Gubb-godis!

Vilken tabbe jag gjorde igår. Eller tabbe & tabbe, utan vad för singaler jag skickar ut till folk omkring mig.

För en gång skulle hade jag ett godis sug (sker väl varannat kvartal?) gick då till ICA för att köpa godis. Vad kommer jag ut med om inte en 5-bitars Reisen paket!!
Sen när i all världen har jag börjat äta gubb-godis?
Varför kan inte jag bara gå och köpa vanligt lösgodis som alla andra sockerberoende satar?

Jag lovar att hon i kassan trodde att jag var en ensam sate som sitter i lägenheten alldesles själv, bitter & spelar Bingo. För det är väl vad dessa godisar signalerar?

Men jag kan trösta mig med att Reisen inte är gubb-godis nummer ett, nej det är Werthers orginal.
Där pratar vi  det ultimata gubb-godiset. Reisen är "bara" nummer 2.
#1 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ja men äckligt..ja vill ha en ny!

#2 - - Vanadesse.:

haha vafan både riesen o werthers e gott ju :D



va e d för nytt jobb då söt =)? ja vet inte riktigt va som händer än heller. håller i denna stund på att få en kusin så förhoppningsvis blir d mys med bebis imorgon hihi =)

#3 - - Linda:

Ja, det verkar kul :D

har själv aldrig varit där!

#4 - - Ally:

hahaha fan jag gillar ju werthes :P fast det kanske är skillnad på att gilla och faktiskt köpa?

#5 - - Anonym:

riesen är bäst

#6 - - emma:

Vart en toppen dag =) din då? PUSS

#7 - - Malin-Hockeyfruga:

härligt! min med..mys å godis!! ;)

hahahhaha werthes är helt klart ettan hihihi! men riesen är ju gott...i smyg;P

#8 - - Mariah:

det kan det nog vara, minns att farmor och farfar hade Werthers.

#9 - - ceelinee ♥:

hahah x) men riesen är iallafall sjukt gott =)



Svar: men smeten var så rinnig o den bara rann ut över hela plåten, och sen blandade jag inte rätt på fyllningen så den blev inte vit, utan gul xDD

#10 - - Cajsa:

hihi tack sötaste! ^^

#11 - - Jelly:

SV: vad härligt!



Haha jag ääälskar risen, så du och jag får vara gubbar tillsamans ;D

kram!

#12 - - Mia:

Hihi, bara det är gott så... ;) Själv tillhör jag den sockerberoende smågodiskategorin, men har på sista tiden mest mumsat choklad :) Trevlig helg!

#13 - - laila:

haha ja =) Jag tycker att snygga människor är mer framgångsrika än fulare människor. Vad tycker du? :P

#14 - - Linnéa:

Ah, skön blogg du har :))

kram på dej

#15 - - marie:

Aa det var bra! Riesen kan vara gott, men visst är det lite gubbfaktor haha :D Vad hittar du på ikväll då?

#16 - - angelica:

hahaha jag äter också gubbgodis hahahah

#17 - - Leia:

Tack, visst är den :D

#18 - - frida:

haha jag har INTE socker sug var varannan dag hahah! äter JÄMT godis ;D

#19 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh jag älskarn riesen =)

#20 - - Mari:

Vad härligt!!

Lite minisemester då!!

Skönt.. Hoppas på bra väder.

Själv så ska jag bara umgås med min lillasyster som är på besök..

Vi ska bara mysa och ha det gott.. Så det blir riktigt lungt i helgen.. Lite jobb bara.



Vad gör du annars då??

Vad jobbar du med??

#21 - - K:

haha, äsch de är ju goda =D Vad skönt dock att bara ha goidisbehov 1 ggr/kvartal! Önskar jag var sådan =P



sv: Jag jobbar imorn - heldag - så kommer vara där bara men idag har jag haft lite utflyktsmys med en vän efter jobbet + att jag på söndag ska umgås med en annan så det känns okej ändå =)

#22 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ååh hiih ja det va såå gott

#23 - - Helena:

Ja den bästa måltiden blir ju ofta något som förknippas med ett fint minne.

Jag tycker riesen är ett av de godaste godiset som finns! :)

trevlig helg /Helena

Till top