Oj!

Värst vad dagen bara flög förbi!
Att sätta sig att spela Sims 3 är farligt.
Kommer nog inte skriva mer idag, men imorgon så kommer jag skriva ett helt inlägg om just Sims 3!

God natt sötnosar!
#1 - - Sofia:

Är det så kul, har verkligen funderat på att köpa det men är inte säker. Dock funkar sims 2 dåligt på min dator oxå...

#2 - - Emma:

vad tyckte du om spelet? jag blev lite besviken faktiskt... :/

#3 - - Sarah:

SIms är ju tråkigt! ;D

#4 - - Yoannah:

sv: Tack så mycket :D

Jag vill också ha sims 3 men det har inte blivit pengar över till det :(

#5 - - Emelie:

Det är livsfarligt. Min kväll i går bara försvann :O

#6 - - Makrill:

Haha det är farligt och spela The Sims :D



Puss!

#7 - - Ida:

Jag kan bara tänka mig, med sims2 glömmer man ju bort tid och rum och det gör man säkert med sims3, fast snäppet mer! :D

#8 - - Anonym:

sv: Nja inget planerat ännu! Men måste verkligen passa på nu när det är sommarlov! Själv? :)

Kram

#9 - - Maria:

Oj, jag vill också spela Sims 3! :) Är det stor skillnad jämfört med tvåan?



Svar: Haha, vem gör väl inte det? :D

#10 - - jossan:

vad bra :) jo här med! vad tycker du om min nya sommarrosett?

kram

#11 - - Evelina:

Om jag skulle sätta mig vid det spelet hade ingen nånsin sett mig mer! Jag är livsfarlig vid såna spel.. för min egen skull då! Så därför tänker jag inte ens köpa det ;P



SV: Min dag har varit småjobbig, men helt ok! :)

Till top