Emma Watson i Teen Vouge











Emma Watson tillhör den kategori som är oförskämt snygg.
Man blir ju lite bisexuell av att bara se på henne! (Haha okej kanske inte så illa, men hon är fan bra snygg.)
Jag är ledsen om ni har dålig självförtroende och att ni blir upprörda över att läsa detta. Det spelar även ingen roll hur snygga ni än tycker att ni är, Emma Watson är by far snyggast i hela världen!
#1 - - Caroline:

Kika gärna in hos mig! :D

#2 - - anna:

hon är otorligt vacker absolut! älskar kjolen på första bilden också :)

#3 - - SANIBO:

damn vad het hon blivit!



sv: HAHA! så kan det gå ;)

#4 - - Erika:

sv: hehe okej, men eller hur, den var grymt fin :D

#5 - - Linda:

Va söta bilder :)

#6 - - matilda:

Sv: Det är sådär oförskämt bra! Hihi

Puss!

#7 - - - HANNA:

Men vad härligt :) Jo det är bara fint med mig! :) Du raring? Jag är en av sex finalister i en veckans blogg tävling. Det vore guld värt om du ville rösta på mig? :) Första gången jag kommer med i en sån tävling! Du skulle göra mig överlycklig om du la en röst på mig :) Tryck på den här länken och rösta är du supersöt! Nr 6 är mitt nummer :) http://agek.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

#8 - - Helena:

Sv: Haha, härligt att det är bra med Louise ;)

Jag sitter och kollar på Beck just nu :)

Vad har du för dig då ?



Puss !

#9 - - F:

Svar: Tack =)

Har tränat, jobbat på kanot skolan och tränat lite till =)

KRAMIS!

#10 - - Viktoria:

Svar: Håller med :)

#11 - - ♥ABSSOLUTARNELAA:

ohja! det är det :)

#12 - - pelle:

Jävlar, hon var skithet på andra bilden. Tänk att Hermione skulle växa upp och få ett så välbärgat yttre ;D

#13 - - Maado:

Hm, jag förstår inte alls hur du tänker där.

Inte hur min karl tänker heller då han helt klart håller med dig, haha :P

Hon ser ju ut som ett litet barn..

#14 - - stina:

haft en bra midsommar?

#15 - - tess:

gud vilka snyggga bilder!

#16 - - ♥ Sandra ♥:

hm oj.. då är jag utbildad hud- och spateraput och har min egen skönhetssalong :) Du då?

#17 - - Cajsa:

hehe..^^ nej nu måste jag nog öva lite mer och sen ska jag sova... pussar i massor! :)

#18 - - Sandie:

ah jo jag hörde om det :( Jag beklagar verkligen... Måste kännas jättehemskt.. hade två bekanta som blev mördade för några år sen också.. Man blir helt handlingsförlamad :(

#19 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Oj, brklagar.. gud vad ung!

Tråkigt och synd att sånt ska hända!! ;(

#20 - - Petra:

Tokbra bloggtips, läs den o gråt.



http://branden.blogg.se



Hon e bäst.

Love & peace

/Petra

#21 - - alec:

usch gumman jag beklagar så mycket..

hur mår du?



<3

#22 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: åh tackar så mycket!

Ja Emma är verkligen snygg och cool :D

#23 - - Rebecca:

Underbara bilder på Emma!

#24 - - Bea:

Skit söt tjej :))

#25 - - felicia:

snygga bilder på Emma :)



sv: Ja åtta stycken räcker gott och väl ;)

Och hon får ju såklart roller ändå



kram

#26 - - Emma:

oj vilka snygga bilder!

#27 - - Kristin:

Tack så jättemycket! :)



GUUUUD vad vacker Emma är!!

#28 - - Emma:

Så fin Emma Var!

