So you think you can dance

Någon mer än jag som kollade på So you think you can dance igårkväll?
Jag bara älskade dessa två danserna!! Framför allt Randis & Evans "Butt"-dance! Helt underbart!

Randi & Evan



Melissa & Ade


Vilka var eran favorit igår?
#1 - - Linda:

ja verkligeeeen :)



jarå, själv då? fint väder här och så så livet leker :)

Är kiwi en vovve eller? :)

#2 - - yemmas:

älskar! :D

#3 - - marie:

Tack :D Åh jag har inte den kanalen, det är såå synd.. Hade så gärna velat se det programmet

#4 - - (。◕‿‿◕。):

re svar: haha ja :D

#5 - - frida:

svar; fotboll. :-)

#6 - - [lisa bjernhagen]:

verkligen :O haha!

#7 - - othilia:

hih, tack! ja de har jag, du sj?:)

#8 - - Amanda:

Missade So you think you can dance igår :<

#9 - - Felicia:

Sv: Har vart på grönan idag sj? :)

#10 - - maria:

sv, det blev att titta på Wallander- kuriren skulle egentligen gått på bio på Johan Falk igår men det blev inget skulle fått väntat i 4:a timmar isåfall så jag ladda ner kuriren och kollade på den istället ;D

#11 - - emma - en modeblogg! ♡:

ja visst var dom :D

#12 - - rebecca:

Hihi tack =)

#13 - - jasmingz.blogg.se:

Alla har olika smak ju;)

#14 - - Rebecca:

Älskar det programet!

#15 - - M o l i i n a s - everything and more !:

SV, ja jag älskar blommigt ! nästa köp blir nog en blommig kjol också ! =) kramar

#16 - - jenny:

vänta bara tills dom kommer ner till top 10 och top 8... vilka danser :O eller om de var en i top 12 också ;) nej, jag kan inte hålla mig till det sänds i sverige ;) som vanligt. plus att jag jobbar så jag får kolla i förväg =)

Till top