Rädd?

Denna bild är ful, eller inte bilden, men jag. Ser ut som jag luktar på hundbajs eller nått. Inte fint..
Dessutom den här bilden visar hur svettiga jag var när jag var det som minst. Hängde ni med?

Kort sagt, jag var en svettfläck idag.
Kan jag säga det? Dagens outfit: Svettfläckar.
Ja, det blir bra det.

Hallå! Måste berätta!
Idag när jag åkte hem från jobbet så köpte jag en glass, en Calippo Lemon & Pineapple närmasre bestämt.
Efter att lyckats äta upp den domna min gom och tunga bort! Det kändes som gomen börja svälla osv. Hur rädd tror ni inte att jag blev på en skala 1-243?
Det var som mitt liv passera i revy och jag trodde att jag skulle dö av att ha ätit en glass.

Men så var inte fallet, efter att ha druckit lite vatten fick jag tillbaka känseln i tungan igen och allt var som vanligt igen. Men en fråga återstår: Vad i all världen va detta?
#1 - - Emma:

Sv: Kanske imorgon ;) hehe

#2 - - Antonia C Nilsson:

hhihi ja eller hur!:D

hahah jag tror hela sveriges outifit var en svett fläck;P

föresten jag tyckte bilden var söt:)<33

#3 - - amanda:

tack :) har du röstat? <3

#4 - - Erica:

Jaa ja hoppas de blir bra bara! :D



Haha, en glass som kan få dig att se ditt liv passera i revy, du är för rolig! :D

#5 - - LIENE:

jag har också haft svettfläckar idag, hahaha, varmaste dagen hittills?

#6 - - vesna:

häärligt =) fint tack... haft en fin dag? =)

#7 - - Maado:

Läskigt =/ Du kanske är allergisk mot citrus frukter?

Haha, svettfläckar! KLockrent! Den kommentaren avgör det du åker upp som favorit på bloglovin, haha! :D



#8 - - zarah:

hehe okej, jag har varit med där en gång :P

#9 - - Your Dream Closet:

ja det är underbart att måla, specielt när man gör det i sin egen lägenhet :) längtar tills jag kan köpa en lägenhet och renovera som jag vill !

#10 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

Hoppas du har haft en skitbra dag, snygging!

puss och kram, http://esth.blogg.se

#11 - - Helena:

Sv: Jaa, det är riktigt varmt :P

Min dag har varit bra, har bara funnits till liksom :P



Vad läskigt det där med tungan :O



Puss

#12 - - Anonym:

ja det är kul, men föredrar manga! :)

#13 - - sanna:

varit på stranden , du är nte all ful! :D puss & kram!

#14 - - ida:

sv: jodå, väldigt varmt bara.

puss

#15 - - K:

Bra o bra, beror ju på hur man ser det =P Fick ju böta =D Jo idag har det satan varit varmt och kvavt på jobbet! Vad jobbar du med? Det kanske jag redan frågat? =P

#16 - - malin:

Heej, kommenterar du min blogg så kommenterar jag din! :)

Till top