Wazzzup?! Im Brüno!

Hallå gott folk!

Ikväll händer det en massa skoj. Jag & T ska träffa F för att gå på och kolla på Brüno. Äntligen! Säger jag bara, som jag har längtat att se den filmen!
Av de klipp jag har sett så kan jag säga att det är min humor på hög nivå. Love it!

Men innan bion så ska vi gå och käka grekiskt mat, jättegott om du frågar mig. Resturangen vi har här i Västerås är verkligen något jag rekomenderar för den som gillar ja.. grekiskt!




Ni som sett filmen, vad tyckte ni om den?

#1 - - Sofia:

Så sjuuuukt snygg blogg du har asså. Avundsjuk , haha =)

#2 - - B-b-b-b-bb-b-b:

sv; ja rätt coolt :D ja har sett den! sjukt kuul!

#3 - - S O F I J A <3 :):

Ge mig en fråga i frågestunden i min blogg ? :D

Snälla ? :)

#4 - - Simone:

Sv: Nej men vad äär det för film? Många skriver om den, inte ens sett reklam. Är den brittisk, norsk? Du får skriva recension också ifall man skall se den - jag har sjuk och kass humor, så den kanske funkar?

#5 - - Vanadesse.:

ullared e skitroligt! tänkte inhandla lite inför flytt som förhoppningsvis blir till hösten. hoppas på lägenhet eller studentlägenhet.



va kul med bruno! hoppas den e så kul sj föredrar jag borathumorn men brunokaraktären e kul han me.

#6 - - Jelly:

Har inte sett filmen, men du kan väl berätta din åsikt för mig så jag vet om filmen är värd att kolla på? :D

#7 - - OLESSIA:

den vill jag också se :D

#8 - - J:

Sv: Jaa det är dne verkligen! Ohh skriv om den filmen sen, funderar på att gå&se den! :D

#9 - - Sabine - Ab imo pectore:

du får säga sen om den var sevärd :)

#10 - - Emelie:

Fy, du kommer ju ha en helmysig kväll :D

Den verkar såååå rolig! Du får berätta hur den var sedan! Och grekiskt är att diiiiieeee foooor!



Puss!

#11 - - Denise:

Ja, maltesers äger :)

#12 - - emma:

Toppen =)

Jo bra här det med..



PUSS

#13 - - LIENE:

sv: visst var den det, vill verkligen ha! men synd att det är frakt på det också.

#14 - - Mariah:

trevligt med bio.

#15 - - Emma-Liisa:

sv: Inte så mkt :) Vi bara kolalde i affärer o så :D

#16 - - Felicia:

tack för frågan! :)

Om 5 år jobbar jag som sjuksköterska på Karolinska sjukhuset i Solna. Och har det bra med min kille :)

Kramar!

#17 - - Gökce Ebru:

- Det har regnat lite smått här men nu är vädret okey typ haha :)

#18 - - Ida:

Sv:

tack så mycket :D

Härligt att höra . Jodå det är abra bra med mig också :D

#19 - - - H*:

- ÅH DEN MÅSTE JAG SE !

#20 - - Jenny:

SV; Okej, för den va väldigt fin :)

#21 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR; Oh tack söta du! :D

#22 - - K:

Ja!!! =( Hoppas madrassen torkar tills jag ska sova! Berätta om filmen var bra sen =D

#23 - - ida:

haha, du måste säga om den va bra sen! :D

vill också se den, humorn är underbar!



puss!

#24 - - irem:

Sv : Ja :/

#25 - - Maria:

Hoppas att den når upp till ens förväntningar.



svar: Ja, det är ju nästan sjukt hur lika de är på vissa bilder.



Ja, hela resten av veckan är det lekledare som gäller. Fast på fredag är det avslutning, så efter det så är jag ledig.

#26 - - Cajsa:

nej det har jag inte... mamma jobbar dock på det och jag gillar inte ens att komma och hälsa på henne på jobbet.. :S

#27 - - Emelie - EmeliesPlace:

jag har inte sett den, och jag kommer nog inte göra det heller :P

#28 - - emma härnqvist/perfektion:

Okej, det är ju helt okej. Vi säljer ju rätt dyra saker.. Men jag säljer bra. Dessutom agerar jag team leader när säljchefen är borta nu.. DET är skoj :)



#29 - - Sandra:

Tack så mycket :) Riktigt nöjd :)

Händer i veckan annars då?

puss

#30 - - JenU ♥:

Hehe jag med, var jätte rädd för vargarna xD

#31 - - Malin-Hockeyfruga:

hihihi japp, jag får göra de:)

åh den filmen vill ja med se!! Lär vara galet rolig!

puss

#32 - - Anonym:

var den något att se då?

#33 - - Anonym:

sv: jaa men oj vilken match jag va på :D

#34 - - CASSANDRA:

haha den ser rolig ut vill se :D

#35 - - frida:

hopaps du hade kul ikväll då :)

#36 - - Caroline:

YEPP, jag håller med dej totally :)

ÅHH, Bruno!! Den vill jag se :D Fyfan va kul den verkar :D VILL SE DEN NUUUUUUUU!

Var den bra? :* :O :D

#37 - - hanna:

ja jag har faktiskt hunnit spela lite sims :D

#38 - - rebecca:

Hihi jag med =)

#39 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Eller hur :)

#40 - - Lisa:

hahahha, jag älskar honom!! så jävla skön kille x)

Till top