Tjuvlyssnat på stan..

En man står med sin bebis utanför New Yorker och en tant går fram.
Tant: Åh, vilken gullig unge, vart är mamman?
Manen: Hon är där inne och spenderar mina pengar..

Haha, roligast idag! 
#1 - - J O S E F I N E:

Sv; Åh tack ska du ha! :D



Thank you, det behövdes! <3

#2 - - Angelica:

Sv: jag mår verkligen hur bra som helst :D hur mår du själv?

#3 - - anna:

haha klockrent svar!



svar: ja man kan ju inte kunna allt hela tiden hehe ibland får man ta hjälp av en man ;P

#4 - - Linda:

Lite förkyld, annars bra!

#5 - - matilda:

Sv: Hihi, jo visst lever jag min cykling... fattas bara att jag börjar äta cyklar! Haha.

Allt bra?

Puss!

#6 - - [lisa bjernhagen]:

nejnej... att dom ens vågar säga 'nya evanescence'. namnet blir ju inte ens detsamma!

#7 - - Emma:

Sv: Okej, jag ska ta och göra de någon dag :)

Aa, har varit underbart väder idag, och det ska bli bättre imorgon :D så härligt!

#8 - - Mona:

hahaha! det var roligt sagt! :)

Förresten tack för din kommentar, söta!



Puss!

#9 - - Heyli:

haha, har du hört det där på riktigt alltså?!



typiskt att pengar alltid ska vara ett problem.. har väl kanske inte heller direkt jättemycket pengar men unnar mig det ändå, då jag sparar in på andra grejer :)

#10 - - Josse:

Tack! =)

#11 - - - HANNA:

Tycker du? Tack! :) Haft en bra dag?

#12 - - matilda:

sv. haha tack =) man önskar sig tillbaka ;)

#13 - - matilda:

sv. haha lite annorlunda kanske ;)

#14 - - SARA:

Haha, det är rätt, man ska spendera sin mans pengar, inte sina egna ;) Hoppas du haft en bra dag!

Till top