Huset är fullt..

.. av testosteron just nu. En massa karlar här och ska ha lite roligt.
Hoppas jag får upp ett till inlägg innan det är dags att hoppa i säng. Hur har rean dag varit idag? Hänt något skoj?
#1 - - emelie:

sv: hehe jobbade på mammas jobb.

Gjorde skyltar och sånt för den ocean race som är här i Gbg :D

#2 - - Marie:

Åh, älskar reorna som är på sommaren. Brukar alltid hitta något fint då, :)



Jag har blivit nominerad till Sommarens blogg hos http://jjossues.blogg.se/2009/june/rosta-fram-sommarens-blogg.html. Om du tycker att jag är värd att bli det, rösta på nr 3 då. Skulle vara jättesnällt! =)

#3 - - felicia:

sv: Tack så mycket :D



kram

#4 - - ♥ Sandra ♥:

jag har faktiskt aldrig testat den... skulle ha smakat den men jag var så inne i min glass att jag glömde bort det haha

#5 - - Sandie:

ah nej jag har inte sett.. eller jo, en av dom har jag men inte kom jag ihåg det inte :) vilken rea? :S:S:S:S vad har jag nu missat?

#6 - - ABSSOLUTARNELAA:

haha . eller hur ;)

#7 - - ♥ Sandra ♥:

inte? Jag har aldrig testat den.. hehe var min pojkvän som tog den :P

#8 - - ida:

sv: solat och så :)

själv då?

puss

#9 - - anna:

jag har bara legat is olen och softat hela dagen, ganska perfekt dag egentligen :)

#10 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Godnatt haha! (:

Allt bra?

P&K

#11 - - Cajsa:

haha och jag tycker den va hemsk! :P

nej nu måste jag duscha! kramar!

#12 - - ävelicious:

jajamensan :)

Till top