#1 - - Cajsa:

hehe ja..^^ man kanske hittar någe kul inlägg också som man hade glömt och kan blogga om i nån bloggtorka.. :P

#2 - - Caroline:

Hihi tack :* <3

Aha, mena ;)

Söt voffsing, heter hon skruttan? :)

#3 - - K:

Med en spindel? Som vadå? =D

#4 - - emma:

var det med :D

#5 - - emma:

var det med :D

#6 - - Sara:

Hej hej!

Jag undrar vem som har gjort din header?

#7 - - melissa:

SV: hehe okey :)

#8 - - Anonym:

tack så hemskt mkt

#9 - - Anonym:

svar:Bra att folk håller med mig =)

#10 - - Marina:

sv; ja verkligen! :D Okej, härligt! Det är väl bra med mig med, emellanåt :)

många kramar!

#11 - - Hanna:

sv: ja jag har vart en finfin dag själv ? :D

puss

#12 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: varsågod! :D

jo min dag har varit bra din då ? :)

#13 - - matilda:

sv. ja det är fint där =)

#14 - - frida:

sv: tack så mycket :D

#15 - - Emelie:

Du har min röst gullunge!



Puss!

#16 - - marie:

Aha okej :D Åh vilken söt hund du har, vad är det för ras?

#17 - - emma härnqvist/perfektion:

lilla godingen :)



men härligt med lite ledighet då. jag jobbar två veckor till sen är jag ledig lite, sen är de dags att börja skolan!

#18 - - ida:

nu har jag röstat :D

för precis som du skrev till mig en gång, det är så himla irriterande med folk som tvingar en.. man känner sig ju dum om man inte gör det också, haha.



sv: det är jättebra med mig :)

puss!

#19 - - Natalie:

Tack så mycket! :) kram

#20 - - LIFE BY Marielle:

Jo det är bara bra! hur är det själv gumman?

PEACE

#21 - - A:

söt skrutta ;D

#22 - - Emma:

hehe ok ^^

jag respekterar dina åsikter:D

#23 - - I S A B E L L A:

SVAR: De flesta har säkert sett Hipp hipp hora, men jag hade faktiskt inte det, hehe :)



Jag har vart på Öland =) kom hem idag runt 21, så är rätt trött. Vad har du gjort i veckan?

#24 - - Jennie:

va kul :) och bra att du inte spamkommenterar folk ;P det är så störande!



svar: hehe ja :) ja det har jag haft!

#25 - - Daniela:

Jaaa, kanske blir mina snart, hih :D söt hund! vad är det för ras? Kram

#26 - - Gabriella:

sv: jo tack det har varit en bra och lång dag, suttit på flyg i 6 timmar sen åkt direkt från arlanda och träffat alla vänner :P

hur har din dag varit?

#27 - - Hannah:

Gud vilken söt hund! :)

#28 - - julia:

drycken är en frappucino, nåt sånt hette de, hur god som helst! :D jag har röstat på dig i tävlingen nu :) pusss!

#29 - - Penajs - tankar, foton & musik:

söt hundis!

#30 - - CLIP:

Tack det skulle vara jättesnällt!=)

#31 - - Mari:

Ja visst är det gott!! :)

På kvällen gjorde vi kärleksmums också.. med dubbel sats glasyr.. Ha ha ha.. En riktig sockerbombhelg..:)



Vad har du gjort i helgen då!!



Vilken söt hund du har!

#32 - - K:

Usch då! Jag hatar spindlar!!! =(

#33 - - Jasmine♥:

Jodå, det är bara bra med mig :) Dock lite tråkigt att det är mulet ute och ingen sol när det varit så fint väder i veckan =/

#34 - - Caroline, LINA FRANKღ:

tack för din fråga gumman! Fin bild på din sötnos!

#35 - - Therese:

Tack så mycket :)



Jag bodde där i drygt ett halvår men nu är jag tillbaka i Sverige!



Ha en fin dag, kram!

#36 - - Emma Damm Drawings:



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en söndag som denna? Ha det bäst!

