KICK - Ge mig lite mer



Någon mer som sökt efter denna låt som spelas på 3-reklamen?
Äntligen så hittade jag den! Tack vare lite hjälp från jobbet, men det behöver vi inte säga här.. Jag vill ha äran!
Klappar mig själv på axeln, bra jobbat Louise, bra jobbat!

Men för att vara ärlig så är hela låten ganska kass, men refrängen är "en-refräng-som-är-störande-bra-men övriga-låten-är-kass"-refräng!
Kan ju även passa på att säga att musik videon suger gris verkligen! Säääääämst är den, ja nu vet ni.


Vad tycker ni om låten? 

#1 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Svar: Tack så mycket!



Åh det tar jag som en komplimang, de är jätte söta båda två! :)

#2 - - Cajsa:

nej men känslan är större än sanningen.

#3 - - Heyli:

haha låten är precis som du beskriver, den där refrängen kommer sitta i huvet ett bra tag!

Till top