Britney Spears Circus Tour!



Idag är dagen D för Britney Spears fans.
Idag har Brittan sin första (utav 2?) konsert här i Sverige. Istället för att jag ska sura på T (Ja, han är väl lycklig över att inte behöva vara där) för att vi inte är där så lägger jag upp mina favoriter från Circus-albumet! 











Denna är nog den absoluta favoriten!

Vilken är eran favorit?
Allt ifrån hennes senaste till hennes första låtar!

Låt oss prata Britney, vad sägs?
Berätta bästa låten, snyggaste bilden, skvaller. Ja ni hajjar!


#1 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag hade gärna gått =) inte för att jag är ett särskilt stort fan men det vore nog speciellt att se britney ändå

#2 - - Cajsa:

jo då, det va på hemtjänsten. åter ett jobb som passar syrran bättre.

#3 - - B I G C I T Y D R E A M S:

sv; hahahah! tyckte de va askul ^^



ja gillar inte henne! :o

#4 - - Anonym:

ååh jag blir bara så avundjusk på alla som ska gå, själv ksa jag jobba på fotbollen

#5 - - f e l i c i a:

hej ! fin blogg ! :)

#6 - - J:

Sv: Den är underbar, se den!



Tkr "everytime" är en bra låt :)

#7 - - Anonym:

sv: 449 kostar dem på skonamig.se :) Jimmy Choo har jag tyvärr ingen prisuppgift om, men dem lär va mkt mkt dyrare! :D

#8 - - Deniesé:

sv. Åh okej.

Mja det gick inte så bra för min bror tyvärr...



Ih jag vill se henne ! :D

jag älskar cirkus :)

#9 - - hanna:

åhi vad bra :D



tack så jätte mycket sötadu <3

#10 - - Emma-Liisa:

sv: hoppas du med haft en bra kväll :)

#11 - - G':

sv:åhh tack så mycket :D<3

#12 - - becca:

hur ska man kunna välja, det är så många o så bra!

men skulle säga att everytime är en av det bästa :p



ha en bra dag!

#13 - - Ida:

Sv:

ja grattis till han :)



allt bra med dig idag ? =)

#14 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

åh det va gott :P

#15 - - Simone:

Sv: Oh, hos brittan hade man ju gärna varit alltså, typiskt :/ Men jag tycker om Womanizer och piece of me, dem är kaxiga och peppande :)

#16 - - Maria:

Jag har alltid varit ett stort Britney-fan. Speciellt under lågstadietiden, när hon var som mest poppis. Jag köpte hennes fyra första skivor, men sedan slutade jag gilla henne. Men sen, för nåt år sedan, när jag såg den där dokumentären om henne så började jag gilla henne igen.

Vet inte riktigt vilken min favoritlåt med henne är, troligen någon av hennes första.



svar: Oj, vad roligt. Och Tyskland sen också! :O Låter verkligen mycket roligare än vad min vecka kommer bli. Jag ska bara jobba och sånt. Får se vad som händer i helgen sedan.

#17 - - Mariah:

det är nog låtar från Början av hennes karriär, Sometimes och Born to make you happy.

#18 - - Malin-Hockeyfruga:

hehe ja, blev tyvärr att ja skjöt upp ¨på de där jäkla smatalet..får göra de imån :S

#19 - - Oxid:

sv: Nice ;D jo, kanske ska åka dit en gång till nu om någon vecka om ett visst telefonsamtal går rätt (A) hahha, varför ska du dit för då? :) jag älskar också tyskland btw XD



ska du på britney? :O

#20 - - FRIDA:

Har du gjort din header själv? Den var jätte fin :D

#21 - - Jenny:

Jao, :) Hon är ganska bra faktiskt :)

Är de du som har gjort din design :)?

#22 - - Linda&Nelly:

hej! vi är med och tävlar om att bli veckans blogg! just nu ligger vi tvåa men din röst kanske kan ändra på det ;) så gå in på våran blogg, tryck på länken som finns där och rösta på nummer två så blir vi jätte glada! pussar :)

#23 - - JenU ♥:

Sv, härligt att höra.

Jodå bara fint här.

Kram

#24 - - AMANDA FALK:

gillar jätte många av hennes låtar, skulle itne kunna välja en :) ha så kul ikväll!

#25 - - Gökce Ebru:

- Haha ah!! :D men Beyonce e bäst! (a)

#26 - - Sandra T:

Jag gillar mer hennes gamlare låtar. Och så tycker jag att det är för mkt att betala tusen spänn för att se någon som ändå bara mimar till playback..

#27 - - K:

okej, skönt med en mysig lugn helg =) jo min var lugn också men jag jobbade alla dagar utom lördag så =)

#28 - - Emma-Lisa:

Brittan är odödlig, mer behövs inte sägas ;D

#29 - - Sandra:

#30 - - Sandra:

Im not a girl är bästa låten :)



hittade lite saker , ska lägga upp på bloggen snart. kika gärna o säg vad du tycker :)

Puss

#31 - - Emelie <3:

tack för din frpga :D

#32 - - irem:

Sv : Jag hade heller aldrig vågat ! Ja jag ska också bara ta det lugnt :)

#33 - - rebecca:

If you seek amy är jätte bra =D



sv: Hehe, jag har aldrig vart där (A)

Men jag har stått utanför globen =)

#34 - - Emma-Gill<3:

yes yes :)

ah en bra dag iallafall :)<3

#35 - - emma:

ja gott var det :D



allt bra?



Puss

#36 - - Sofia:

Jag gillar everytime & circus =)

Hon har iaf blivit bättre nu än vi hon va förut =p

#37 - - vendela:

Åh jag hade velat se Britney! Ska du titta på henne :)?

#38 - - Prinsesskronan:

Vilken söt blogg :) Jag och Emo Pippi har skrivit en låt, och det vore jättekul om du kunde kommentera vad du tycker om den. Tack på förhand. Kram Prinsesskronan !

#39 - - inez:

har varit ett stort Britneyfan hela mitt liv ! Favorit låten från circus albumet är nog "If u seek Amy" . Ska tyvär inte gå på konsererna och håller på att deppa ihjäl för det :(



ställ gärna en fråga i min frågestund :)

#40 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Tack sötnos :D so far - so good :) Hoppas allt är bra!

#41 - - Frida:

Min favorit på Circus skivan är helt klart If You Seek Amy :) Men tycker circus skivan är en av de bästa med henne.

#42 - - Emelie - EmeliesPlace:

Favoritlåten med henne är Sometimes och Everytime :)

#43 - - Lady Gagas fanblogg:

Jag såg Britney i måndags.Otrolig show,underbart.Bästa låten från Circus albumet är Kill The Lights.

Till top