Sista dagen.

Då var sista dagen kommen. Nu är det att hänga headsetet åt sidan.

Idag hade jag min sista dag på jobbet, lite små sorligt nästan. Tog med mig rulltårtan som tog slut lika snabbt som den kom. Succé!

Fick plocka ihop mina saker & ta med mig mina papper som jag hade jobbat (läs: klottrat) på. Fick en penna av min arbtesgivare, jag vet! Generöst! Dom bjöd på lunch också, då alla gick tillsammans. Det var så mysigt!

Nu har jag en veckas ledigt att se framemot! Wohooo!
#1 - - Rebecca:

Jag har vart i stan med mamma & pappa :P

Sjdå?=)

#2 - - Anonym:

åååh äre idag den har premiär? :D

#3 - - ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.:

sv: Ja visst :D

#4 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Förstår att det är blandade känslor om att sluta! Vad ska du göra hädanefter då? :)

#5 - - Maado:

Haha försöka går ju alltid sötnöt! ;D



Headset är nice, vad jobbar du med?

Ja det är jätte bra med mig. Känner mig sjukt sprallig idag ^^

Med dig då? Inga sura miner hoppas jag :D



Puss

#6 - - leahpeah:

Baaah, DU har inte färgat hår va? För det där är EXAKT den hårfärgen jag letar efter :O

Jag skulle så gärna vilja att du gjorde en sak för mig. Jag är en ganska osäker tjej men har alltid haft en dröm om att bli modell. Nu är jag med i en tävling och jag vill att du går in och trycker på tummen upp längst ned på denna länk: http://supermodell400.tv400.se/?linnea-e



Det skulle vara guld värt!! Taack :)

#7 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



TACK! :D Jag hoppas du kikar in igen så du kan se de kommane bilderna också :) trevligt med middag med jobbet btw!

#8 - - marie:

Aa precis! Fick du rulltårtan av jobbet?

#9 - - Emma:

Jag ska till ett ställle som heter Ortholmen. Det ligger väl sirka 5mil ifrån Sveg (ingenaning om vart Sveg ligger! Men uppåt i alla fall!)

#10 - - Simone:

Sv: Tack tjejen! :) Jo, haft en toppendag idag, än så länge ^^ Vad gott med semester nu du, får hoppas på sol då! :D

#11 - - Ida:

SV-:

Tack så mycket :)

#12 - - frida:

Ingenting speciellt faktiskt :P

kram

#13 - - hanna:

idag ska jag hjälpa pappa med den nya lägenheten dusj? :)

#14 - - Vanadesse.:

okej va najs. d e ju pengar iaf ;) skönt med ledighet nu! ska du göra nåt roligt då?

kramar

#15 - - sofia:

tack så mycket för tipset :> jag tror också att man gör det

#16 - - natalie:

Hejsan =)

Jag har frågestund i min blogg, kom in & fråga något vettja :) Fin blogg du har föresten.

Ha de så bra / Natalie

#17 - - HANNA:

sv: nej jag vet inte.. självdå? :)

#18 - - matilda:

toppen! jag ska ta det lugnt, sj då?

#19 - - Jenny:

SV; Jao, jag har haft en bra dag. Mormor kom hem :)

Själv då:)?

#20 - - frida:

sv: tack så mycket :D jo vi har haft det väldigt bra själv?

#21 - - jossan:

jag gör inte heller mkt ;) haft en bra dag? :)

kram

#22 - - Maria:

Skönt med lite ledighet. :) Vad händer efter nästa vecka då?



svar: Oj, vad roligt! Då får du allt recensera den sedan. Jag vill också se den. :)

#23 - - Emma-Gill<3:

hihi ja de är skit skojigt :D <3

ganska lugn dag med polaren :) du då?<3

#24 - - Frida:

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket egentligen, vart ute med hunden, tittat på film och suttit vid datorn ;) haha.

Men ikväll ska vi ha grillkväll, dock är det bara min mamma och pappas kompisar, försöker övertala en vän att komma över. Men vi får se hur det blir med det :) Ska du hitta på något kul ikväll då?

#25 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; tack för din fråga :)

#26 - - amanda:

ha ha aaa, hoppas den blir bätte just nu är hon vampyrgravid... har inte hunnit längre än så.

#27 - - K:

haha ja det skulle de verkligen tycka!



Shit har du jobbat som teleförsäljare eller så? Hua, skulle aldrig klara det =S

#28 - - amanda:

men va fan blir det värre? shit, vet ej om jag klarar med, blir ju inte som jag vill i boken, aja, läser vidare får jag väll se

#29 - - TIA:

Kolla gärna in min blogg :D http://martina86.blogg.se

#30 - - sarah:

hej! jag tänker på att ha en tävling!

vinnaren blir "Länkad" på min sida i 1 vecka!!!

allt man behöver Göra är att berätta om sin egna blogg och

vad som är viktigast med den! vinnaren blir länkad såklart i en vecka! hör av dig =)!

fin blogg btw!

Till top