#1 - - Sara:

Grymt snygga bilder ju!! :) Den filmen är så rolig :) Kram

#2 - - Cajsa:

hm, då var det inte hon jag trodde i alla fall..XD hehe.. :P

#3 - - Malin-Hockeyfruga:

hehe ;P

oja, de gör ja med all säkerhet haha;D

åh va fina bilder på henne!!

puss

#4 - - Vicki:

SV: Åh, tack så mycket! :)

#5 - - Linda - det handlar om helheten:

godmorgon raring!! =D

#6 - - mari:

Det samma det samma!!

Vilka sköna plagg..

SoMmAr!! Fast idag regnar det i göteborg...:(

#7 - - mari:

U know what..

Jag la in dig på min bloglovin..

Lägg gärna in mig också.. Men BARA om du vill...



Kram

#8 - - K:

Usch ja! Finns många olustiga situationer med spindlar! =(



Hoppas du får en bra dag! =)

#9 - - Anonym:

Gomorgon

sovit gott

#10 - - Linnéa:

Tack för din kommentar :))

Jodå, jag älskar twilight-böckerna... vill att alla 4 ska finnar på film nu :D

#11 - - Lina:

Sv; Jo verkligen, sjukt snygg ! =)

#12 - - ceelinee ♥:

SVar: okej, kuligt :] du lyckas iallafall med rulltårtorna xdd

#13 - - Jasmine♥:

Hej, fin blogg :)

Allt bra med dig? :)

#14 - - Bella:

SV; åh tack så mycket! Nej eller hur, på vissa människor kan det se riktigt hemskt ut, är glad att jag inte är en av dom :-) Tack för din kommentar <3

#15 - - Sandra:

Tck vad snällt :) vad ska du göra idag då? :)

#16 - - marie:

Vad mysigt :) Jag var bara hemma igår.. Jag vet inte vem hon är, men hon var bra på bilderna :)

#17 - - rebecca:

Hihi jag med =D

att dom är?=)

#18 - - Frida:

Svar: Okej :) jag tyckte ljungsbro var så härligt runt cloetta, så mysigt ^^

#19 - - Jennie:

hon e riktigt snygg :)



svar: ah okej, men tyska dvärg spetsar är mer vanligt än mellan så :)

#20 - - laila:

Såklart =) snart kommer lite skönhetstips :D puss

#21 - - Vanadesse.:

hii tack! hoppas åp att åka till BB o mysa me lillplutten idag =)



va roligt me nytt jobb:D o klädaffär dessutom. hoppas d går bra för dej =)

#22 - - jch:

Jag förstår att du är avundsjuk. Manchester är en fin och trevlig stad.

Kram

#23 - - Bianca:

SV: jaa det har jag faktist, eller jaa helt okej:/ sj??;D

#24 - - emma:

Kul kika in senare och se om du kom med =) PUSS

#25 - - pelle:

visst var hon med en sväng i "weeds"? där var hon grym as hell;D



haha, ja... att du alltid faller för min "geniala" humor, hohoh.

#26 - - CASSANDRA:

har aldrig sett filmen, är den bra? :)

#27 - - Emelie:

Hon var gryyyyymt bra i Yes man! Den filmen var riktigt kul :D



PUSS!

#28 - - Mariah:

hon var bra i den filmen.

#29 - - Anonym:

himla snygga bilder!!

#30 - - Terese:

Jättesnygga bilder. Och du har en fin blogg =)

#31 - - annii:

Fina bilder

Till top