Tävling hos Heyli!

Jag är med och tävlar om ett snyggt armband hos Heyli.

Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Regler:
(Kopierat från hennes sida)

Berätta för mig i en kommentar i DETTA inlägg varför du läser min blogg, så är du med och tävlar med en lott! Glöm inte nåt sätt att kontakta dig på! Du bör även tänka ut ett ord du vill ha på metallplattan, du behöver inte skriva det, det tar jag med den som vinner, men bara så ni vet att det ska på ett ord också.

Vill du ha 2 extra lotter? Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg, det som ska finnas med är en klickbar länk till mitt tävlingsinlägg eller min bloggs startsida. Även min bild här ovan ska finnas med. Och inlägget ska vara ett nytt inlägg,  inget gammalt uppdaterat! När du gjort det skicka med länken till ditt inlägg i din kommentar, så jag hittar till det sen då jag avslutat tävlingen. Tar du bort ditt inlägg innan tävlingens slut får du inte dom 2 extralotterna.
#1 - - elenore:

Svar: Ja det var jätte mysigt! :)

Fint armband!

Puss o kram <3

#2 - - Anonym:

godmrong sovit gott

#3 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

hoppas du vinner då =)

#4 - - Caroline:

Brabra :)

Du har väl inte missat min debatt med Kissie?

Spana in min blogg vettja, you don't wanna miss ;*

Puss <3

#5 - - maria:

sv, igår var jag till min ssyter och tittade på film och sjäng lite lips ;D

#6 - - melissa:

SV: hehe nej, jag älsakr vattenmelon :D

#7 - - M o l i i n a s - everything and more!:

Sv, haha tack så mycket igen.. vad tycker du om min outfit idag? =)

#8 - - Maria:

Kul tävling :) Jag brukar ibland delta i såna jag med, fast jag vinner aldrig. :P



svar: Ja det måste du absolut :D

#9 - - michaela:

sv : haha nja den va lite konstig , men se värd iaf :D allt bra ?

#10 - - miriam:

okej tack, :9 valde den blåa tillslut tack för hjälpen, puss

#11 - - d e n i s e:

sv : ja gör de tycker jag! :)

#12 - - sofie:

sv; okeej, men de ä kul de med ;)

händer/hänt idag då?

#13 - - LIENE:

snyggt, lycka till!



sv: ja den lila avr nog sötast trots allt:)

#14 - - LENA ♥:

härligt :) jodå med mig är det bara bra!

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#15 - - Jenny - tankar, foton & musik:

härligt :D det är bra med mig:)

#16 - - Mikk:

JA!



En till blogg jag kommer följa!'

Keep working !

Kram

#17 - - Heyli:

jätteroligt att du är med och tävlar men SHIT så fina saker du säger blir alldeles tårögd ju..! tack!! :D

#18 - - elaine - mitt liv, min vardag:

åå tack, det värmer :D

puss

Till top