Favorit serie?

Jag lever, har bara ett liv att leva. 

Vet ni vad? Bara för att alla bryr sig så mycket om mina intressen och liknande så ska jag förgylla eran dag genom att berätta min favorit serie. 
Jag har en ny favorit serie, eller två om man ska vara riktigt petig. Min favorit serie är nu mer The Big Bang Theory.
Den går varje vardag kl. 19.00 på 5:an! Den är verkligen sjukt rolig!

En annan favorit serie som jag tänkte upplysa er om är Brothers and Sisters. Hade säsongsavslutning igår, men den är också riktigt bra och spännande!

I jakt på andra bra serier, kan inte ni berätta vad eran favorit serie är?
#1 - - Anonym:

sv: naaaa :) tack!



Puss

#2 - - Anonym:

Brothers and sisters är också min favortit :)

#3 - - Lona- den dagen du kommer upp i min klass!:

sv: tack ^^

#4 - - Sara:

Heh, ja de är underbart. :D

haft en toppenbra dag kanske?? Det hoppas jag på. ;)

#5 - - →Hannah Hale←:

Mina favoritserier har du säkert redan sett! Heroes, Lost, Scrubs, Vänner och Top Model =) Talk shows ligger högt upp på listan också, yey :D

#6 - - Begonia:

sv: haha tack så jättemycket! :D

#7 - - Annika:

Hahaha, snygg bild! Mina favoritserier är House och Grey's Anatomy. Men de har ju båda slutat för sommaren nu. Komedier så gillar jag King of Queens bland andra, vet inte om den går just nu dock. Haft en bra dag annars? Min har varit regnig men rätt bra ändå. Man ska väl inte klaga i onödan antar jag! =D Kram

#8 - - MARTINA:

Jadu, läs mitt kommande inlägg så får du veta hur det gick med det;)

#9 - - Elin:

sv; jodå det är okej med mig, lite orolig men sommarlovet är bara timmar bort och det är alltid skönt :)

Hur är det med dig?

Puss och kram

#10 - - Sandra:

Just nu är min favoritserie Bones, går på söndagar klockan 20.00 på trean. Riktigt bra enligt mig! :D

#11 - - vesna:

haha den serien e sjuk :)



ja gillar gossip girl, desperate housewives och ugly betty men kan knappt följa dom.. så : (



sen simpsons, family guy + how i met ur mother :D lvoe! haha..

#12 - - Samuel Karlsson:

Jag såg ett avsnitt av The Big Bang Theory och fastnade direkt. Dock är jag ingen person som följer serier blint, så lär ju glömma bort det, men bra är det.



Jo, antar att The sims har utvecklats en hel del, men samtidigt så känner jag att det känns som att man inte kan göra så mycket mer med spelet.. Dock är jag en sån som spelar ett spel massor, för att sen bli uttråkad och inte spela på länge..

#13 - - Tessan - en bloggerska från Gävle:

vi ska åka på kryssning över helgen, till Helsingfors . :) idag har min systerson varit här en stund, min syster skulle uträtta ett ärende . ska väl packa lite senare . :) ha en bra dag, kram !

#14 - - emeli:

åh, ser den där serien går på femman hela tiden men har liksom inte haft intresse av att stanna & kolla än! Får väl ta och göra det nu :)

Till top