Rumpa vs. Colamugg

Tänkte ta upp cola insidenten som jag skrev i detta inlägg.
Ja, rumpa vs. colamugg alltså.

Som jag sa innan så satte sig en kille på min mugg. Hur då? tänker ni nu.
Det ska jag förklara för er nollor som inte bor i Västerås eller inte besökt bion där.

Inne i den stora salongen så har dom mugghållare, mycket lyxigt om du frågar mig. Har man inte tummen rätt i mun eller är helt okoordinerad vid rumpområdet så sätter man sig på mugghållaren.

Inte nog att han satte sig på muggen, utan den satt fast sen också!

För de som är intresserade så förlora muggen big time! Det var bara mos av locker och sugröret.. 

Rumpa vs. colamugg
1 - 0

Fortsättning följer..
#1 - - hanna:

vänta lite, vad menar du nu ? :)

puss

#2 - - Maria:

Haha, hoppsan! :D



Roligt att höra att Brüno var bra. Eller om man nu kan kalla den bra kan väl ifrågasättas? ;)



svar: Ja men mitt jobb har varit så roligt så det blir nästan tråkigt att bli ledig igen.

#3 - - FRIDA:

Sv: vad ska du hitta på idag då? =)

kram

#4 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

har inte alla biosalonger mugghållare? :P

#5 - - Frida:

Svar: Precis :) Några planer för idag då?

#6 - - Anonym:

sv: antar att man måste ha en sjuk humor för den

#7 - - elma:

haha, illa det där lät ;)



jo det gjorde riktigt ont! Men nu har han en anldning till att köra omkring med mig här hemma. Hämta det här, hämta det där. Jag är hungrig, jag är törstig. Osv, haha.



puss

#8 - - Encs:

Sv:Tack ! Vad händer idag då ?:D

#9 - - Cajsa:

hahaha jasså? XD

#10 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Vilket roligt inlägg ;-) hihi!

#11 - - Mimmi:

: ooo soulmate! Jag tycker McDonald's är supergott, trots att jag jobbade där 4 dagar i veckan i ett och ett halvt års tid. Alla andra hamburgare på alla andra restauranger smakar precis likadant, precis som när man gör det själv hemma. Men ingen kan göra McDonald's hamburgare!

#12 - - Emelie - EmeliesPlace:

ajdå! den som satte sig på den kunde inte köpa en ny åt dig eller? :P

#13 - - ävelicious:

hha kul;D

#14 - - Sandra:

Tack!

Ojdå det lät ju inte så bra.. sicken klant till kille :P

#15 - - THERÉSE:

hahaha, så kul! :D

#16 - - Jelly:

Haha, nästa gång jag ska gå på bio ska jag vara mkt noga med att INTE sätta mig ner på någons mugg :D

#17 - - Lilja:

svar: rätt såklart :D

#18 - - K:

haha =D



Ah okej, men då kanske jag inte ens borde se den... tyckte redan borat var lite väl ... haha

#19 - - Matilda:

hahahah !

#20 - - ceelinee ♥:

hahah nämen stackars colan ;( x)



Du får gärna anmäla dig på veckans blogg på min blogg innan fredag ;]

kramkram



Svar: ja förstår det ;(

#21 - - frida:

jag har dansat i tio år :) hehe.

vi har också mugghållare på vår bio här i nörrkping =) status på oss

#22 - - emma:

jaa hon är supersöt. hahah stackars din mugg!

#23 - - Gökce Ebru:

- Hahahaha va roligt!!

#24 - - Caroline, LINA FRANKღ:

ja jag ska jobba här! Ska få hjälp med jobb via sambons innebandyförening men ska söka lite egna jobb också :) Va skönt att du har det bra nu :)

#25 - - Emelie:

Sv. Jag jobbar i receptionen på ett hotell :)



Ha en bra kväll!

#26 - - vesna:

hahaha =P

#27 - - matilda:

sv. absolut nu vet jag att han vunnit första matchen iaf =)

#28 - - Anonym:

frågestund på min blogg ,skiv gärna en fråga eller 2:)

#29 - - E L V I R A:

Svar: jag ska dra ner till skåne du själv då?:)

#30 - - sofie:

sv; haha, de får gärna vänta några år ;D hehe

hänt idag? :D



puss

#31 - - Caroline, LINA FRANKღ:

>Visst är hon söt :)

#32 - - Josefine:

Haha, fan vad kul :D

#33 - - Sara:

Köpte inte taskmörten en ny cola till dig?? :( Kram

#34 - - Josefin Grafford:

haha du skriver roligt och bra =)

#35 - - Maado:

HAHA! Stackars muggen... :P

Till top