En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, credit, hylla, ja vad ni nu vill kalla det.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Idag är det Mimi som ska får glänsa extra här på min blogg.
Hennes blogg kan tyckas var lik Fokis blogg, men icke. Här får vi följa hennes vardag i Japan och drömmen att bli spel plannerare.
De här kallar jag att få insyn på hur det är i Japan ur en vanlig(?) svensk synvinkel. Spännande att se hur maten ser ut, hur människor klär sig där osv.

Kolla in hennes blogg!
#1 - - MISSEXTRA:

sv: JAg får se ska i alla fall träna:)

#2 - - E M M A:

haha ja det är typ samma här:)

#3 - - Emma:

Sv; hahaha, det har jag inte tänkt på! Men det kanske är sant ;)

#4 - - alec:

älskade, jag vet det är fel av honom, och jag är otroligt ledsen över att inte veta.. :(



Jag älskar dig också

#5 - - Helena:

Sv: Idag har det inte alls hänt så mycket :p

Har du gjort då ?

Puss!

#6 - - pelle:

Återigen lyder jag ditt råd och klickar mig in.



Ehm, brorsan åker en... röd bil? ;P

#7 - - Ida Björck:

hah, okej :D kram

#8 - - Malin:

Svar: Jag ahr egen inredningsbutik i Åhus samt på nätet www.carlssoninterior.se



Du då? Kram

#9 - - E M M A:

hehe det kommer i frågestunden när jag svarar i del 2:) kommer nog lägga ut det i morgon:D

#10 - - Sandra:

Mycket kul idé med rampljus tycker jag!

#11 - - MADDE:

Sv: jadå de är super här! :)

ja de är så kul att slå in paket :D och de blir ju ännu roligare med fina papper!



kram<3

#12 - - alec:

min lillasyster kommer snart, vi ska bada.. sen ska jag träffa gurra och äta mat och prata :S



PUSS

#13 - - E M M A:

thihi ja^^ lägg gärna till mig på bloglovin så ser du när jag lägger in nya inlägg:D

#14 - - Randy:

Haha kanske de. Alla har olika smak =)

#15 - - Ida Hasselqvist:

Mysig blogg du har! (: Är allt bra med dig? KRAM

#16 - - Leia:

Jepp, så man kan nästan säga att vi varit grannar. :P

Kram

#17 - - MADDE:

Sv: idag så blir de att var med min pojkvän och bara mysa :) sjdå? kraaam!

#18 - - [lisa bjernhagen]:

thank you :D

#19 - - MISSEXTRA:

sv: Tack så mycket!:)

#20 - - Josefine:

sv: Nej jag var bara där och kollade då :)

#21 - - matilda:

vilken bra idé! :)



sv: hehe, igår kväll tränade jag, badade i vår pool och så hade familjen vänner över på middag :D det var mysigt!

kram

#22 - - Begonia:

sv: haha nej det steker ju som aldrig förr där ute, så det är inte konstigt om man bara vill vara inne och dega! :D puss

#23 - - ♥ Sandra ♥:

hiih jaa helt okej vart det.. men jag fuskade faktiskt på med min gamla efteråt för att få det resultatet jag ville :)

#24 - - PETRA AKA SHORTY:

*sv; ja det har jag faktiskt =)du? kram*

#25 - - Your Dream Closet:

Ne de är surt att Nelly ligger neråt Göteborg, hade ju varit kul om de kunde anordna i någon stad här uppåt också..

#26 - - Emma:

Sv: Aa, eller hur! Gå och kolla på ur & penns ständiga rea du också, visst kvallen är väl som den är. Men det gör ju inte så mycket om det är billigt :)

#27 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

rolig kategori =)

#28 - - OLIVIA:

RIKTigt härlig blogg, hur hittade du den?

#29 - - Anonym:

svar: Precis så borde varje telefonförsäljare vara! :D Som tur är så sållar det bort mer än hälften av alla telefonförsäljare här i Finland när man säger "kan du svenska?" har jag kommit fram till :D Så då blir man lätt av med alldeles för snabbpratande finnar.

#30 - - Maado:

Åh, det där lät ju spännande! Måste läsa :P

#31 - - Att våga vara:

Gud vad coolt o bo i japan! Det skulle jag också vilja prova på! Haha och nej du visst inte den sista som fortfarande säger coolt :P

Till top