Divor!

"Aftonbladet kommer att fotobojkotta Britney Spears konsert.

Anledningen är att arrangören vill att fotograferna skriver på ett avtal som gör att de kan förlora upphovsrätten till bilderna. Arrangören kräver också att bilderna inte får publiceras efter 30 dagar och att inga bilder får säljas vidare.
Bilder som arrangören anser vara ”kränkande” för Britney Spears får inte heller publiceras. Dessutom kan fotograferna personligen hållas ansvariga om någon del av avtalet bryts."

Detta står på aftonbladetshemsida.
På grund av dessa krav kommer man inte kunna få se några bilder ifrån konserten på måndag.

Undra varför det är så mån tro?

Inga fotografer baikfrån för Beyonce!

Haha, det lät nog värre än vad det var tänkt. Nej, under konserter eller andra framträdanden kommer inga fotografer finnas bakom henne. Anledningen?
Hennes scenkläder är väldigt minimala & hennes keografi är väldigt kompicerade vilket leder till rumpsvett! Yes, inga sådana bilder får komma ut så länge hon har något att säga om.


Ja, lite skvaller såhär runt småtimmarna.

 

#1 - - I S A B E L L A:

SVAR: Haha, jag såg "Hipp hipp hora" xD Har du sett den?



Jaså, vad jobbar du med då ? :) Kram

#2 - - emelie:

sv: jag tycker britney har RÄTT att bestämma om bilder på henne ska publiceras eller inte, efterblivna jävlar.

#3 - - emma härnqvist/perfektion:

jag vet har läst om de där med.. hehe.



vad sålde du för nåt när du jobbade som telefonförsäljare och vad ska du gör anu istället?



här går de jättebra. ska ta hand om de nya på måndag+tisdag. riktigt skoj.

#4 - - maria:

fin blogg du har :D



kolla gärna in min blogg och följ mej när jag flyttar till örebro där stylistutbildning väntar:)

http://www.mariaelisabeths.blogg.se

#5 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Svar: Det händer en hel del, har varit på en släkt-träff precis. :)

#6 - - ida:

ahahha lite komiskt med beyoncé ;)



sv: tack så mycket för frågan! :D

puss!

#7 - - smet:

haha

är man stor stjärna så får man ju bestämma helt själv ;)

#8 - - lantmys:

Hahah what? Visst kan man förstå att de vill ha snygga bilder, men Britney har gått för långt, eller de i hennes crew som har bestämt det i alla fall! Damn.

#9 - - Anonym:

sv: åh vad kul :)

#10 - - vesna:

gud så löjliga dom är..

#11 - - Tess:

jag har precis startat en veckans blogg tavling pa min blogg. Vill du bli veckans blogg? Vet du nagon riktigt spannande blogg som du tycker borde bli det? kommentera inlagget "veckans blogg" och skriv varfor din blogg borde vinna! kram <3

#12 - - Anonym:

men aftonbladet kan ta sig, Britney är ädå bäst

#13 - - Emelie <3:

tack för din fråga :D

#14 - - marie:

Oj vilka krav :O Idag blir det golftävling, vad ska du göra? :)

#15 - - ceelinee ♥:

dom är ju kändisar, dom får tåla att andra tar bilder på dom, det har man ju gjort i flera flera flera år liksom! ;o



Svar: jaa supersöt! :D

Jag saknar också ridandet, hatar när det e sommaruppbehåll -.-'



rider du med? :)

#16 - - sandraochsofia:

hehe dom har ju makten trots allt att göra så..

#17 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha vilka regler alltså :p

#18 - - Malin-Hockeyfruga:

hehe ja då, de gör ja:)

jajjemän, gårdagen va mys! nu står ja på jobbet å segar :P va gör du idag då? hihihi roligt skvaller!

#19 - - Maria:

Haha, den där om Beyoncé var ju roligast! :D



svar: Jodå, riktigt bra. :)

Vad händer hos dig idag då?

#20 - - rebecca:

sv: Ja, iaf den större & gröna fågeln på bilden längstner, den andra är han leksak :P

#21 - - elma:

jaha, okejokej :)

nej, inte mycket alls. Sommarlov och äventyr typ, självdå? (:



puss

#22 - - Deniesé:

sv: hahah jaa, men han har nog en tror jag:P iof men ja. :P



Har du gjort någonting kul i helgen? :)

Kram

#23 - - Denise:

Fin hårfärg du har :)

#24 - - JenU ♥:

Sv, låter bra det :)



Allt bra idag då?

kram

#25 - - CHRJ:

sv: okej, jag gillar uggs på vintern för att dom är varma och sköna men jag skulle aldrig gå runt i dom på sommaren! (sorry för sent svar) =)

#26 - - J:

Sv: jaha ok.



Det är sjukt vilka divor dom är. Men det är ju konstigt, för tidningar har ju fått fotografera förrut. Så vf inte just nu? :s

#27 - - Hanna --- Tokio Hotel <3:

Tråkigt att de gjort så, jag hade gärna velat se bilderna.

Jag har haft en bra dag:) Sj?

Kram hanna:)

#28 - - melissa:

SV: hihi ja det är ju kul :) jadå min dag har varit bra, din då?

#29 - - Matilda:

sv: ja visst är den bra :D

#30 - - Elin:

Jo, kladdkaka är musigt,

ska du hitta på idag då?

puss

#31 - - Alexandra:

ja verkligen :) hehe

#32 - - ävelicious:

ja sjukt ! ha

meeh va dåligt att man inte får se bilder :O

#33 - - Emelie:



Det kan jag hålla med om .. Divor !



http://hondaremelie.blogg.se

#34 - - elisabeth och charlina:

sv: nee de e inte så svårt, bara lite vinglitt i starten ;)

#35 - - Kristina:

Hahah men gud, rumpsvett? jaa det är ju bra att hon är ärlig om det iaf:) om hon nu inte ville att någon skulle veta om det med tanke på inga bilder?

#36 - - tess:

hehe, ja divor är de nog :P Men i morrn ska jag se na iaf, brittan alltså ;)

#37 - - Micaela Espinoza:

Hahah rumpsvett, snacka om diva hon är :P

#38 - - Elina:

hahaha !

#39 - - Gökce Ebru:

- Hahaha de där med Beyonce lät roligt! :D

Till top