En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, credit, hylla, ja vad ni nu vill kalla det.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Sara! I hennes blogg kan man få följa med i hennes vardag med hästar och tävlingar.
Eftersom jag delar hennes passion för hästar så tycker jag att det är extra roligt att följa den.
"Tyvärr" har hon en tendens att lägga ut otroligt smarriga bilder på det hon äter, så man lämnar ofta hennes blogg hungirg.
En riktigt söt, rolig & glad tjej! Länkade till hennes blogg för några dagar sedan angåend rätt gissning över vad mina ben hade varit med om. En vardagsblogg där hon ofta tipsar om vad det är för filmer och böcker hon läser.

Gå in och kolla in hennes blogg folks!
#1 - - Emma:

Sv; Om en stund ska två av mina kompisar komma hit och bada i min pool. =) Händer i sommar då?



Puss!

#2 - - Ida Björck:

haha okej :D men bra är den ;D

#3 - - ♥ Sandra ♥:

jaa jätte skönt =)



Hoppas du har haft en bra dag!

#4 - - B E A S B L O G G ♥:

vill du anmäla dej till veckans blogg i min blogg? ;D

#5 - - emma:

Tack =)

Låter bra det.

Jo då det går allt.

gör du då? puss

#6 - - ida:

sv: det har väl vart lite sådär.

själv då?



puss!

#7 - - I S A B E L L A:

sv: tack snälla du!

Hoppas du haft en fin dag, hittills ;)..

#8 - - Emma:

Sv: Det är bara bra! Själv? :)

#9 - - Josefine - Världens bästa 13-åring:

Vilken fin design du har!

#10 - - Erica:

Haha ;P Puss<3

#11 - - HERMELIN:

okej, va bra :) jag ahr också haft en bra dag ! <3

#12 - - M i c k a:

tack så mycket (:



allt bra med dig idag?

#13 - - N:

Åh tack söt :)! Nä då ska jag inte göra det :)



Pusss

#14 - - ♥ C h i i b i:

Hejsan, allt bra? ^^

#15 - - SARA:

Härligt! Min dag har varit toppen på tävlingsplatsen! :)

Nej med vad gullig du är :D Kram

#16 - - sanna:

vad bra att det är bra med dig!! med mig är det bara toppen! :D



puss & kram!

#17 - - emma härnqvist/perfektion:

typiskt.. de blev nog nåt fel när jag skickade till dig :)

kul iallafall att du ger bloggare "en stund i rampljuset" de ger ju även oss andra en chans att hitta en bra blogg!



#18 - - Emma- bloggen om allt!:

Sv; Ska till stockholm,rix fm & träffa EMD :)

Gå in på min blogg & ställ några frågor i frågestunden är du snäll :)

#19 - - Maria:

svar: Haha, undrar samma. Men du kanske inte brukar lyssna så ofta på radio?



Tack, jag gillar det också. :) Nalle Puh brukar ofta säga mycket smarta saker.

#20 - - Mathilda:

Åh, det ska jag checka, bloggtips är grymt!

#21 - - Antonia C Nilsson:

haha värkligen inte:)

jo tack min dag har varit bra:)<33

själv?

#22 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: tackar! ;D.

#23 - - Rosita:

Vad roligt att ha en grej som det här :)

#24 - - vesna:

allt bra? =)

#25 - - B E A S B L O G G ♥:

sv: tack! :)



jag ser att du har bloglovin, ska vi lägga till varandra? ;D

#26 - - ida:

sv: ah usch, så jävla äckligt!!



haha, ja det är skitvarmt!



puss

#27 - - zarah:

okej :)

#28 - - JULIA AMANDA:

Ska jag definitivt kolla in :)

Och jag hittade också in på en "lämnas hungrig"-blogg nu precis, därför sticker jag till köket nu!

#29 - - HERMELIN:

nu finns svaren från frågestunden på bloggen ! :D

#30 - - ♥ Sandra ♥:

haha ja men nästan :P

#31 - - malin:

inget speciellt, men jag har badat idag :)

#32 - - pelle:

MAAAAAAAAAAAAAAAAAT! Låter som en riktigt bra blogg! Bäst att kika in!



Allt bra med Louise förresten?

#33 - - FRÖKEN ERIKSSON:

SV: Tack det hade vi också (:

#34 - - Rebecca:

Kul, ska spana in bloggen ;)

#35 - - Ida - Mamma till Nathalie:

Sv:

Okej härligt att höra =) Jodå det är bara bra med mig också.

Ja visst var skorna fina? Jag älskar dom =)

#36 - - Linda:

har du haft en bra helg?

#37 - - K:

ja alltså... jag tänker att man måste vara sjukt stressad och så i sitt liv för att det ska kunna hända? =P

#38 - - K:

ja alltså... jag tänker att man måste vara sjukt stressad och så i sitt liv för att det ska kunna hända? =P

#39 - - zarah:

okej, den var faktiskt bra!

#40 - - Linda:

men han vet ju inget annat :)

#41 - - zarah:

det var en verklighetsbaserad film :)

#42 - - ♥ Sandra ♥:

haha okej, vilken blev det istället då?:)

#43 - - Linda:

vad har du för dig?

#44 - - pelle:

well spank you!

#45 - - K:

Jo, det är fan helt sjukt! =P

#46 - - emma:

svarar kommentarer, sova snart =)

#47 - - ida:

sv: åh tack så mycket!

puss!