#37 - - rebecca:

Hahha okej =) heheh, ja de lät nog ganska roligt :P

#38 - - laila:

Tack!:)♥ Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

#39 - - kakan:

nääää va coolt! :D

#40 - - maria 16 år och flyttar hemifrån:

svar, nä bitchiga bloggare är diss diss och diss :)

http://www.mariaelisabeths.blogg.se

#41 - - Helena:

Men jag röstar på dig i alla fall :D

#42 - - Sandra:

Jag ska nog ut och pressa i solen :) hur är det med dig idag då? :)

#43 - - Cornelia:

Fin blogg :)

allt bra annars ?

kram.

#44 - - Emelie:

Tack så mycket Loooooooooouise! :*



Hoppas du får en fin dag med mycket sol!

PUSS!

#45 - - lilla my:

så fin hund, jag gillar verkligen namnet. kiwi var superfint.

#46 - - Maria:

Ska självklart rösta på dig :)

#47 - - Emma:

sööt:) nu är jag hemma, turkiet var underbart :D

#48 - - sofie:

sv; Tack!!

ska rösta på dig!!



puss

#49 - - maria:

hejhej händer idag då?

#50 - - Vanadesse.:

aprikos e snyggt. har dock inget sånt hehe. vad gör du denna regniga dag då?

#51 - - Vanadesse.:

aprikos e snyggt. har dock inget sånt hehe. vad gör du denna regniga dag då?

#52 - - Frida:

Har röstat på dig :) Hoppas du vinner nu!



Svar: Taack :D det var nog en av hennes favoriter, hon ville gärna ha den posen på bilden. haha ^^

#53 - - sandra:

grattis hoppas du vinner ;)

kram

#54 - - hanna:

sv: tack kul att du tyckte den va snygg :) i veckan ska jag nog ut till brännö med en kompis i några dagar dudå ? :D

#55 - - Anonym:

sv: förstår inte varför han är så stor

#56 - - Maliiin:

Ja, himla gott med melon, speciellt nu på sommaren :)

#57 - - Natalie:

Vad härligt! :) kram

#58 - - Cajsa:

det va riktigt härligt faktiskt! :D blev precis klar med en design till en annan tjej, vad tycker du? :) http://tubas.blogg.se/

#59 - - linda - det handlar om helheten:

hehe din skrutta är super söt! =D



ja, lager 157 är en bra affär, iallfall när dem har rea. Som igår, då fick ajg allting för under 300 kr. det kallar jag att fynda, haha.



kramar

#60 - - sandra:

söt blogg :*)

#61 - - Daniela:

Det är riktigt synd om dom. Det är precis som du säger.. Har du haft en rba dag än så länge? =) Puss

#62 - - julia:

de är typ som jordgubbsmilkshake och sen är de vispgrädde på toppen ;) SJUKT GOTT!! drack hur många som helst när jag va i london :D pusspuss

#63 - - Anonym:

svar:Nu vet du :D

#64 - - angelica:

they really are :D det ser vi på färgen på vår design;)

#65 - - Linda - ndaiL:

så söt :D

#66 - - Alexandra:

Jättesnygg blogg!

Designat själv?

#67 - - Jennie:

svar: ja det är de verkligen!

#68 - - Kristina:

sv: aa det är hemskt egentligen, själv är man ganska säker i sig själv och jag accepterar mig för hur jag är men tänker mer på de som har sämre självförtroende och känner att de måste förstöra sina kroppar o sluta äta tex för det kan ju ge bestående skador;)

#69 - - Encs:

Sv, tack :) Puss Encs

#70 - - Gabriella:

sv: jag har varit pågran canaria en vecka! :)

#71 - - Lina:

Sv; jo verkligen, men det lät lite kul ! X)

#72 - - FRIDA:

sv: taack =) okej ;)

pusss

#73 - - Emelie:

Jaaaa auktioner är himlans roligt! :D



Haha tro mig, jag har fixat ögonen lite i photoshop - men ja, gröna är de ju ;) Taaaack babe! <3



Det var så lite så! Du förtjänar det verkligen! Din blogg är fantastisk! Du får mig att hänga med i vad som händer i världen, sen är du ju ett knippe med charm :)



PUSS PUSS PUSS!!

