Kristen och Robert är ihop!

Ja, ialla fall om vi ska tro msn.se.

Läste en artikel om Emma Watson där hon hintar om att det skulle vara något mellan stjärnorna.
Ryktena om att det skulle vara ihop har ju spinnat runt nu ett bra tag, men det är på den senaste tiden det har tagit snurr ordetnligt!

Vad säger vi om detta då?
Dom båda är hur snygga som helst, helt klart snyggaste paret i Hollywood iså fall.

Men vad tror ni då? 
Skitsnack eller ligger det någon sanning bakom detta?
#1 - - Linda:

Alltså, jag såg twilight första gången denna veckan, och ville se gärna att de skulle vara ett par i verkligheten med för de är så söta. Så visst, det kan ju vara sant, fast jag har hört att hon har nån pojkvän.. hmm.. intrigen tätnar. ;)

#2 - - sarase:

varför e alla så galna i Twilight? Haha värsta hysterin kring denna film =) Jaa du mentalskötare.. man kan jobba inom psykiatrin på sluten avdelning med mer akut vård eller jobba inom socialpsykiatrin..då hjälper man mer till att förebygga sjukdomstillstånd på beoenden eller boendestöd mm. Man hjälper människor med psykiska funktionshinder :) Svarar det något på din fråga? =)

#3 - - isis:

man får hoppas på d,

han måste ju ha en snygg tjej;)

#4 - - MARTINA:

Jag säger bullshit :)

#5 - - SARA:

Tack! Det gick sådär, rev sista hindret i båda klasserna, så det var ju retligt.. Men får skylla på min förkylning, orkade inte göra mitt bästa själv :/



Kan ju hoppas att ryktena stämmer, de hade varit så snygga ihop! :)

#6 - - - Hanna:

Näe, skit också! Hejdå VM...

#7 - - Erika:

Jag hoppas att allting är sanning för de är så otroligt söta tillsammans :)



sv: Visa saker på The sims 3 var jätte enkla at förstå och andra inte, men så är det ju med ett nytt spel, man lär sig efter hand :)

#8 - - Valeria:

Ajdå! En dag kvar bara! Håll ut !! ^^



Igår skulle jag träna (klättra) med en ganska så nybliven vän, han och hans kompisar dök dock aldrig upp så efter två timmars väntan tränade jag ensam.. :( att inte ens höra av sig är jag jätte ledsen på! :( Men men.. Jag hittade lite andra trevliga människor att träna med så min dag var inte så förstörd :P Nu ska jag kila iväg och rösta :O

din dag då? :)



Puss och kram!

#9 - - Valeria:

Wow! Hoppas att de är ett par för de är så snygga ihop ^^

#10 - - Jen:

aah braa :)

gjort nått kul idag?

#11 - - matilda:

sv. ja det är allt undebart! jo jag har haft en fin helg dudå?

#12 - - pech:

sv; åh, tack så mycket! :)



jag vet inte riktigt, dom passar iaf sjukt bra ihop!

#13 - - HANNAH:

Dom borde ju ha blivit kära i varandra när de gör filmen herregud :)

#14 - - Martina:

Fullt möjligt... Absolut en bra helg, lugn o skön! Din?

#15 - - thesshanning:

Svar: Jaha okej! vart bor du nudå?

telemarketing? är det då man pratar i telefon med folk och ska sälja? eller har jag helt fel? :p



Idag ska jag faktiskt övningsköra för första gången i mitt liv & räkna matte då jag har ett litet prov på måndag. själv då?



Kram!

#16 - - Sofia:

Jag hoppas det är sant, men jag tror oxå att msn vet vad alla hoppas och brer på rykterna lite. Men det hade varit sjukt kul med Edward och Bella på riktigt!

#17 - - Helena:

Sv: Det gick inte alls bra för Sverige :P

Dom gick ju inte in bollen i mål :P



Jag läste att dom inte hade nått ihop, eller så kanske jag har drömt det :P

Men dom passar mycket bra ihop tycker jag :)

#18 - - Malin Sofia:

Hej! Du har väl inte missat att sommarens största bloggfest äger rum den 15 augusti i Stockholm? Det är jag som håller i trådarna för festen och jag skulle jättegärna vilja bjuda dig. Av 100 platser finns 13 stycken kvar, och hittills har allt från modebloggare till hästtjejer anmält sig, från hela Sverige. Vi kommer att äta, dricka, dansa, mingla, lära känna nya vänner - allting i en läcker festlokal på Södermalm. Bilder från stället, och delar av gästlistan finns publicerade i min blogg, så ta gärna en titt. Festen kostar 470 kronor, och i det priset får man välkomstdrink, vin till maten, italiensk buffé och inhyrd DJ. Dessutom får alla en goodiebag med sig hem.....;) Hör av dig om du vill vara med, har du långt att resa kan du anmäla en kompis också, förutsatt att han/hon också har en blogg. Hoppas vi hörs! //Malin.

#19 - - hanna:

Skitsnack ! Jag har hört att hon redan har en pojkvän. Så nejnej!

#20 - - hanna:

aa det är han.. Men det skulle bli så fel om dom två var tilsammans.

#21 - - Begonia:

sv: haha jadå! själv? :D



VA? SKOJAR DÙ? :O ofta de är tillsammans. Va inte hon tillsammans med den där pundaren? Hon pundade ju också har jag för mig. om det inte var en vas som såg ut som en bong hon höll i och puffade från på bilden. Haha! :D

#22 - - louise:

sv; jodå det har jag (: sj?

#23 - - Emelie -EmeliesPlace:

dem är för söta :D

#24 - - Adeline:

Nja jag är tveksam om rykterna stämmer. Visst jag tycker också att dem skulle vara väldigt fina tillsammans. Men jag tror att det bara är ett rykte, just för att det har ryktats om att dem har varit tillsammans ända sedan premiären av Twilight filmen ungefär.

#25 - - denise.:

alltså, jag hoppas dom är tlsm.. det hade vart roligt.

MEN.

Hon har ju redan en pojkvän?

vi får helt enkelt vänta och se.

#26 - - emine:

älskar robbert

#27 - - Sana <33:

Det ser inte ut som han, inte mycket ialafall

#28 - - susanna:

hon har väl en annan pojkvän eller?

fast om man ska tro allt skvaller om kristens och robs heta natt på och hotellet och så vidare.. så är dom nog tlsm, men lite tveksamt där alltså, skulle vara kul om dom va de i allafall!

#29 - - Maria:

Oj, det har jag inte hört förut. Stämmer det tror du?

Kul skulle det ju vara i så fall, de passar så bra ihop! :D

#30 - - Regina:

hmm vet faktiskt inte vad jag ska tro på..skulle vara kul om de var tsm

#31 - - amanda:

han är ju galet snygg

Till top