Power Meet 2009

I år är det återigen Power Meet här i Västerås!

Massa veteranbilar, raggare, fylla & folk (dom dyker då likt fan upp varje år).
Förra året var solen framme så mycket att jag fick åka hem till Stockholm med en mycket (o)vacker bondbränna.

Ja, då kändes det att vara hemma i Östergötland igen. Men iår behöver vi inte åka så långt för att se detta.

Hur som helst! Power Meet gott folk, imorgon drar det igång!
Släng in en kommentar om ni ska dit!
#1 - - charlotte - mamma till theo:

japp det ät grekland :D

#2 - - MADDE:

Sv: jadå jag har haft en toppen dag! :) har du haft en bra dag?

kraam!

#3 - - Bengt & Ove:

Pinsamma händelser i våra döttrars vardag!!

#4 - - MISSEXTRA:

sv: hihi, jag och Wayne's har verkligen dom bästa!:P

#5 - - Mimmi:

Sv: Nej verkligen inte, haha! Pratar inte flytande än. Jag har bara varit här i två år. Man brukar säga att det tar en Europe minst två år att komma igång och prata och känna sig mer fri i språket. Tror det kommer ta åtmindstone ett till två år till innan jag är flytande och definitivt innan jag kan läsa flytande. Speciellt när man nu luggar sådär halvhjärtat.. det är ju så otroligt tråkigt att plugga japanska tycker jag.

#6 - - ida:

sv: höhö tack så mycket! :D

puss!

#7 - - Emma:

Sv: Men tack, så glad jag blir! :) Jag håller på att spara ut det, så förhoppningsvis blir det längre inom en snar framtid :D

#8 - - SARA:

Tack :D Har lite jetlag fortfarande, men gor nog over snart :) Her er ju klockan bara tjugo i otta nu! Kram

#9 - - Deniesé:

sv: Känner & känner, Jag är bara ett stort fan till Ola . hahah :p Ja känner väl Ola mer än vad han känner mig ;)



Hoppas du får en underabr dag!

kram

#10 - - K:

Haha, har varit på powermeet en gång =P Då var jag runt 15-16 skulle jag tro och partade etc =P Hände mycket då, nu är man skittrist =P

#11 - - Ida Björck:

sådant där är kul tycker ja :D

#12 - - pelle:

ey, är du power meet:are? coolt. min storebror är där ;D

#13 - - Antonia C Nilsson:

ja värkligen helt sjukt! :O<3

å vad kul med power meet :)<3

#14 - - ♥ Sandra ♥:

Jaa det var riktigt mysigt :) Vad har du för planer för dagen då?

#15 - - Sassy:

Tack så mycket!



Ha det så kul på Power Meet!

#16 - - melissa:

SV: det var jättegott :D Jadå, stranden är så härligt :)



Rösta gärna på mig här: http://livetivillavillekulla.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

#17 - - Maria:

svar: Det kan jag tänka mig. Fick själv ett samtal från en telefonförsäljare igår, som jag helst bara ville bli av med.

Fast det är väl olika på försäljarna också. Du är säkert en mycket trevlig sådan :)

#18 - - The T<3:

Sv; yeees, ska till NEW YORK ja (A)

om ngra dagar smäller det !



ska du ngnstans i sommar ?



PUSS

#19 - - E M M A:

hm.. jo jag ska försöka lista ut nåt:)

#20 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: ja! :D

#21 - - Leia:

Haha, nästan lite som första majtåget här i Norrköping =)

#22 - - Emelie:

Tackar tackar! :D Tårtan var god också! :D



Nej, men den låg så stille ormen, så jag antog nästan att den inte skulle bita mig, haha. Hur dumt det än låter :D



Hahahha ja precis! :D Vi är ju faktiskt otroooooligt charmiga ;)



Ha en kanonfin sommardag schnygging!

PUSS!

#23 - - alec:

mm älskade.. det är skit. men jag förstår honom också.. han vill ju inte såra mig, emn det är ju det han gör. jag blir tokig av att bara vänta..



hur har du det vännen?

#24 - - PETRA AKA SHORTY:

*kikar in och önskar en trevlig dag =)*

#25 - - Karin:

Svar: Det händer inte så mycket här. Tar det mest lungt. Sitter i skuggan med datorn och äter glass. Har klippt gräset och annat otrevligt i värmen.

Själv?

#26 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

härligt - jag hade gärna åkt dit :)



SVAR: Jag kommer anmäla i morgon men jag fick inte ut några ip-nummer av bilddagboken tyvärr :( läser du det nya inägget så står det vad dom skrev, men jag hoppas det löser sig ändå och att iaf dom har tillräckligt för en anmälan.

#27 - - Helena:

Tack söta du :)



Puss !

Till top