Ben and Jerry's Jamaican Me Crazy!


Sitter och äter Ben and Jerry's Jamaican Me Crazy!
Kan säga att denna sorbet glass är prefekt nu i (den olidliga?) värmen. Jag kan nog jämföras med en maratonlöpare som springer i saharaöken.
Så fort solen tittar fram och jag blir en svettfläck!
Aja, tillbaka till glassen. Glassen är god, älskar annanassmaken tillsammans med passionfrukten med hela fruktbitar i. Men den blir lite för söt efter en stund, hade velat ha något som balanserade upp den mot de söta.

Den får 3/5 av mig!
#1 - - jossan:

jo det är hemskt, fattar inte att det hänt, jag grät i igår kväll :'( gott med B&J ha en fin kväll! <3

kram

#2 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: finns folk som retar en..

#3 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: jo tydligen..

dom frågar om inte jg ska ha lika många barn som mamma.

och sen säger dom att mina syskon är störda och säger att hon inte borde skaffa barn..

#5 - - malin:

Ja, men sverige suger ju nu! dom ligger ju under :O

#6 - - Linnea - VÄRDENS MEST SERIÖA BLOGG!:

påååh

#7 - - Marie:

Ja, det var faktiskt jättekul med ljusparty, :D

Jag hade aldrig varit på något sånt förut, :)

#8 - - matilda:

ÅH!!!

#9 - - Anonym:

cool blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?

#10 - - SHEER BLONDES:

ÄLSKAR B&J :)



_______

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter & ger tips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss/ Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

#11 - - ann:

sv:ååtackar:P

kram!

aldirg smakat B&J :o

#12 - - Estefany:

B&J är godaste glassen ever! :D. kram

#13 - - Sofia:

gott med glass :D

#14 - - Emelie:

Låter inte helt fel, ska testa den :)

#15 - - E M M A:

Den måste jag pröva:D

Till top