Hör upp gott folk!

Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra. Men jag kände att det är bäst att väga upp med någon fin bild med en arg text.

Alla dessa spammare. Snälla, skjut mig i huvudet istället..
Juste! Så irriterande är dessa spam kommentarer som ni skickar! Visst, jag må vara en lättlurad sate (vilka några har snappat upp och utnyttjat!), men nu blir jag bara irriterad.

Jag tänker inte följa er bara för att ni "lägger till mig", som det så fint sägs.
Jag följer en blogg som jag finner är intressant, annars få det vara. Okej?!

Väldigt ogivande inlägg, men det var ett måste nu..
#1 - - J O S E F I N:

det har varit en väldigt seg dag idag faktiskt. hur har din dag varit?? :-)

#2 - - Em:

jodå, bara bra med mig :) Haft en bra dag?

#3 - - Ida:

Sv:

nej usch , jag gillar dom inte det minsta :P



Jodå det är toppen . allt bra med dig ? =)

#4 - - MOA:

sv; hahahah! x'D

Jag tycker att ösregn är på ett sätt jättekul också! (:

#5 - - MOA:

sv igen; jodå, dt hade jag. Sj? :D

#6 - - Milano:

får jag kopiera det här inlägget och lägga upp på min blogg? för det låter smartare än vad jag skrev till alla spammare!

#7 - - Victoria:

Sv: Jo det är jättegott ^^ men thaimat är ännu godare ;D



jo tack än så länge har dagen varit bra :) hur har din varit?

#8 - - shamiiiii:

heheh

#9 - - Anonym:

sv; tack, åhh det är helt underbart, det absolut bästa som finns! =D

#10 - - sandra:

hej nu är tävlingen avgjord o vinnaren korad. Kika in o kolla sam är överraskningen upplagd ;)

Hoppas du gillar den puss

#11 - - i:

Sv : naw tack så mycket !

jätte söt blogg !

Pouuuuss !

#12 - - Emma:

Yeey! Go girl!

Den har varit JÄTTE-bra! Hur har din varit?

#13 - - Mirella:

Ja, det hade verkligen varit underbart! Ska vi säga Spanien? ;D

#14 - - Malin-Hockeyfruga:

kan ja tro;)

ja, de har verkligen haft de underbart i rom! de hade många härliga bilder!;P



ååh hatar spammskit :/

#15 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha stör mig också på sånna kommentarer :p

#16 - - Becca:

sv: jag har vart hos mina kusiner :) sj då?

#17 - - Anonym:

VERKLIGEN.. å nu skär jag upp jordgubbar å melon. Isabelle kommer snart hit, bilder kommer väl imorgon:)

mår du också fint?



kram

#18 - - Olivia:

håller med! sjukt irriterande med folk som frågar hela tiden "ska vi lägga till varandra på bloglovin?" liksom man följer väl de bloggar man följer på riktigt :o

#19 - - Emelie:

Sv. Det är ganska bra med mig :) Hur har du det i dag?



Bra skrivit!

#20 - - Sara:

Ja igår var det världens oväder här i Boston! Spöregnade och åskade och blixtrade massor! :O Knasigt hur vädret bara slår om hux flux.. Men nu har det klarnat upp lite, så hoppas solen kikar fram igen :) Kram

#21 - - Nina:

håller med dig! att folk orkar?! :O



puss

#22 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Sv; Då kommer jag att länka dig i ett inlägg framöver :)

(Förlåt för sent svar)

#23 - - ♥ Sandra ♥:

Ja det har jag :) Du med hoppas jag =)

#24 - - lantmys:

Sv: Jo men man borde nog kunna luta sig mot något, eller sjunka ner på golvet om man har med sig en filt eller nått, hoppas jag. :)

#25 - - ida:

sv: okej, vad jobbar du med? :)



det är jättebra, själv då?

puss!

#26 - - ammanda:

Sv. jaa gör de! =D

#27 - - The T<3:

Sv; Jarå, e inte så väldigt förtjust i äppelpaj egenligen. Tog lite lite lite av det och mäst tog jag glass och jordgubbar (A) mmmmmm...

#28 - - johanna:

jo jag önskade att ja oxå kunde skriva det men här är det tvärtom det kommer ingen och komenterar mina inlägg nästan ,jo förutom du då o tack för det ^^ några tips på hur man får folk o upptäcka den :)

puss o krammar trevlig regn sommar ^^

#29 - - marie:

Jag gillar inte heller spammare, asjobbiga!!

#30 - - Maado:

Skojja inte. Jag fick ett totalryck i förmiddags på alla dessa idiot kommentarer men mitt inlägg vart lite mer hatiskt :P

#31 - - johanna:

tack för tipset, märkte inte att det var fel :) får leta runt lite o komenter folk o se om det funkar ^^

#32 - - The T<3:

Svar; hihi mja (A)

Till top