#74 - - ida:

sv: så lite :) lugnt värt det iallafall!



seg men skön söndag här. själv då söt?



puss!

#75 - - Jasmine♥:

Ja, det är jag som gjort dem.

#76 - - emmas:

nicenice blogg :D

#77 - - Mari:

Oj.. i veckan.

Massa jobb att göra.

Sedan ska jag planera min dotters fördelsedag.

Min mans och min familj bor i två olika städer med 15 mil ifrån varandra, så det blir vi som får åka omkring. Så två kalas..

Sedan ska det köpas presenter.

Hon fyller 1/8 så jag har ju lite tid på mig, men ska försöka bli klar denna vecka.

vad ska jag göra mera..

Min syster kommer nog till helgen igen, då blir det massa mys. Och bak..för hon älskar att baka, och jag älskar att äta dem sedan.. Ha ha



Ska ut och plocka blåbär i morgon också..



Vad händer hos dig i veckan då??

#78 - - Mariah:

gullig hund, har röstat på dig.

#79 - - Anonym:

haha tack det tar jag som en komplimang:)

Hoppas att du haft en toppenfin helg! puss

#80 - - Jenny - tankar, foton & musik:

ja verkligen!:)

naw tack så jättemycket!:) <33

#81 - - Ulrika:

Grymt fin blogg :) Klart man ska rösta :)

#82 - - Caroline Andersson:

Tack söta du :D vad gör du ikväll?

#83 - - K:

haha landa på ditt huvud? =P Kom den flygandes? Tur att du upptäckte den :D

#84 - - emma härnqvist/perfektion:

jag ska dels komplettera endel fårn gymnasiet, sen så ska jag börja med min distansutbildning inredningsdesgn/arkitektur..



haft en bra dag?

#85 - - I S A B E L L A:

SVAR: Ja, Öland var verkligen vackert!



Hur var besöket på jobbet då? :D



Min vecka har bara vart bra, hihi! rätt trött nu, kram!

#86 - - CLIP:

Tack så jättemycket!



Vilken söt hund, hehe=)

#87 - - K:

Ja, ska ev. ut på tisdag - haha jag vet, en skum dag =P men en kompis hörde av sig och jag har inte varit ute på evigheter =) Jobbar ändå förmiddag tis och börjar sent onsdag så =) Annars vet jag inte - själv då?

#88 - - johanna:

shopaholic som jag är har jag nu fått börja rensa

min garderob på kläder jag inte behöver. de är alla

kläder som ALDRIG ens blivit använda.



kanske har du också en bloppis och vill byta

något ?



spana in min bloppis och se om du hittar något ;



http://fashionjsoul.blogg.se

http://fashionjsoul.blogg.se

#89 - - emma:

gott var det :D

#90 - - A:

hoppas söndagen va fin :)

#91 - - Lina:

Nu har jag röstat på dig som veckans blogg!



Klart du ska acceptera dig som du är!! Du vinner på det! Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu! Önskar jag fått dena känslan tidigare!! Du är vacker och bäst!!

#92 - - Malin-Hockeyfruga:

hihi tack, ja de får du allt göra;) synd att inte alla världens butiker har internetshopping..eller de är väl tur de med iof:P



åh så söt den lille är:) ja skuttar såklart in å röstar:)

#93 - - MOA:

sv; Ja precis!

men jag är tillbaks nu! :)



Hahaha, aww , söt hon är!

Vad är dt för ras? :)

#94 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

aww sicken sötnos =)

#95 - - Jelly:

Nu har jag röstat :D



Sv: tack ska du ha sötis haft en bra helg?

kramar

#96 - - Beatrice[foto, mode & vardag]:

sv: en bild ligger på bloggen! :D

#97 - - emma - en modeblogg! ♡:

Hoppas du får en underbar dag :)

Kolla gärna in min blogg om du har lust eller tid över! :-)

#98 - - d e n i s e:

sv : ja de är ju de de är, biten kommer aldrig tillbaka, och snart har vi ingen bit kvar efter allt som hänt "/

#99 - - frida:

fin blogg!

allt bra med dig? :)

Till top