Härlig tajming!

Tjingeling bloggen!

Nu är jag hemma och jag packar för fulla muggar. Ja, jag ska åka till mamma lite tidigare än planerat. Fast det vet inte hon. Något säger mig att man kanske ska ta och ringa och säga att jag är påväg? Fniss.
Imorgon är det en stor dag för mina kusiner som tar studeten! Härligt, det är snart exakt ett år sedan jag tog studeten. Visst saknar man skolan en smula.

Hoppas att allt är bra med er idag?

Min dag har verkligen varit super! Att äntligen få komma igång med mina igentliga planer. Ett samtal och det förändra hela min dag verkligen.
Planer för nästa vecka är också i rullning, men det tänker jag inte avslöja ännu.

Nej, nu måste jag återgå till packningen snart går tåget. Ska försöka hinna svara på era kommentarer och lägga upp ett inlägg eller två under helgen!

Ha det så bra !
#1 - - I S A B E L L A:

sv: Hihi åh tack så mycket! Vilken tur att jag sparade skorna då =). Jag invigde dom idag på skolavslutningen, kram ^^,

#2 - - melissa:

SV: jadå :D

#3 - - Amanda:

Hejsan!

Hittade in till din blogg idag, den verkar trevlig :)

Hoppas du får det bra hos din mamma :)

#4 - - Maria:

Svar: Jodå, riktigt bra. :) Har hälsat på min morfar och lite sånt..

Hur har din dag varit hittills?

#5 - - emelie:

sv; det är jätte bra hur är det själv?

#6 - - Pauline:

Fin blogg!

#7 - - celineee ♥:

Jättefin blogg! :D

Följa varandra på bloglovin? :)

#8 - - NATHALIE - life as it should be!:

söt blogg, kika gärna in min! kram ;)

#9 - - emelie:

sv: hehe jag är van med dem :p



det är bra, förutom att jag har baksmälla :p själv då?

#10 - - Linda:

Okej. lycka till med packningen då. Känns som man alltid glömmer nått :P



jodå, förutom allt regnande har dagen varit bra :)

#11 - - norea:

tack :)

jag ska typ bara vara hemma i sommar :P

#12 - - Mona:

Hej söta! :)



som undersköterska får man bland annat ge insulin och vissa läkemedel, sätta såromläggningar och smärtplåster, ta blodtryck och blodprover osv. Man hjälper till med hygien ,mat, tvätt och lite allt möjligt. Det beror mycket på vart du jobbar också..om det är sjukhus elr äldreboenden, om du är ordinarie eller vikarie. På äldreboenden är det mest hygien ( typ hjälp med toa, dusch etc), städ, tvätt och sånt man sysslar med medans man på sjukhus sysslar med att tex ta blodprov och blodtryck utöver det andra. Personligen tycker jag att det är en jättebra utbildning ..man hjälper mskor och känner att man är oerhört värdefull. Utöver det behövs det alltid personal inom vården.



Puss och kram! trevlig helg!



#13 - - LIENE:

sv: jag gillade den nog också mest:)

kram

#14 - - Anonym:

Hej! :)



Du har nu blivit bloggsatt på Bloggsatt.se



/Bloggsatt - Betygsätter bloggar

#15 - - Deniesé:

sv: Jotack min dag har varit hyfsad, fötterna har tagit mycket stryk under alla olika utspring som iof varit riktigt roligt att se på! :D

du då?

PUSS

#16 - - Sofia:

sv: Skolavslutning :D själv då?

#17 - - tess:

japp dagen ahr varit jättebra! hur har din dag varit?

#18 - - Sandra:

Skönt att din dag varit såå bra :)



Ja vi får hoppas på det, iaf att svullnaden går ner liiite :) Puss

#19 - - Emma:

Gårdagen var okej, trots en väldigt jobbig dag på jobbet

#20 - - Josse:

Jo det ska jag, du också? =)

#21 - - Daniel:

Du e ju sååå nätt!!

Till top