En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Idag vill jag ha Maado i rampljuset!

En skogalen, söt & modeintresserad tjej. Kan tyckas vara en av alla modebloggar som finns, men icke enligt mig!
Hon är en ironisk och rolig tjej med hjärtat på rätta stället. Där hennes stora kärlek till J kommer upp titt som tätt. 

Men det sagt måste jag visa ett par helt underbara skor som hon har! Se & gregla! Ja.. för er som är intresserade assa.


(klicka på bilden för att komma tll inlägget om dom)

Besök hennes blogg vettja!
#1 - - Savefors ♥:

Sv; Tack tack ;)



Dom rosa skorna är ju grymt snygga !



Kram

#2 - - Mimmi:

Cherry Blossom? Eller Sakura som det heter? Ja det är en vecka i april varje år så jag har varit med om det två gånger! Vackrast är det när dom vissnar för varje gång vinden blåser så SNÖAR det, alltså SNÖAR det kökrsbärsblad. Det är riktigt fint. När träden blommar tar vi med mat och alkohol och sätter oss med vänner under träden och har "Hanami" : ) det är supermysigt!



Jo! Bleach och Naruto är stora titlar så dom känner jag till, läser dom inte själv men vet storyna och sådär. Jag är rätt duktig på att läsa manga som är 18 plus eller "For the Mature" för jag tycker det blir för barnsligt annars, kan bara läsa xantal barnsliga manga sen behöver jag lite mer vuxet, vuxna intriger och så.

#3 - - ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.:

sv: fast jag tycker Anette ä grym hon med! Dark passion play är hur bra som helst :)

#4 - - Anonym:

sv: jo men precis. det är så tråkigt

#5 - - Amanda:

SV: Bra, men är trött (vilket man inte borde va på sommarlovet, men ändå..)

Angående inlägget tycker jag det är jättebra att du gör lite "reklam" för bloggare som inte alltid syns så mycket. =)

#6 - - jennifer:

inte alls, har mest tagit det lugnt haha :) dudå?

#7 - - Emma:

Det må så hända. Men jag vet inte varför men jag har ända sedan jag var mini-lite har jag varit liv rädd för dom

#8 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

oj dom där skorna skulle jag också vilja ha :D & vad kul att du har mig på bloglovin :D Man vet ju aldrig vilka man har där annars :) Superkul!

#9 - - melissa:

SV: åhja det var det verkligen :) hihi kul att va i "rampljuset" ;)

#10 - - frida:

sV. javisst!

kram

#11 - - Matilda:

fin blogg :)

#12 - - Maria:

svar: Jaså, då blir det nog en rätt rejäl jobbändring. ;) Eller båda har ju med försäljning att göra, men i alla fall.



Okej. Men slappdagar är alltid också behövliga! :D



Jag hade tänkt se på någon film ikväll, men efter en snabbtitt på kvällens programutbud så verkar det inte gå något bra på tv. Så det blir nog till att se på någon DVD. Du då? :)

#13 - - Anonym:

sv; de är från oriflame =D skit bra !

vad har du för dig då?

#14 - - Emma-Gill<3:

aha okej :9 jag ska grilla med några släcktingar :) sj då ?<3

#15 - - Caroline, LINA FRANKღ:

hon har en mysig blogg :D Trevlig tjej dessutom!



Jaså, vart ska du jobba istället? :)

#16 - - matilda:

sv. härligt! =) Jag har kikat på morden i midsommer (repris) =) ikväll ska jag vara hemma du då?

#17 - - sandra:

tror du skulle passa i mörkblondt eller ljusbrunt :)testa det .. man måste våga för att vinna hehe

händer imorgon då?

puss

#18 - - sofie:

sv; okeej va bra!!

idag har jag varit till örebro med familjen och shoppat lite :)

vad har du hittat på? :D

#19 - - Anonym:

sv: det va det jag gjorde

#20 - - cecilia:

jag har frågestund i bloggen

och jag skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga? :)

#21 - - Savefors ♥:

Sv; ohh jaa, dom hade jag defenitivt inte tackat nej till :D



Jadå den har varit helt okej.

