Missa inte!



Glöm inte!
Sverige - Danmark
Kanal 6 kl. 19.00!


Första halvlek:
0 - 1
Sverige spelar okej, men har en hel del att fixa nu inför andra halvlek!


Förlust med  0 - 1.
Tråkigt..


#1 - - Sandra:

Klart mna inte missar :)



Puss

#2 - - sanna:

heja sverige!

#3 - - Jeanette:

Klart man inte missar!!!! Har laddat med läsk och chips!!!

#4 - - Tessan:

Klart jag tänker missa. Sambon drar till nån killkompis så jag slipper se :D Tjoo hoo

#5 - - Lovisa:

Svar: Jag är inte riktigt nöjd, vill ha längre hår, men blev ändå nöjd med resultatet.

#6 - - Frida:

Självklart inte!! ;D Pepp som tusan. Take care och heja väl! :)

#7 - - julia.:

aldrig:)

#8 - - Begonia:

ojojoj! :D haha kommer nog missa

#9 - - Anonym:

Vem bryr sig om fotboll??? Ingen tydligen eftersom ingen har skrivit nåt om ditt inlägg...

#10 - - amanda:

ska bli en spännande match :D

#11 - - Helena:

Det får man inte missa :)

#12 - - Anonym:

Gud nej :D fin blogg!

#13 - - Anonym:

De e klart man inte kan missa fotbollen! 15 minuter kvar! Taaagga! ;)

#14 - - H:

Jope, nu får vi hålla tummarna!

#15 - - sanna:

jorå¨, trött bara, kom hem ifrån stockholm precis nu och sprang direkt upp till jobbet, ska jobba till 04 inatt. blöö! haha själv?

kram

#16 - - Hannah Hale [FOTO & STUFF]:

Jag tänker missa det :D!

#17 - - Heyli:

tack så mycket :)

#18 - - M i c k a:

nej vi gör ju tyvärr inte det :P haha

#19 - - Junitjej:

Hoppas Sverige vinner!

#20 - - Helena:

Fan säger ja!!!!!!

#21 - - klara:

ptja, jag sökte helt enkelt och fick det. man får bara jobba på ungredaktionen när man går i skolan så det är därför jag slutar.

#22 - - M a t i l d a - allt och ingenting♣:

är du med i en jätte rolig tävling på min blogg, läs det nyaste inlägget (:

#23 - - anna:

:( sverige måste verkligen göra stora förändringar för att få laget att fungera och byta ut lagerbäck! hans tid är över..

#24 - - Sara:

hehe, Ja de är ju bara grejen att Kunna köpa. =P sen behöver man ju inte köpa mkt. Jag köpte bara en liten vinare eller vad de nu va när jag fyllde. jag tyckte de va för dyyrt där :P asg



Hur ha dagen varit?

#25 - - ♥Sandra♥:

hehe ajdå.. hoppas den smakade ändå ;)



Min kväll har varit lugn och skön :) Din då?

#26 - - mia:

tack:D

(L)

#27 - - ida:

Nej :(

#28 - - Emma:

Usch vilken skräll! Tur jag inte tittade på matchen :)

#29 - - Karin:

Ingen rolig historia det där inte =(

#30 - - Bettan:

Nej jag kollar inte på fotboll....

Vad ska du göra idag då??

#31 - - Fred:

Tråkigt med förlust.

#32 - - Stine:

Go danmark :P

#33 - - sellssi:

vem vann?

Till top