#1 - - Helena:

Hur härligt som helst att se den :)

Nu längtar man ju bara mer till han se den :)



Hoppas att du har haft en super dag :)

Kram

#2 - - Makrill:

Nej såååå lika är vi ju inte ;)



Den verkar spännande :D Men gillar inte hur de gjort varulven :P



Puss!

#3 - - Emma:

det känns underbart att skolan snart är slut!:D

#4 - - pelle:

Det var ingen jättebra trailer faktiskt. :S

#5 - - madde, MODEBLOGG:

Ja, jag har haft en bra dag idag, varit i stan och köpt studentpresenter, jädrar vilken skoskav jag fick :P Hur har din dag varit? :)

#6 - - Susan:

Hej, det är Susan (lilsus.blogg.se) jag har bytt blogg! Men det är samma susan, din blogg är fotfarande himla bra! :) Allt bra med dig?

#7 - - andrea:

sv: jag har väl inte gjort så mycket; shoppat & tagit de lugnt.

Älskar trailern, måste se filmen så fort den kommer ut :D

#8 - - emma härnqvist/perfektion:

vet inte i hur många bloggar jag sett den trailern nu. en stor favorit i bloggvärlden absolut.



hur är allt med dig annars då? och vad gör du nu, pluggar/jobbar?

#9 - - sofie:

vill se nu!!!! :D

#10 - - ♥ Sandra ♥:

Thanks sweetie!



#11 - - Emelie:

Den verkar jättebra :)

#12 - - - mhalin ,:

s var - min dag har varit helt okej ! :D har sprungit 5 km ! :O









assssssssssssåååååååå faaaaaaaaaaaaaan , jag kaninte se trailern . :'(

#13 - - Anna:

hehe ja tack =)

#14 - - Josse:

Hur har din dag varit idag då =)?

#15 - - RONJA:

sv: skola, och sen har jag bara slöat.. vad hittar du på imorgon då? :D

#16 - - Anonym:

Gud vad jag längtar till den kommer på! :)

#17 - - SARA:

Gud vad jag längtar till den kommer på! :) Jag tror New Moon kommer vara bättre än Twilight faktiskt :)

Till top