Inga ögonbryn

Någon mer än jag som läst om att ögonbryna ska ryka?
Ja, ialla fall om man är en slavisk modeslav. Jag menar, är det ens så snyggt att kolla på catwalken/ modebilder? Låt mig ställa er fråga till er:
Är detta snyggt?
Är detta något som ni skulle testa?

Jag kan med egen erfarenhet (ja, mina ögonbryn har rakats bort) berätta att det är inget jag rekomenderar.
Jag ska väl kanske tillägga att det inte syntes så mycket skillnad. Inte förens dom börja växa ut börja folk se det.

Men en gamal vän till mig följde samma exempel & hon hade mörka bryn. Behöver jag säga att det inte var så vackert?
#1 - - http://mmajda.blogg.se:

Sv; Jaha, vad jobbar du med då?(:

Har umgåtts med min kompis, självdå?



puss

#2 - - Anonym:

sv: Tackar, men såklart jag bryr mmig om folk :)

#3 - - johanna:

Kolla in min blogg och va med i tävlingen veckans blogg :)

Läs mer i senaste inlägget.



jojjjjoh.blogg.se

#4 - - ceelinee ♥:

men gud de är inte fint att ta bort ögonbrynen ;o

#5 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

han tackar nog! :)

#6 - - d e n i s e:

sv : ååh då är vi absolut två! :D

#7 - - Caroline:

Haha oj? Är det? :O

Hahaha _:$

Puss

#8 - - Mariah:

tror inte att jag kommer att testa det. Jag skulle nog se konstigt ut om jag gjorde det.

#9 - - Emelie:

Usch! Det är så fult!



Puss!

#10 - - Anonym:

svar:den är köpt på Cubus :)

#11 - - ävelicious:

förlåt för sent svar, men nu finns svaren från frågestunden uppe :)

#12 - - Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

Tycker inte det är fint, gillar mest den klassiska ögonbrynsformen..inte för smala och inte för buskiga heller.. har du rakade nu?

#13 - - ida:

nej usch va fult!



sv: inte så mycket jag heller :p

spöregn exakt hela dagen, vad kan man göra?

puss!

#14 - - sofie:

sv; hihi okej, vilken film blev det? :)

hänt idag?



puss

#15 - - johanna:

hejsan svejjsan, kolla gärna in min blogg och om du gillar den får du gärna lägga till i bloglovin (:



kram <3

#16 - - Frida:

Varför ska de raka bort ögonbrynen? o_O

Det ser så konstigt ut när man har gjort det, man har liksom inget att fokusera ögonen på när man tittar på en som har gjort det.

#17 - - Elenore:

Svar: Varsågod! :)

Har vart och sommarjobbat o bowlat..

Dudå? <3

Kram

#18 - - Maria:

Usch då. Det ser så... onaturligt ut!



svar: Tack! :) Jättebilliga var de ju dessutom!

#19 - - SARA:

Jag har faktiskt inte hunnit börja kolla på True Blood än, har haft fullt upp sedan jag kom hem, men ska börja snart! :) Böckerna är iaf jättebra! :)



Men nää, ögonbryn ska man ju ha, de ramar ju in ögonen så fint! :)

#20 - - A:

USCH ursäkta men jag gillar itne det alls :( tycker såna moden är ltie extrema och eftersom jag har mörka brows... nonono!

#21 - - micaela espinoza:

ja haha, det är ju en sak som man bara måste göra innan man dör :P



gud jag skulle verkligen inte raka mina ögonbryn,skulle aldrig kunna måla linjer så att dem såg lika ut, och att gå utan skulle bara se wierd ut xD

#22 - - Helena:

Men gud, jag skulle aldrig ta bort mina ögonbryn!

Tycker inte att det är snyggt :P



Puss

#23 - - Daniela:

Haha vem hade inte testat? ;) Jo den har varit helt okej, själv? :) Puss

#24 - - Cajsa:

hehe ja! XD

#25 - - K:

haha har också hört det där! Sjukt fult =P Och vilken rolig kompis du har! haha!!! Han kanske inte borde kolla skräckfilmer över huvudtaget? =D



Hehe ja det ska bli skitkul att åka ner sen! =D

#26 - - Lena:

Visst är dom fina :)



men hua, mina ögonbryn stannar i alla fall :p

Till top