Din då?

Kram

#22 - - sofia:

ja jag tror inte jag kommer ångra mej :> om jag gör det så flyttar jag hem bara. kram sofia

#23 - - ceelinee ♥:

Svar: aa ja berättar hur det gick, gör den imorgon istället, hann inte idag :p blev din god då? :)

#24 - - Matilda:

sv: varse :) <3

#25 - - frida:

sv: Ja visst var de :P'

kram

#26 - - Vanadesse.:

vilken cool tjej=) snygga bilder!



jag har gjort lite olika. var på peace & love festivalen bland annat =) skiiiitroligt! va ska du göra nu när du e ledig då?

pussa

#27 - - irem:

Sv : Inget spec, vad ska du göra ikväll då ? :)



#28 - - ida:

sv: det förstår jag! :D



ingenting faktiskt, finns ju inget att göra nu när vädret är såhär :(



puss!

#29 - - marie:

Tackar :) Dom skorna var riktigt snygga!!!

#30 - - lantmys:

SV: Riktigt gott var det, får tacka min kära mamma för att hon odlar dom åt mig. :D



Jag har haft en bra dag, men lite småtråkig, önskar att det kunde sluta regna så man kunde vara ute mer. Själv? Puss

#31 - - jennifer:

trevligt :D

jodå det är bra :) själv?

#32 - - Emma:

haha, själv älskar jag choklad:) tycker att det är den godaste smaken som finns!

hoppas att du har haft en bra dag:)

#33 - - Malin-Hockeyfruga:

ja och den är verkligen snyggare i verkligheten! :) iväg till ikea bums;) puss

#34 - - Antonia C Nilsson:

hehe tackar:D<3

#35 - - SaraChristina:

Tackar Lollo! :D Kallas du lollo:P? Haha, tackar för att jag designade ;D

#36 - - matilda:

sv. härligt =) jag ska till landet vad kommer du att göra då?

#37 - - Anonym:

sv; ja gör de =D

#38 - - Anonym:

sv; jodu samma här, så ska förmodligen sova snart..

#39 - - gabriella:

Sjukt snygga skor!

#40 - - kajsa:

å vilka söta!

#41 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Ja, jag gillar den! :)



Jodå! Själv?

#42 - - K:

Ah precis! Skittrist är det ju! Inte så lätt att skaffa nya vänner i äldre ålder heller! Inte som när man var liten "ska vi leka" direkt =S

#43 - - Anonym:

haft en bra dag gumman? :D

#44 - - Frida:

Svar: Jodå sådär :) Är bara väldigt trött, skulle gärna bara ha en lugn kväll, haha. :)



Ah, men det är ju också jättemysigt ^^

#45 - - Jenny:

SV; Hoppas jobbet å cykelturen gick bra:)



Min kväll har spenderas hemma på bron med pappa å mamma :)

#46 - - Emma:

åhh! Jag har sytt den själv! =)

#47 - - hanna:

aha okej :)

idag har jag varit hos pappas lägenhet och fixat lite i mitt nya rum och nu ikväll ska jag lägga mig i sängen för att titta på one tree hill :D

#48 - - Matilda:

sv: jadå !, själv ?

#49 - - Mr. Incognito:

oki, har sj gjort det för längesen, va rätt skoj el teamet jag jobbade med gjorde det mer skoj:) Nå härliga planer för imorgon?

Så söta skor:)

#50 - - Maria:

svar: Ja just det. Men det klarar du säkert bra ska du se.



Jag hade tänkt börja på mitt HP-maraton, men ingen hade lust att se på film nu ikväll så det får bli imorgon istället. Satt och spelade betapet mot mamma istället.

Vad har du själv gjort ikväll?

#51 - - LIENE:

sv: ja man lär sig och känner att det faktiskt är bättre så fort någon kan göra en väldigt besviken.

#52 - - Hannah Hale:

jäklar va snygga skor!

Sv: Allt är bra med mig :), lite trött bara. Hur är det själv?

#53 - - bianca:

SV: jaa det är bra med mig sj?? ;)

#54 - - ida:

sv: ja verkligen! :D



antingen kollar jag på film eller bara sitter vid datorn :)

själv då?

puss!

