Bildbomd från Power Meet!

Nu kommer den utlovade bildbomben från igår!
Tyvärr så är min reaktionsförmåga är lika med fiskmås. Visa av bilderna ser man bara början på eller slutet på. Men ni kommer kunna se vad det är för bilar!
Men dagen igår var riktigt rolig. Marknad längs vägen man gick för att se bilarna och en massa folk, mer än i torsdags! Tyvärr kan jag inte ett smack om bilar, det mesta jag kan är att urskilja bilmärkena åt. Men jag kan säga att det flesta bilar som var där var amrikanska.
Ni kommer att se mina favoriter lite längre ner, Mustang for life!


Det blev en massa uppståndelse runt denna bil. Tydligen mycket ovanlig.


Cool! Jag är väl den ända i Sverige som fortfarande säger coolt till saker och ting. 






Åh, denna bebis var ju för söööt! Jättemini!




Denna var också fin, men inte i närheten av den rosa skönheten!








Hello there!


Come to mama!




Nej, jag vill ha dig istället! Mustang for life!


Här har ni en lite närmare titt på de här "drive-in" kapellet, där man alltså kunde gifta sig.

Jag kan säga till er som undrar, nej jag smygfotade inte killen som dyker upp på var och varannan bild.
#1 - - Maado:

NICE! Jäkla snygga bilar du..



Ja fst det blev bara han och jag som fick städa i slutet ändå. hehe men nu är vi färdiga :D

#2 - - K:

Ojdå haha =D Ja har inte varit fint väder här heller =P Jag jobbade hela dagen igår så inget speciellt... men nu är jag äntligen lite ledig, tar det mest lugnt =P

#3 - - Valeria:

Wow vad coola!! Där gick jag miste om något!! :O

#4 - - [lisa bjernhagen]:

sv: ja grymt :) bara nöter! haha

#5 - - LIZA.:

Jo de är riktigt härligt!



Jo nog mår jag helt okej, känner mig alldeles snurrig efter att ha åkt virvelvinden i pajala, jag och karuseller går inte ihop, så det går över snart.. Hoppas jag (: mår du bra ? kram

#6 - - emma:

hehe javisst^^

#7 - - ceeline <3:

Svar: tack för frågan, svarar på måndag :)

ha de bra, kramkram :)

#8 - - Em:

Bara bra :) Lite trött bara :P Regnar med, så blir hemmakväll tror jag... Gör du för kul?

#9 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ååh ja älskar powermeet då jag är uppvuxen i västerås..flytta därifrån för ca 2 år sen..

#10 - - Sandra [2barnsmamma]:

Hej. Allt bra?

Den röda bilen var snygg! :)

#11 - - AMANDA - ♥:

okej :)



Idag har jag haft det jätte trevlig och nu blir det fest :) själv då?

#12 - - Rebecca:

Hihi, jag säger åxå coolt till saker, så du är inte ensam =)



sv: Den ser rå cool ut,=)

Först så var jag på stan sen har jag bara tagit det lugnt, sjdå?:)

#13 - - Maria:

Jag säger också "cool", så det är lugnt. ;)

Snygga bilar! Den där mannen med hatten skulle säkert bli glad om han visste hur många bilder av hans bakhuvud du tog :D

#14 - - Emelie:

Ja jag tyckte också att det var HIMLA varmt, men så kom åskan :S



Gud vad COOLA bilar!! :D (klart man använder ordet "cool", daaah... ) haha

Jag tror nog minsann du gillade mannen med eld hatten ;) hihi



Haha, kul att du gillade det ;) Du anar inte vad mycket man kan uppskatta ett toa stänk när man jobbar, haha!



Ha en fortsatt kanonbra kväll och morgondag!

Puss på dig sexy!

#15 - - DenDarLinda:

Hej läste din kommentar om min senaste rapport om fingeravtryck i passen! Håller med dig till 100%



Vissa människor besitter tyvärr inte ifrågasättandets förmåga. De är så vana med att följa strömmen att de inte vet vet vad som är höger eller vänster nuförtiden! Detta syns i deras vardagshandlingar men starkast i politiken!



Mitt svar till de som tycker att fingeravtryck i passen är en bra lag trots att vi inte fått rösta om denna lag i ett demokratiskt land blev förljade:



Jag är tacksam för din kommentar, här kommer mitt svar till dig:



Är det något man kan lära sig av historien är att vi aldrig kan lita på makthavare. Tänk bara på alla judar som gick in i gaskammarna i tron om att alla tyskar var hederliga och duktiga människor som man kunde lita på.



Om man ska lita på myndigheterna så ska de ju först och främst vinna ett förtroende och inte fatta beslut över våra huvuden..



DenDarLinda

#16 - - simone:

yes Bilarna var supercoola! ;) Var kollade du på dom då? =)



Japp ^^ O när det blir soligt så får man ju coola bilder också! =) X)

#17 - - Begonia:

sv: haha det där är så jävla sant! Verkligen emo! Jag har inte läst boken än, men jag ska göra det! Fyfan, vad hon kan bli iriterande. Vad ser en rolig vampyr i ett olyckligt emobarn? haha man blir ju lite smått irriterad! :D puss!

#18 - - Linda - det handlar om helheten!:

hehe, jag var på ikea igår och fastnade totalt i alla jäklans bilköer. vi hade ju faktiskt inte en tanke på att det var power meet! =)



hoppas du med får en bra helg. o nu när jag ändå skriver, så kan jag ju lika gärna passa på och fråga om vi ska följas via bloglovin? =)

#19 - - Frida:

Fina bilder! :)

#20 - - Jenny:

Och detta var i Västerås? Coolt... =) Säger också coolt.. ;)



Genomgick en korsband och miniskoperation i november. De gick in i knät igen för två månader sedan och tog bort ärrvävnad och brosk som hade förhindrat min rörelse i knät. Fortfarande gör det ont att sträcka och böja knät. Men jag är på min väg till att bli bra igen. Det går sakta framåt men jag hoppas att jag kan börja springa snart igen.. =)

#21 - - Benedicte:

Nice cars! =D

#22 - - Becca:

nice cars! :D

Till top