Jag ska bli spåkärring!



Hallå!
Vad hittar jag inte innes hos blondinbella (eller ska vi kalla henne för brunettbella nu?) om inte hennes nya bruna sval?!
"Gunilla på Naglar på Fridas för att korta ner mina naglar och måla dom beiga. Jag vill se mer naturell ut helt enkelt, aldrig mer Lets Dance-clown/kladd-Bella!" Citat från Brunettbella.
Kommer ni ihåg mitt inlägg om att allt "fejk" ska bort och in med de "naturliga"? hoho! Jag har hittat mitt nya kall. Jag ska bli spåkärring!

Brunettbella blev mitt första offer, vem ska det blir här näst?




För er som missade mitt inlägg, här är bilden som jag hade till mitt "ut fejk & in naturell"-inlägg!

 
#1 - - simone:

sv: Haha ja det är han! ;D

O jag har haft en bra dag! sj? ^^



Wow, hon ser finare ut i brunt :)



kram

#2 - - micaela espinoza:

-haha ja, bäst för den att den håller sig borta haha xD

åh, tycker att hon blev riktigt fin i den nya färgen:)

#3 - - HANNA:

SV: NU ÄR JAG HEMMA! :)

ALLT BRA MED DIG?

#4 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Jaha, låter trevligt! Har inget planerat, faktiskt. Självdå?



puss

#5 - - Lisa:

haha niiicely done!! ^^ Spåkärring va? Haha lycka till säger jag bara. Men om du kan få fler fjortisar att bli mer naturella, tja du då är du otrolig!! =D



Kika in på min blogg för frågestunden ;)

#6 - - Emelie:

Oj det var som tusan! :O



Puss

#7 - - myrins ~:

hahaha nej va häftigt :D



sv: ja gör det! :) du passar i det :D

Till top