Blixtrar och dunder - magiska under nanananana

God kväll gott folk!
Idag fyller mami år, grattis mamma! Världens bästa mamma.


Juste! Ni som befann er i Västerås igår, fasen var det åska & blixtra!
När det väl slår till gäller det att ha nerver av stål, vilket varken F eller T bestiger!

När jag såg en riktigt bamsing till blixt ropade jag "SHIIIT" eller "JÄKLAR VAD STOR" tydligen blev båda väldigt närvösa! haha, det märks vem som är alfa hanen i de här hushållet! Jag alltså..

Men jag måste erkänna att även den starkaste har sina svaga stunder.
Som till exempel när jag står på toa och borstar tänderna, helt plötsligt släcks ljuset. Paranoid som jag är tror jag att det är en läskig, död, japansk brud (ni vet, the grudge) som var ute efter mig.
Men det visade sig vara att strömmen gick. Så nojjig blir jag efter att ha sett skräckfilmer.. Suck..  
#1 - - caroline:

svar: samma här :)

vad görs?

#2 - - Ida:

Sv:

Jaha okej, jo men det är samma här =)

#3 - - E L V I R A:

Haha rolig rubrik, ha en bra lördag!:)

#4 - - hanna:

jodå allt är toppen :D

puss

#5 - - ida:

sv: haha ja det kan man säga!

minst en i minuten kändes det som :o



puss!

#6 - - Maria:

Åskade jätte mkt här också (kristinehamn), strömmen gick typ cirka 2 -3 gånger :O

#7 - - Hanna --- Tokio Hotel <3:



Grattis till henne :D



Kram

#8 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ja träffa min pojkvän på lunar och flytta ner till honom efter 2 månader åh nu har vi hållt ihop i 2 år

#9 - - K:

Precis, passar vädret bra! Ska fundera om jag vet någon... vad gillar du för genre?

#10 - - LIZA.:

ja du vet.. jag hade trist. haha ;)



och jag har ALDRIG varit på liseberg. jag känner mig som den enda i hela världen jag vill ju dit men de är lite svårt att ta sig dit ända härifrån så vi har aldrig gjort det. känner att jag går miste om något.. :D



kram!

#11 - - Linda - det handlar om helheten!:

Hehe, nej tyvärr gör jag ju inte det. jag bor strax utanför eskilstuna! =D men det är ju inte så långt ifrån v-ås iofs! ;)



brukar vara rätt ofta i v-ås, dock bara på Ikea! skrattar.



btw, ska vi följas via bloglovin..? kanske? =D

#12 - - vesna:

usch va ja hatar blixt ohc åska.. =(

#13 - - Leia:

Ja.



Här var det bara åska igår ett tag.

Ibland är det lite tufft när man ser blixtarna komma en efter en.

Kramar

#14 - - SaraChristina:

okej jag har nog lika som dig :p

#15 - - anna:

uach, jag hatar skräck!

#16 - - ottilia:

Tänkte tipsa om min tävling, där du kan vinna ett par fräscha jeansshorts! Ha en fin dag :)



http://ssignatursvart.blogg.se/2009/july/vinn-ett-par-jeansshorts.html

#17 - - Anonym:

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika affärer?

Eller biobiljetter kanske?

Tryck på länken och registrera dig, sen är det bara att samla poäng som du byter till presentkort i valfri affär. Superenkelt och roligt.



http://www.gratismode.se/?c=57742

#18 - - simone:

okej ^^ Jag ska till västerås om en vecka :D



Jorah allt bra med mig ^^ Men jag är lite morgontrött sj? :D

#19 - - emma:

hehe tack så mycket:D

#20 - - Em:

Läs mitt inlägg ang. nätpedofiler etc. Har det hänt något liknande med dig? Berätta! http://emelojs.blogg.se/2009/july/barn-ungdomar-och-vuxna.html

#21 - - Sabine - Ab imo pectore:

den var SÅÅÅ bra!!!

se den!!

#22 - - Valeria:

nej jag bor ju i stockholm :O

#23 - - Malin-Hockeyfruga:

guuud vilka bilar...vill haaa!!! ;)

hahahaha ja är oxå skräckfilmsskadad;D pöss

#24 - - matilda:

godmorgon! :)

nåt speciellt som ska göras idag tro? om inte så föreslår jag att du kollar på Le Tour de France, hihi!

hoppas du får en awesome dag hur du än gör! :)

#25 - - Rebecca:

Haha jo=)

Jo, ett väldigt fint lila nagellack, det är typ det tredje på ganska kort stund :P



Okej, vad trevligt=)

#26 - - Maria:

svar: Haha :D Ja, snygga bilar var det verkligen. Inte skulle man tacka nej till att få en sån inte.



Idag har jag inte hunnit med någonting alls ännu. Men igår var jag på marknad. :)

Vad händer hos dig idag?

#27 - - Emma-Gill:

yes jo lite , själv då ?<3

snygg bild<3

#28 - - Anonym:

Fin blogg!

Ha en fint dag!

#29 - - LIENE:

Grattis till din mamma!

#30 - - Begonia:

sv: haha jävligt många. ca 25 stycken tror jag! haha. Åh, vad kul att du röstar på mig :D



Ja, hahaha! Det är en riktig tabbe faktiskt. Jag skulle vilja se någon film som hon var riktigt bra i faktiskt. Du kanske vet någon? :D



Jotack, den har varit jättebra. Hur har din dag varit hittills då? :D Puss!

#31 - - FINA:

Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90. Därför skulle jag bli jätteglad om du ville hjälpa mig genom att klicka på länken här nedanför och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand!

#32 - - Deniesé:

sv: Umgås med älsklingen :)

du då sötnos?



Åh , de va ett par hästar som dog av åskan :( de stod under ett träd som blixten slog ner i :( stackars dom!

#33 - - linnea:

sv: jo det är riktigt kul med moppe=)

och kyckling wooken blev jätte god:D

#34 - - emma härnqvist/perfektion:

haha.. jag hade gärna haft ebsök av åskan idag. eller jag är egentligen ganska rädd för åskan, men de skulle behöva rensas upp här, de är förjäkla kvavt och har vart de i en vecka nu.



hur är de med dig annars?

#35 - - stina:

usch grudge är fasikken vidrig,den har satt spår i min hornhinna också :P

#36 - - Carro:

#37 - - Carro:

Det låter som Salve :D

#38 - - Marina:

Äntligen händer nåt i Västerås. Både Power meet OCH åskoväder.

tycker ochså Mustanger är häftiga, är annars inte bilinresserad men bor man i V-ås så måste man titta när det är P-m. Ha en bra sommar. :)

#39 - - Zsaza:

Ja, eller hur är thaimat fantastiskt gott!:)



Å, älskar när det är åskoväder, så himlans mysigt!



Kramis

#40 - - AMANDA:

ja vi hade kul :)

okej=) hade ni mysigt då?

#41 - - emma:

hehe jadå det kommer säkert upp sen:D

#42 - - i:

söt blogg ! :D

#43 - - emma:

hehe ja precis:P pröva vet ja:)

#44 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ja det är lite tråkigt..men man är ju vuxen

#45 - - Frida:

Sv: Tack så mycket! Ja, jag har haft en bra helg. har du haft en bra helg då? :)

#46 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

hihi de va gott

Till top