Vanessa Hudgens lägger sång & musikalerna åt sidan..

Nu hänger hon mikrofonen och sångrösten åt sidan, för nu ska hon satsa på en "karriär" enbart som skådespelare.

Tillåt mig att vika mig dubbelt och få skratta ihjäl mig.
Vart i alla världen har Vanessa Hudgens fått för sig att hon har kaliber att bli en skådespelare? Ingen vet. Hon kan inte kort sagt! Hon kan hålla sig till Disney-filmer där hon ska gråta men se ut som hon ska spricka upp i skratt när som..
Alla som har sett henne "skådespela" och bra dessutom, räck upp en hand. Ingen?, nej jag förstog det.

Det var väl lika bra att hon inte fortsätter att sjunga, för det kan hon inte heller. Varför satsar hon på någon som hon är bra på?
Se söt ut och hålla tyst. Nej hon ska förpesta min vardag genom att göra exakt som hennes pojkvän Zac Efron gör. Så härligt att se att hon är kreativ och kör sitt eget race, inte..

Att hennes karl hade potential att bli något större än disney-filmerna visst vi när vi såg han på bioduken.
Men att hon skulle det visste vi ju på en gång att det var kört för henne.

Att jag inte går jämt med varken Vanessa Hudgens eller Miley Cyrus är väl ingen nyhet.
Men jag kan till ochmed ge Miley credit för att hon ialla fall kan sjunga & skådespela.
Medan den andra fröken inte bestiger något utav det..
#1 - - Erika:

sv: Ja det hoppas jag med :D

#2 - - ida:

usch, hon har så jobbig röst -.-



sv: taaack! :) puss,

#3 - - emelie:

sv: hehe jaa verkligen :/



Ska du göra i helgen då? =)

#4 - - Mindy:

Allt är bra med mig denna sommar kväll.Skönt att slappa här...Ha en skön kväll.kram

#5 - - Elin:

Hon kan varken sjunga eller skådespela, hon kan hålla sig till disney channel så slipper vi se henne nån annan stans...

#6 - - Anonym:

#7 - - Anonym:

sv- hehe har inte gjort så mke nu på kvällen, utan badat&solat innan, är väldigtväldigt trött efter de! dusj:)?

#8 - - simone:

SV: Tack! ^^



Oh, jag gillar verkligen inte Vanessa hon suger fett mkt! :O



Kram.

#9 - - felicia:

Jag håller med, hon kan sjunga tycker jag, men hon låter konstig, typ bebisröst eller nåt?



sv: Ja det kommer han verkligen alltid vara! :D



kram

#10 - - emma:

TACK :D

#11 - - Erika:

sv: Ja det är ju det :/

#12 - - Rosita:

Haha, man kan ju bara önska henne lycka till.. ;p

#13 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: men det är sånna vänner jag har jag får inte gnälla men dom får!

#14 - - felicia:

Fast hon är väldigt vacker iallafall ;)



sv: Jag har haft en jättemysig dag, hur har din varit?:)



kram

#15 - - Your Dream Closet:

Jo jag ska flytta till en större lägenhet än den jag bor i nu :)

#16 - - Anonym:

sV: hihi okej:) tack :D

#17 - - sofie:

sv; joo de är rätt bra, blir bara bättre för varje dag, men vill vara bra nu för jag vill börja träna igen! ;) hihi

hur är det med dig i sommarvärmen? :)

#18 - - Rebecca:

Hon har cool stil i alla fall;P

#19 - - Anonym:

Hej! =) kikar in

#20 - - emma:

smitter av sig :D

#21 - - ' FATMA:

I fjärde boken, föder Bella Jakob's eller Ewdards unge?



Har för mig att du har läst alla böcker xP

#22 - - Begonia:

sv: haha verkligen! No shit liksom! :D jo det är bättre, men mitt ärr sprack upp så fick åka in och plostra om igen. hur är det själv då? :D kram

#23 - - ida:

sv: hahaha, sant

puss

#24 - - Cajsa:

hehe tack sötaste! :P

#25 - - Anonym:

jaa jag har bytt =) hihi

#26 - - emma:

självklart får man fråga =)

Men nu vet du i alla fall gumman.

