Transformers: Revenge of the Fallen

God kväll/natt? bloggen!

Kom precis hem från en mysig promenad från staden.
Blev inte promoe, tyvärr. Hade gärnat velat se han men det blev bio istället! Transformers 2 blev det. Låt mig säga detta på en objektivt sätt... FY FAN VAD FILMEN ÄR BRA!!
Okej det blev inte så objektivt men filmen var verkligen sjukt bra!

De flesta av er vet nog att Shia Lebeouf var med om en bilolycka för några månader sedan och skadade då handen.
Jag tänkte på det när filmen starta, hur hade dom fixat detta?
Måset säga att efter att ha sett det hade dom fixade det väldigt snyggt in i filmen utan att man riktigt tänkte på det.

Men inget undgår mig, jag har järnkoll på kändisarna!

Kort om handlingen
Decepticons makter återvänder till jorden i uppdrag att ta Sam Witwicky till fånge, efter att han lärt sig sanningen om dom första forna Transformers.
Samtidigt tar Optimus Prime på sig uppdraget att försvara männslkigheten och bildar en allians med internationella armér för ett andra krig.

Som jag sa tidigare är filmen verkligen sjukt bra!
Och jag ger den 5/5!

Gå och se den era nollor, se den!
 
#1 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

Ställ gärna en fråga i min frågestund,

skulle vara superkul! Hoppas att du

får en toppenbra söndag, massa kramar

http://esth.blogg.se

#2 - - SARA:

Ja :D



Jag har inte ens sett första transformers filmen :P

#3 - - Linda:

jag gillar inte sånna filmer :S

#4 - - Emma:

Sv; Jag har varit hos min farmor! =)

Vad händer idag då?

#5 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

kanske man borde ta och se då =)

#6 - - carro:

svar:godmorgon :) Allt bra idag ?

#7 - - Emma-Gill:

allt är bara bra här :D <3

#8 - - Ida:

Tack för frågan , svaren finns på min blogg nu =)



Allt bra annars ? =)

#9 - - Emma:

Sv: Haha, nähe :P

Joo, jag hoppas det jag med :)



Åh, mysigt med bio. Måste gå på de jag med någon dag :D

#10 - - Deniesé:

Åh nu vet ja vilken film ja ska se på bio här näst alltså! :D

#11 - - FRÖKEN ERIKSSON:

SV: Härligt (:

#12 - - jossan:

okej ;) låter bra :) händer idag?

kram

#13 - - emma:

allt bra?

#14 - - Mathilda:

Toppentips, den ska jag absolut se!

#15 - - Your Dream Closet:

jasåu gillar den vita, jag illar den svarta :) har länge funderat på att köpa en svart trironi klocka då jag redan har en orange, men sen hittade jag dessa.

#16 - - Begonia:

sv: haha jo, det är bättre faktiskt! :D Åh, vilken tur du har som kan njuta av värmen sådär! :D haha, men snart så ska jag väl också kunna få njuta lite jag med ;D Puss!

#17 - - Estefany:

inget speciellt, ligga i solen tror ja. sj?.kram

#18 - - vesna:

aaaah.. kanske de..

#19 - - emelie:

sv: hehe jag var på liseberg igår, ska bara vara hemma och ta det lugnt idag :p

#20 - - M i c k a:

yesbox, det är gryt i östergötland, en bit utanför valdermasvik (:

#21 - - HERMELIN:

Jadå :) hare du själv haft en bra dag? :)

#22 - - Alina:

diggar bloggen! :)

#23 - - Frida:

fin blogg!

#24 - - SARA:

Ja, tack :D Ikväll blir det ännu mer jordgubbar med glass!

Haft en bra dag i hettan? Kram

#25 - - Mimmi:

Sv: Det tycker jag du ska göra! Vi har det så varmt och fuktigt här att man inte behöver växthus för gurka och sånt då körde jag på det! Har alltid velat ha egna gurkor och tomater : D



Det är verkligen värdelöst! I Japan måste man dessutom vara nätt för att få på sig kläderna som säljs så jag kan inte ha dessa muskellår, hihi. Men det är lätt fixat, får skylla mig själv som gymmar 6 dagar i veckan typ.

Tycker bara du ska gymma om du gillar det, det är så tråkigt att göra något bara för att man måste. Jag gymmar för att lindra mina sömnproblem, suck.

#26 - - Maado:

Nice! Jag ska gå och se den ikväll, hoppas jag också tycker den är såpass bra :)

#27 - - Daniela:

alla mina nörd kompisar som verkligen LEVER för transformers hatade den XD

Fin blogg btw! :)

#28 - - Daniela:

jag har inte ens klarat mig genom den första filmen... men det erkänner jag inte för mina kompisar. De skulle allvarligt talat börja hata mig. De är överdrivet besatta xD

#29 - - Daniela:

haha thank you very much!

Följa varandra på bloglovin? :)

#30 - - charlotte - mamma till theo:

då lär ja se den

#31 - - amanda:

gillade filmen, dock märktes det att den är gjort för killar, ex hur de framstälde och flimade megan fox, annars jätte bra

Till top