#55 - - cecilia:

nu finns svaren på din fråga på min blogg!



hoppas du är nöjd! :)<3

#56 - - Shopalicious:

I know, dösnygga inte sant?

#57 - - ida:

sv: har inte riktigt frågestund nu, frågade om jag skulle ha en eller inte.

men du får jättegärna fråga när jag har en (a) för det tror jag :)



hoppas du får en bra helg :)

puss!

#58 - - Vanadesse.:

va roligt =) då blir d en del stark shopping i tyskland me kan ja tänka ;)?

kram

#59 - - ida:

sv: haha okej, tror det blir det :D

puss och godnatt! :)

#60 - - Emma:

Ja, nästan förutom när ens mamma kommer hem och kommer inte ihåg vem man är eller vad man heter =(

#61 - - Sara:

Haha okej ;) ;) Imorgon blir det Niagarafallen! :D Kram

#62 - - smet:

får väl spana hennes blogg då =)

#63 - - Anonym:

sv; och billig =D gör så =)

#64 - - lantmys:

Sv: åh vad skönt! Semester nu då?



Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kolla film och slappa antagligen. :) Myspys. Själv?

#65 - - Anonym:

Godmorgon sovit gott :D

#66 - - matilda:

sv. jo allt är fint =) sj då?



Nu i veckan ska jag till göteborg bland annat :D

#67 - - Matilda:

sv: tack detsamma :D

#68 - - linnea:

sv: städa bilar och göra nått mer :s förstörde mitt moppe lås i förrgår :( första gången jag använde de så nu måste jag ha ett nytt innan jag kan köra :P

#69 - - ceelinee ♥:

Svar: va bra att den blev god då! :D

pusspuss :)

#70 - - Rebecca:

Hih tack =)



sv: Ja, en namnbricka som man kan he på resväskan =)

Okej =)

#71 - - Emma-Gill<3:

aha okej :P<3

jaa de blir festande ikväll imorgon blire sov sov sov.. eller oxå ut med båten :P<3

#72 - - cecilia:

sv; ja, frågorna var jättebra!

det var jättesnällt av dig att ställa en/några frågor! ;)

jag ska bara umgås med mina bröder i helgen.. sj?

#73 - - Savefors ♥:

Sv;

Låter härligt det :)



Nja inte så mycket..

Hoppas att du får en bra lördag !

Kram

#74 - - Jenny:

åh, grymma skor! ska kolla in tjejen du tipsade om :)

#75 - - frida:

sV. jadu inget speciellt hittills. du då?

kram

#76 - - vesna:

fina dom rosa e =)

#77 - - Anonym:

Ja, då lär du trivas i detta väder i alla fall (:



jaha, varför sluta du jobbet? Nej, idag har jag bara hunnit vakna så blir storstädning snart! Hos dig då? :)



puss

#78 - - elma:

Ja, då lär du trivas i detta väder i alla fall (:



jaha, varför sluta du jobbet? Nej, idag har jag bara hunnit vakna så blir storstädning snart! Hos dig då? :)



puss

#79 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

nämen vad roligt! hon är en god vän till mig =)

#80 - - marie:

Jag var trött så jag somnade.. Hade du en bra fredag? :)

#81 - - Em:

Kanon bra! :) Har du haft en bra helg såhär långt?

#82 - - Antonia C Nilsson:

hehe okej :)<33

#83 - - ELIN,:

nice :D

#84 - - Maado:

AHW!!!! Vad glad jag blev nu! Åh vad du är söt, tihi. ^^

Fast ja höll på att garva ihjäl mig när jag blev nämnd i samma mening som modeblogg, moahaha jag ska minsann ta över modevärlden nu. Typ få lite storhetsvansinne XD



HAha, good luck babe! ;)

Åh, det lät ju JÄTTE kul... NOT! Jag borde också cykla och motionera.. men nä..

#85 - - AMANDA - ♥ Kläder och skoj:

jo jag menar det. man kan ju vara lite försiktig ;)

#86 - - Elin:

vilken härlig blogg (=

Till top