Cristiano gör stan med sin handväska

Okej gott folk!

Det är mycket som händer här i världen som vi har fått lära oss att accepetera. Att folk vill gå ner i vikt, bli snyggare, rikare för att bara nämna några.

Men nu har det allt slagit i golvet big time! Att män strosar runt med en handväska är inte hett. Ingen mindre än modegossen Cristiano Ronaldo gjorde det ena och de andra med sin handväska.
Att han matchade både handväska med skor så börjar man ju att undra hur metrosexuell man kan vara.  
Detta har aldrig varit hett och kommer aldrig att bli!
Men vad tycker ni?

Hiss eller diss med män som har handväska?
#1 - - emelie:

sv: hehe vad jobbar du med? :)

#2 - - ELLEN - fotografier:

Hahaha, det måste faktiskt bli en diss.



Svar: Åh, vad bra :) Ja, blogg.se har varit jättesegt hela dagen. Mina kommentarer visas inte ordentligt än ._. eller ja, det tar tid innan dom kommer upp på Översiktslistan.



Idag har jag varit på promenad med en vän, sedan har jag suttit här och halvsovit bort flera timmar, haha :) Vad har du hittat på?



Kram!

#3 - - Jells:

SV: Visst är det fin :)

#4 - - Emelie:

Sv. Tack :)



Det är ganska bra, är förkyld bara. Hur är det med dig? :)



DISS med män som har handväska!

#5 - - Elin♥:

sv; ja det var väldigt äcksligt men vi klarade oss!

Ikväll ska jag vara med Lydia, sjd?

kram♥

#6 - - valeria:

sv: Ja, det är lite skakis dock att video blogga då man inte vet vad man skall säga, Ja.. du förstår :) Men jag lär väl mig =)

#7 - - maalinhe - fotobloggen:

jag ska till stockholm på grönan :)

#8 - - DINA:

skorna var iaf inte spec snygga XD



Under min resa i Israel kan du köpa massvis med kläder - toppar linnen & klanningar, smycken, klockor och annat tjejigt och fint för mkt billigt - för allt är billigt här =)

Puuss / Miss D.

#9 - - Rosha:

dissdissdiss... usscch vad är det där egentligen??

#10 - - Sandie:

diss :D

#11 - - Adams mamma:

haha Diss helt klart!

Till top