Sims 3

Hallå bloggen!

Tror ingen har missat att Sims 3 släppts idag. Vet ni vad det bästa är? Att jag ska hämta spelet imorgon. Okej, de bästa hade väl varit om jag hade spelet i handen just nu, men jag får vänta.

Har längtat sjukt länge på att spelet ska släppas, då kan jag skaffa mig ett liv i spelet eftersom jag inget har just nu! hahah.. sorgligt jag vet.. 
De roliga i spelet är ju att få skapa hus, trädgårdar och inreda.   

Är det någon som har testat
det, så jag kan stjäla det?

Aja, som ni flesta vet är det städ-torsdag. Disken sjunger efter mig!
 
#1 - - LIENE:

vill spela sims! har ens aldrig gjort det:O



sv: ja, visst är det kyligt:/ jag hade en bra dag både igår och idag, du då?

kram

#2 - - Emelie:

Spännande! Jag hoppas att det är värt väntan :)Jag har spelat massa sims innan, men tyvärr går inte min dator att lita på längre =/

#3 - - sarase:

jooo då bara bra men vart tog sommaren vägen kan man ju undra?! =)

#4 - - Helena:

Sv: Nae jag har det hemma hos mig och just nu är jag hos pojken min. Så jag ska väl ta och testa det när jag kommer hem :D



Jag håller med dig att göra hus och inreda är nästan det roligaste i spelet :)



Puss!

#5 - - Valeria:

jo tack det är bra. Hur är det själv? :) ÅÅÅ gud, jag kommer sitta framför datorn i flera dagar!! :O:O så grymt kul!

#6 - - karin:

åh, jag vill också ha det spelet. blev brutalt ledsen när de sköt upp releasen men samtidigt inser jag att tiden inte finns till att sitta och skapa familjer på datorn. kanske borde ta mig den tiden? är ju avkopplande. vi får väl se! ge mig en recension sen!

#7 - - julia:

härligt :) nej jag vet inte, är lite sjuk :/ me nska färga håret iaf :) dudå? lägga till varandra på bloglovin :)? pusss

#8 - - MARTINA:

Sv: Jag ser riktigt mycket fram emot filmen! :) Jag tycker att trailern var liiite för kort faktiskt, men de kanske avslöjar för mycket om de visar mer :P

Jag tror att filmen kommer bli bra ändå!

Puss!

#9 - - Makrill:

"Senaste" spelet jag spelade var The Sims hot date ;) Så jag är inte speciellt uppdaterad ^^



Hoppas det gick kanon med disken ;D

Puss!

#10 - - pech:

sv; jaa! tror den kommer bli bättre än twilight, eftersom dom har mer pengar och så nu. :p och så är den boken bättre tycker jag. ;D twilight-filmen är ju inte så jättebra gjord egentligen tycker jag. :p men den är bra ändå! :D

#11 - - Makrill:

Nej jag håller med dig, såg himla dåligt gjort ut, för att vara en så pass populär film :S Hoppas den inte blir en besvikelse iaf!



Tack så mkt raring :D



Ja jag hoppas det röda går rätt igenom och direkt till våra framtida barn ;) haha. Det är ju så fint!!



Ha en fin morgondag!

Puss!!

#12 - - klara:

jag jobbar på ungredaktionen (vlt.se/ung). som skribent :) men slutar efter sommaren tyvärr.

#13 - - ♥Sandra♥:

härligt! Jag med :)

#14 - - M a t i l d a - allt och ingenting♣:

ja, sjdå:) ?

#15 - - emma härnqvist/perfektion:

haha du är väl för rolig! och jösses så många cyklar! men jag är inte direkt förvånad.. det är nog vanligare än man tror :)



jo jag jobbar också nu.. under sommaren sen börjar studierna. men du pluggar annars också va?

#16 - - SARA:

Usch, har blivit supersjuk nu.. Dumma immunförsvar som inte orkade kämpa imot lite till ;( Kram

#17 - - ~ Annelie ~:

Ja verkligen! kul att tänka tillbaka och få lite nostalgi:)

#18 - - angelica:

Sv: åååh aaavis, måste ha det spelet, måååste! :)

#19 - - Fröken Sverige:

Jo det har ju sina för och nackdelar. Istället är det ett projekt där man får driva frågor som man brinner för!

#20 - - Anonym:

jag vet inte riktigt om de passar mig heller men de är fint ändå :)

#21 - - Martina:

Ja har me städ-torsdagar.. skönt o ha rent till helgen :) haha nu blir de sims-mania igen i sverige tror ja :)

#22 - - Emma:

Lyllos dej som ska få the sims 3! :D Vill oxå ha det, du måste berätta hur det är ^^

#23 - - Sandra:

Berätta gärna om det är bra eller inte :) Funderar på att köpa det själv :)

Till top