Promoe



Ja, igår drog vi inte ut. Vi var hemma och hade det mysigt istället.
Men ikväll ska vi dra till Cityfestivalens sista dag här i Västerås. Ingen mindre än Promoe kommer att uppträda vilket min karl ville se. Själv har jag aldrig hört talas om mannen med de förförliga dreadsen. Men enligt älskling är han väldigt stor här i Västerås eftersom han är härifrån.
Rolig fakta: Promoe har varken rakat sig eller klippt sig sedan år 1995.

Men för att hålla mig lite uppdaterad så sitter jag och lyssnar på hans musik just nu. Ja, han är inte så pjåkig om jag ska vara ärlig, gilla melodin!  fniss..



Vad tyckte ni om musiken?
#1 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv. hihi okej :D

#2 - - B E A S B L O G G ♥:

härlig blogg! :D

#3 - - ♥ Sandra ♥:

okeej. Jag hoppas den är bra.. jag vill ju ha den hihi.. :P

#4 - - IVONISH JAO:

Hej snyggingar! ;*



LÄS OM MIN SENASTE DRÖM!



WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE

WWW.IVONISH.BLOGG.SE



ps. älska promoe! ds

#5 - - DILAN:

Haha. Låten är sådär ... Jag diggar den!

#6 - - ann:

sv:hehe, segt att göra den iaf:P

Vad gör du? Hoppas du får en härlig lördag :Dkraaam!

#7 - - Erica:

Jaa om dom gjorde! :D haha



Puss! <3

#8 - - DILAN:

Svar: Typiskt svenskt *:)*

#9 - - Felicia:

Låten är härlig, men jag tycker att deras andra låt "Dekadansen" är bättre :)

#10 - - FRÖKEN ERIKSSON:

Söt blogg (:

#11 - - IVONISH JAO:

Jo, kärlek är kärlek, men det är ändå tryggare om killen är äldre : p

#12 - - an:

svännebanan är cool musik! :D dock urtjatatd... heheh

#13 - - Sabine - Ab imo pectore:

fin design!

#14 - - Emma:

Sv: Detsamma!



Haha, den där låten.. :P

#15 - - Your Dream Closet:

Man lär sig gå i klackar :)

#16 - - Emma-Gill<3:

hejsan :D allt bra med dig söt ?<3

#17 - - Estefany:

sv: haha tack får jag säga :D

hara bara haft de bra :), sj?. kram

#18 - - FRÖKEN ERIKSSON:

SV: ja visst är klänningen söt ^^



jag har haft en toppen dag (: själv?

#19 - - SARA:

Tack :D



Oj vilket hår och skägg! Haha

#20 - - Linda:

han är grym!

#21 - - felicia:

Nej gud jag hatar den låten haha! :D



sv: Åh va kul! Hoppas du får en underbar kväll då!

Jag har badat och träffat kusinerna idag, ska snart ut med kompisar :)



kram

#22 - - Emma:

Vad har du gjort idag? =)

#23 - - J O S E F I N E:

Bara refrängen som är bra ;p



Sv; Oh okej :) Ni får ha det så roligt då! Berätta hur Promoe var live sedan :D



Yes, det har jag! Solat med två kompisar, och nu får vi se vad som händer :) är trött som bara den.

KRAM

#24 - - N:

Överdrivet varmt bara ;)

#25 - - Denise:

Hej!

Vad ska du göra den här härliga lördagskvällen? :)

#26 - - Randy:

Jag gillar inte låten men texten är riktigt bra, dom sjunger precis som det är.

#27 - - HERMELIN:

superfin blogg ! :)

#28 - - antonia c nilsson:

hiih värkar som om någon behöver klippa sig om man inte gjort det sen 1995 :P<33

fin blogg:)

#29 - - Rebecca:

Diggar den låten :P

#30 - - Millan:

vad är det den heter... these walls dont lie... eller något, Var så länge sedan jag hörde den men den är bra. :p

#31 - - Mimmi:

Sv: Det är riktigt kul! Gurkorna har jag haft sen dom var bara frön och basilikorna var små bebisar. Det är lite pyssligt sådär och eftersom det är så varmt och fuktigt här behöver vi inget växthus, balkongen är hemsk nog!

#32 - - Ida Björck:

musik är king, haha sommarens låt ;D

#33 - - Maria:

Usch jag hatar Svennebanan! Den var ju tippad till att bli årets sommarplåga, men som tur är så spelas den inte så väldigt ofta här i Finland ändå. Jag var nästan rädd för att den skulle göra det när alla gick runt och spelade den på sina mobiler veckorna innan skolan slutade.

#34 - - ♥ Sandra ♥:

Taack den har varit jätte bra min dag. Din då?:)

#35 - - I S A B E L L A:

Usch,hans hår borde inte må så bra :).



sv: Vad härligt ! Här är vädret också superbra. Dock lite blåsigt :). Kraaaam !

#36 - - elin.:

Haha usch vilket onice hår :P

#37 - - ida:

svennebanan <3



sv: hah tack! :)

jodå, det har vart bra.

själv? :D

puss

#38 - - sofie:

sv; jaa de är väll de ända sättet att bli frisk på snabbast ;) men längtar till handbollen och att få träna igen!! :D

va skönt! :D

#39 - - Emma:

diggar låten :D

#40 - - Monkey:



haha helt sjukt att han inte rört håret sen nästan 15 år tillbaka. bläää :P

#41 - - ann:

sv:kul med att gå ut:D Vad ska du då?:D

Hoppas du har haft en bra kväll,kram!

#42 - - Amanda:

sommarplåga, hehe :P

#43 - - h:

jag har den låten på hjärnan...

#44 - - Mathilda:

haha, den låten sätter sig på hjärnan! :p

#45 - - steph:

sv: hon är helt underbar! - jag önskar att hon föreläst på min skola också.. allt bra med dig örresten? =)

#46 - - Anonym:

svennebanan är ju king!

Till top