:

sv: tack sötis! ^^ <3 Ja allt är bra med mig :) själv?

#21 - - Emelie -EmeliesPlace:

Hej!

Tänkte bara höra med dig om du vill vara med och svara på en fråga som jag ställer till er läsare på min blogg i inlägget som heter "Fy fan!"? Det skulle vara roligt att få höra just din åsikt, och du kanske har varit med om något liknande?

Kram Emelie

#22 - - RESESNACK.:

ja det var ju mysigt :)



svar: ja bulgarien verkar rätt så nice faktiskt.

#23 - - Nikki:

sv: den var faktisk bra! <3

#24 - - amaandaa:

ajj stackars dig :(

#25 - - Daniella:

Ja! :) Jo jag har haft en lugn och skön helg! Och du? :)

#26 - - paulina:

okejokej, det låter kanon ! Ne jag kom precis hem från en helg i jönköping med innebandy :DD kram

#27 - - Karin:

Svar. Eller hur är den :)

Till top