Resident evil: Afterlife

Äntligen! Resident Evil 4 är ett faktum! ”Resident evil: Afterlife” kommer den att heta.

Man kommer göra en fjärde film och det är åter igen Paul W.S Anderson som kommer stå för regin.

Tyvärr så är inte allt 100% om att snygga Milla Jovovich medverkan i filmen. Men frågar du mig är det bara en tidsfråga innan hon har skrivit på.
Ryktena säger att man kommer starta inspelningarna redan nu i September.

Sverige premiären beräknas bli i September 2010!

Vem mer än jag längtar till filmen kommer?
#1 - - Maado:

Tack för att du följt med mig den här tiden då jag har drivit min blogg.

Dina kommentarer har värmt otroligt mycket och fått mig på otroligt bra humör men pga omständigheterna lägger jag nu av.



Jag finns kvar på mail och msn adressen har du ju ovan, jag följer nog med dig i din blogg ett tag till men att ha egen känns helt orimligt.

#2 - - elenore:

Svar: Ja det är alltid kul! =)

Hoppas du får en fin kväll <3

#3 - - CHRJ:

sv: min dag har varit toppen, din? =)

#4 - - B I G C I T Y D R E A M S:

har du naturlig färg på ditt hår?

#5 - - Caroline:

Tack Blink Blink <3

Du fortsätter väl och läser min blogg sötan? ;* (a)

Hihi puss <3

#6 - - (。◕‿‿◕。):

sv: men orka.

#7 - - K:

haha ja! =P Haft en bra dag ?

#8 - - Felicia:

Sv: Kollar :P

#9 - - Felicia:

Sv: Okej, min är rosa :D

#10 - - emma - en modeblogg! ♡:

det är praktiskt att ha så att man har något att utgå ifrån :)

#11 - - (。◕‿‿◕。):

sv: han är skum :(

den har vart okej :P , din då?

#12 - - Cajsa:

hehe, visst är det? ^^

#13 - - Maria:

svar: Den var hur bra som helst! :D Har skrivit en liten recension på den om du är intresserad.

#14 - - Linda - det handlar om helheten!:

naw va söt du är, tack så mkt! =) puss o kram

#15 - - Therese:

Hej.

Hittade till din blogg via therese minnessida och vart lite nyfiken,

Det måste jag säga vilken rolig blogg.

Själv är jag också född och uppvuxen i Linköping men bor numera i stockholm med sambo och barn.

Är dock äldre än dig närmare bestämt 8 år.

Men alltid kul att hitta nya bloggar att läsa.

Trevlig helg.

//Therese

#16 - - Malinhe - Fotobloggen:

SV: hihi tack så mycket! :D



Vill du vara snäll at rösta på mig i veckans blogg hos http://enligtsissi.blogg.se/2009/july/utkast-1-1.html#comment

jag är nummer 2!



Ha en fin helg! KRAM<3

#17 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Jaha, haha är det kul då?(:

Aw, vad trevligt! =D Vet faktiskt inte, jobba tror jag självdå?(:



puss

#18 - - jasmingz.blogg.se:

klart :D

#19 - - myrins ~:

JAAAAAAAAAAAAG! jag är (konstigt nog) kär i filmerna!



sv: härligt :D

vänner-maraton blir det nog snart



puss!

#20 - - Sandra:

Inte jag heller :) vad har du för dig då?

#21 - - I S A B E L L A:

SVAR: åh så kul att jobba på Dressman! Lycka till med jobbet :)



Min dag har bara vart fin. Din? Kram"

#22 - - rebecca:

Jodå =) vart med min kusin från Sthlm, man träffar inte henne så mke, :P

sjdå?=)

#23 - - Anonym:

GLÖM INTE RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG!



www.kkungjohanna.blogg.se

#24 - - micaela espinoza:

-nä men exakt, fast ibland kan det finnas snygga,men den var verkligen inte snygg :P



jag längtar som fan!!! vill att den ska komma ut nu!

#25 - - Emelie:

Jag LÄNGTAR!! :D

#26 - - elise:

fin blogg :DDD

#27 - - Therese:

jag är född och uppvuxen i skäggetorp men flyttade med pappa till johannelund. När jag flyttade till eget så flyttade jag till Berga och bodde där några år innan jag och min sambo flyttade till norge och sen stockholm.

Nu som sagt bor vi i stockholm.

Ja jag gillade den.

I min står ju mest om mina tankar och familj.

Kramar.

Till top