#48 - - Alina:

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag:)

#49 - - FRÖKEN ERIKSSON:

SV: Vi missförstod varandra på msn nu under kvällen men jag tror vi redde ut det (: har har precis kommit hem från peace and love och var grymt trött. Men allt är löst nu (:

#50 - - ann:

sv:min kväll var helt underbar, så roligt har jag nog inte haft på ett tag:D, brukar alltid ha kul med mina friends, men igår var grillfesten en mkt lyckad sådan:D

Nu ska jag ta och sova lite för lite sömn, så säger godnatt, om du nu inte redan sover:p

#51 - - K:

Hehe ja, det var en härlig dag !=) Hur var din?

#52 - - SARA:

Jaa, nu är det typ bara 30 timmar kvar till jag är på flygplatsen!!! :D Hallelujah! Kram

#53 - - ♥ Sandra ♥:

okeej... :) Kul att du blev böjd iallafall :)

#54 - - Marie:

På ett ljusparty går det till så att man blir bjuden av en värd/värdinna, som i mitt fall var min kompis. Hon hade anlitat någon som kom och pratade om alla ljusen, som berättade om dem, sa priser och hur dem luktade o.s.v. Hon visar allting. Sen får man bläddra i kataloger och se om det är någonting man tycker om och då kan man köpa det. Man kan även beställa så att man får ett eget ljusparty. Den som är värd/värdinna för ljuspartyt tjänar på om de andra köper någonting och ju fler som kommer desto bättre.

Så medan man kollar i kataloger och beställer fikar man lite och så, :)

#55 - - sanna:

det blir väl stranden då igen ;P sj då ?



Puss & Kram!

#56 - - zarah:

god morgon! :)

#57 - - Anonym:

sv: men chips blir man beroende av när man sitter och äter

#58 - - simone:

SV: Mm, o det är fett tråkigt att hon är tsm Zac Efron, han är för bra för henne!

#59 - - emma:

Godmorgon Söta =)



Puss

#60 - - ♥ C h i i b i:

Svar: Härligt^^ Det är bara bra med mej med^^ Hittar du på för nåt?

#61 - - Ida Björck:

ja mys var de allt :) kram

#62 - - Linda:

Jag är ledig idag, grymt skönt :D

#63 - - Emma-Gill:

ååh tack :D några planer för idag?<3

#64 - - Deniesé:

Sv. Japp ja bor i Östergötland ^^

Jasså ja, varför flyttade du från viken då? ;)

Kram

#65 - - Emma:

ha en skön dag!:)

#66 - - sofia':

sjukt fin blogg du har! :)

#67 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

okej..Jag dissar dem. SKa du göra idag då ?

#68 - - ida:

sv: godmorgon sötnos!

puss

#69 - - Lena:

det ska jag testa, tack för tipset :)

#70 - - ann:

Det vore så kul om du hade några sekunder extra för att klicka in på http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/de-nomenerade-ar.html#comment och rösta på min blogg om du tycker att jag fötrjäntar din röst, vore kul om jag vann=).

Jag är nr: 5

#71 - - I Z Z A H:

vill börja me åh önska dej en bra dag!



åh sen vill jag gärna att du åh ni andra som ser denna kommentar läser detta inlägg om "Ansvar för Publicerat Material !" åh kommenter gärna vad ni tycker om inlägget. Jag skulle vara väldigt tacksam om du åh ni andra ville göra de =) tack på förhand !



Här kommer länken till mitt inlägg: http://izzah.blogg.se/2009/june/ansvar-for-publicerat-material-1.html

#72 - - alec:

älskling... varför? varför?

#73 - - alec:

tack gumman..



tycker så mycket om dig

#74 - - alec:

jag vet inte.. måste till läkaren så han skriver ut MER tabletter, jag klarar inte det här.



och han kommer hit ikväll och hämtar saker.

det gör ont, så förbaskat ont vännen

#75 - - alec:

en kompis kommer efter att han varit här, vi ska snacka och dricka vin !!!



PUSS

#76 - - Anonym:

sv: haha japp, man vet men det är ju så äckligt

allt bra med dig=

#77 - - alec:

jag vet gumman. det är helt obeskrivligt konstigt allt

#78 - - sofia':

sv: jarå, finfin :D själv?

#79 - - Ida Björck:

precis, sådant gör ingenting :D hah, det är så himla mys :)

#80 - - Deniesé:

sv. nämen Åh ! :D se där ! haha

Östergötland for life ;D

#81 - - emma:

God eftermiddag.

Det är bra, själv då? PUSS

#82 - - emelie:

cool design :)

#83 - - [lisa bjernhagen]:

tack :D det har varit awesome!

#84 - - Mathilda:

Svar: Ja, det var en trevlig söndag ;D hihi!

#85 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Tack tjejen, va glad jag blir av att höra det :) Tusen tack verkligen. Bikinin är från Nelly :)

#86 - - vesna:

häärligt.. fin tack =)

#87 - - zarah:

jo verkligen. Sam ekonomi/juridik :)

#88 - - ♥ C h i i b i:

Svar: Ah okej ^^ Vad jobbar du med? Jag är hemma och leker med hundarna och fåglarna mest, haha. ^^

#89 - - ♥ Sandra ♥:

åh tack sötnos=)

#90 - - Sabine - Ab imo pectore:

hennes blogg är bra :D

#91 - - Antonia C Nilsson:

hihihi ja hoss os med det är sjukt varmt ;) men man ska inte klaga när det väl e varmt:D

Till top