#29 - - Matilda Carlsson:

Hon är ju verkligen den som har vuxit mest av hp-trion! Dan fortsätter med sin nakenteater och Rubert gör inget annat än HP. Men Emma, hon är påväg att bli vår nya stilikon. Vår nya förebild. Hon är den som kommer att gå längst av de tre.

Mycket vackra bilder på henne!

#30 - - Malin-Hockeyfruga:

va härligt!! vi har oxå haft en kanonhelg..synd den tog slut så fort bara haha;D åh hon är verkligen fin ja! :) Kram

#31 - - emelie:

sv: hehe jag somnade riktigt tidigt igår.

Så har bara sovit ;D haha allt bra idag då?

#32 - - Monkey:



tack ^^



vad fin watson är! gillar de färgstarka bilderna med :)

#33 - - Deniesé:

Nä gu va söta bilder på henne !! :D

sv: Dagen har precis börjat för min del så ja hoppas på en bra dag ! ^^ haha Njuta i solen samtidigt som ja är på jobbet.. sj då? :)

Puss

#34 - - SARA:

Du har så rätt! Guuud vad hon är vacker alltså! Man kommer ju ihåg typ första Harry Potter filmen med allt det där håret och världens buskigaste ögonbryn, haha. Då trodde man inte att en sådan här skönhet skulle befinna sig om några år!!:) Jag längtar massa till Harry Potter och Halvblodsprinsen har premiär! :)

#35 - - ­ღ Milly ღ:

Åh vilken härlig blogg du har!

Är allt bra med dig denna underbara dag?



Kram!

#36 - - julia.:

hon är sjukt snygg, önskar lite att man såg ut sådär...

#37 - - Mindy:

Godmorgon gumman.Allt är bra med mig..nu är det sommar dag..så skönt.Ha en skön tisdag.kram

#38 - - Rebecca:

Hon är ju inte snyggast i världen direkt men väldigt fin och hon såg riktigt bra ut på bilderna :)

#39 - - matilda:

sv. tack! =)



åh vilka snygga outfits hon hade! den första var ju grym!

#40 - - Johanna:

Fin blogg. Vad har du för planer idag då?

#41 - - Alexandra :):

Hej, vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :)



Kolla in i min blogg och ställ en fråga i frågestunden om du vill. Kram.

#42 - - Jennifer Bergstedt♥:

Åh diggar din blogg! Äääälska bilderna och teenvouge (L)

#43 - - jossan:

så sööt hon är och skiit snygga kläder! ^^ glöm inte att svara gärna på dagens fråga! :)

kram

#44 - - Randy:

Helt underbara bilder =) Jag håller med dig, innan man gått ut gymnasiet är alldeles för tidigt!

#45 - - NATHALIE:

Harry Potter-tjejen har blivit så grymt snygg!

#46 - - Emma:

Så sant så, hon är väldigt snygg! :)

#47 - - L I N N:

sv: okej vad kul att höra :)

själv har helgen varit helt OK :)!



Hoppas du får en fin kväll!

#48 - - carro:

svar:Allt bra idag :)?

#49 - - sofie:

hon är så fin! ;)

#50 - - Begonia:

sv: haha skulle vilja säga "gör det :D", men det är lite sent nu va? Hahah förlåt för det dröjda svaret, men jag låg inne på sjukan :(



hon är så vacker! Vem skulle inte vilja få den där chansen?

#51 - - Becca:

Ja,man blir ju väldigt sugen på att se den!

#52 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack, jag hade det jättebra! :D

(Förlåt för sent svar)

#53 - - Heyli:

haha va roligt, kul att höra själv istället för att bara läsa om allt sjukt folk säger :)

#54 - - Trees:

Hon är supersöt! Hon har änna vaknat till liv i Media igen! Men snyggast i hela världen tycker jag kristen stewart eller hayden panettiere är:D tycker du inte?:)

#55 - - emelie:

sv: huhu okej :D



allt bra?

#56 - - elin:

Den tredje bilden var söt :D

Till top