Hoppas jag med. Tack. Kram

#27 - - J O S E F I N E:

Sv; Ja, det är både härligt och jobbigt med värmen.

Min kväll har bara varit bra :) Din då?

Kram

#28 - - ' FATMA:

oh tack & lov! annars hade jag blivit väldigt arg xD

Men hur kommer det sig att Ed kan få barn? Var det inte så att vampyrer som dom inte fick barn?

#29 - - Cajsa:

sova time! :) natt natt! :P

#30 - - felicia:

sv: Det låter härligt :D

#31 - - ♥ Sandra ♥:

Hon är snygg!!

#32 - - ♥ Sandra ♥:

haha ja det har du rätt i :P

#33 - - I S A B E L L A:

sv: Hihi,visst är hon söt!

Låter härligt. Jo tack, min vart också bra!



Hoppas du har fint väder hihi kram!

#34 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: ja! :D

#35 - - Linn :):

SV: japp, här ska det shoppas :D

Hatar förrästen vanessa hudgens grymt mycket!

#36 - - ida:

sv: det har jag! :)

själv då?



puss

#37 - - ann:

sv:aa, jag vet! B&J är ett biiiig måste haha:D

Kram&Godnatt!!

#38 - - anna:

Hon har en snygg stil iaf, alltid något! ;)

#39 - - malin:

Jadå, har spelat massor med kort. sj? :)

#40 - - julia.:

ärligt talat har jag svårt för amerikanska barnstjärnor över huvud taget...

#41 - - Mimmi:

Ja fan det ska bli intressant, haha.

#42 - - alec:

jag tycker hon är så duktig på att sjunga, mne vadå hon har ju varit med i filmer?



PUSS

#43 - - ♥ Sandra ♥:

hihi ja den var super god =) Hoppas du får en bra dag!

#44 - - Ida Björck:

jag gillar vanessa hur som helst :)

#45 - - Maria:

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

#46 - - felicia:

sv:haha tack :D

förlåt, det var inte meningen att göra dig hungrig;)



Vad händer idag då?

KRAM

#47 - - sanna:

Heej hur är det med dig ? :D

#48 - - N:

Sv: Ja precis :)



Vill du följas i bloglovin? :)

#49 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

du är en sötnos!

#50 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

*SV:* yes de är skit skönt!

#51 - - Emma:

haha vad roligt för henne då:D



tack föresten! <3

#52 - - Mathilda:

Så sant, även om bilden ovanför är helt och hållet underbar. Jag vill ha blått...



Å andra sidan tvivlar jag starkt på att det går käpprätt åt skogen för henne, det finns alldeles för många Disney Channel-frälsta tioåringar som ÄLSKAR henne, Hanna Montana och, ja, gud vet allt.

#53 - - Randy:

Thailand är lyxigt, vart i Thailand ska du? =)

#54 - - J O S E F I N E:

Sv; Åh, låter som en härlig dag :D älska slapp :D



Får se vad som händer idag, skall antagligen träffa en kompis. :D

Vad ska du göra?

KRAM

#55 - - Cajsa:

good morning tjejen! allt bra?



du har väla inte glömt min tävling? skicka in ditt bidrag innan tisdag, då är det försent! läs mer här! :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/june/cl-needs-a-push-tavling-pagaende.html#comment

#56 - - anna:

haha det är ngt med vanessas röst som ger mig rysningar på ett inte bra sätt. när hon sjunger i high school musical låter det liksom lite som en femåring på nåt läskigts ätt ;P

#57 - - JULIA AMANDA:

Jag tror jag kan dra slutsatsen att du inte gillar vanessa hudgens!

#58 - - jossan:

asså guud jag håller med xD hon kan ju lycka till med det! jag hatar verkligen småbarns filmer som High school musical! så jävla töntig!! ska hon bli skådespelerska måste hon bli seriös!

kram

#59 - - →Hannah Hale←:

åh henne stör jag mig på som fan!

#60 - - vesna:

ja tycker hon e söt--.

#61 - - Sofia:

Miley är riktigt duktig, men kanske lite för mycket uppmärksamhet för en så ung person, det kan aldrig vara bra...

#62 - - johanna:

dålig skådespelare må så vara, men jag ääälskar hennes hår!! :-¤

Till top