Nudlar!

Hallå bloggers!

Nu är jag hemma! Okej har väl varit hemma i någon timma nu.
Eftersom jag är sämst när det kommer till lunch (går och äter en massa äpplen istället) så kommer jag alltid hem jättehungrig.

Så nu står vi och lagar nudlar med strimlat kött.
För er som är intresserade över maten kan jag skriva det lite snabbt.

Gör såhär:
Koka nudlarna enligt beskrivning.
Under tiden skär du till köttet och steker det till det blir genom stekta.
Sedan häller du i wookgrönskakerna och låter dom bli varma tillsammans med köttet.
När nudlarna är klara så håll i det i stekpannan med köttet & grönsakerna och blanda.
Under tiden du blandar kan du ha i valfri wooksås.

Sen är det klart! 
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

#2 - - Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

Hej! Jag är trött på att det bara är innehållslösa bloggar som hamnar på "mest aktiva listan", min blogg handlar om hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet - kika in på bloggen och se om du gillar den och hjälp mig gärna att få fler läsare!!! Kram Hälsogudinnan

#3 - - felicia:

hejsan :) gud vilken fin blogg!

#4 - - Jelly:

Låter riktigt gott :)



Sv: idag har jag äntligen målat färdigt allt :D haha

Allt bra här, själv?

kram

#5 - - Karin:

alltså jag älskar nudlar haha bra mat och billigt och man kan j mixa med massa såser och kryddor och grönsaker och kött.. och faktiskt göra det näringsrikt:D

#6 - - Maria:

Ser gott ut! :D



svar: Ja, det var lite tråkigt. Hade ju gärna haft kvar det någon dag till när jag ändå pillat dit det.



Vad bra! Min dag har också varit riktigt bra, har varit och badat :)

#7 - - Heyli:

tack så hemskt mycket!! men kika in på näst sista inlägget nu så får du se att vi har inte så fint överallt :p

#8 - - julia:

svar; ja men gud, det är klart att det gör ont att tänka på det. det är din pappa. han som man inte kan sluta älska. han som alltid ställer upp och får dig att må bra och skratta. killen som alltid stannar kvar, vad som än händer.



shit nu fick jag upp en massa bilder på om min pappa hade dött. jag hade inte orkat leva. hade gråtit mig till söms varje kväll. man ska ta vara på varje tillfälle och berätta hur mkt man tkr om dom. jag älskar iaf min pappa!



hehe okej, vad jobbar du med då ? :)



kram

#9 - - Mia:

Åååh, vad hungrig jag blir! :)

#10 - - CHRJ:

sv: thanks! hoppas du får en toppendag =)

#11 - - sanna:

nej en tremenning som typ är som ett syskon för miig! ;) kram!

#12 - - A:

noodles!

#13 - - ceelinee ♥:

Svar: tack så mycket snälla du! :D



Puss o kram

#14 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

usch då.. läskigt :s



jag ska hälsa på några som var min kontakt familj när jag var liten :) det var så längesen jag träffade dem! (=

så det ska bli riktigt kul :D

#15 - - Viktoria:

sV: visst var hon, vad gör du då? =)

#16 - - LENA ღ:

som personlig assistent :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#17 - - Emelie - EmeliesPlace:

Nudlar är gott :D

#18 - - Rebecca:

Älskar nudlar :P

Till top