World of Warcarft blir film!

Hallå gott folk!

Äntligen!
Data-spelet World of Warcraft, världens populäraste spel, kommer att hamna på vita duken. Ja, jag är en WOW-nörd för er som undrar.

Men idag har det blivit officiellt! Hur underbart är inte det? Detta kommer bli bra mycket större än Sagan om ringen & Harry Potter tillsammans!

Regisören som ska regisera filmen är Sam Raimi. Han har även regiserat bl.a Evil dead & Spiderman trilogin. 
Men vilka som ska medverka i filmen är ännu hemligt, men rykten säger väldigt spännande namn, Enligt källor så kommer även Blizzard att punga ut 100 miljoner kronor för filmen, det är mer än Sagan om Ringen. Då kan ni bara föreställa er hur snygg filmen kommer bli!

För er som inte är så bekanta med WOW & tror att spelat bara kommer handla om krig osv, så har ni väldigt fel!
Skaparna bakom spelat har nämligen en historia om spelet. En historia som är så pass stor att det inte går att korta ner den och kunna förklara för er.
Men om jag ska förklara för er hur stor berättelsen är så gör såhär: har du alla sagan om ringen böckerna? Lägg då dom på varandra och WOW historien är ännu större ändå.

Ni som är intresserade av att läsa den förenkalde historien om WOW klicka här. 
#1 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

hoppas jag med! :D

#2 - - N O E S C A P E:

sv: Thank you! :D Vad roligt att höra :)



Oj, film? :O Häftigt ;)

#3 - - Anonym:

allt bra me dig :D

#4 - - Helena:

Sv: Haha, jaa det har jag det :P

#5 - - d e n i s e:

sv : haha jaa precis! :D

min bror är också en wownörd har testat men fattade ingenting. haha! :D

#6 - - maria 16 år och flyttar hemifrån:

sv. till farmor och farfar utan för vasa :D

#7 - - Cajsa:

tittat alla utom EN. DET är frustrerande..^^

#8 - - tissie:

jo det är super , puss <3

#9 - - I S A B E L L A:

SVAR: Börjar du jobba idag då ? :D Lycka till. vad är det för nåt?



I veckan ska jag vara med vänner, och bara ta det lugnt. Sj? kram!

#10 - - CHRJ:

mina grannar spelar det där så dom blir säkert glada! =)

#11 - - michaela:

sv: haha nej verkligen inte snygga ! xD

#12 - - myrins ~:

sv: samma faktiskt, haha.

min mage skriker verkligen.



vad har du gjort idag? :)



puss!

#13 - - johanna:

hur kan du hålla reda på precis allting! jag vet knappt vilket datum det är!

På din fråga om vad jag gör i cirkusen så är det mest pyramider volter o ring, men jag ska försöka lägga upp videor från vår cirkusvecka på bloggen om du vill veta mer exakt : )

ha det gött o puss sålänge

#14 - - Daniela:

Tack så mkt! Coolt att det blir en film =)



Puss

#15 - - Maria:

svar: Åh, tack. :D Det har väl du också eller hur? :)

#16 - - Mindy:

Förutom smärtan är det bra.Ha en skön kväll.kram

#17 - - d e n i s e:

sv : haha ja fast han lämna mig där och jag klara inte första leveln även om jag försöka göra som dom sa! :) haha

#18 - - MISSEXTRA:

Har du haft en bra dag idag?:)

#19 - - Mimmi:

!!!!

Jaaa!

Fan va kuuul!

Jag ær ingen som spelar WOW men ær ændå ett fan. Vågar inte ens prova før jag vet hur det blir.. slutar sova, slutar æta, sluta gå i skolan, haha. Livsfarligt. Men fan va kul med film!

Till top