Stora bröst = ute?

Jäklar också.. Vad gör jag nu då?

Haha, nej skämtosido. Men jag förstod att detta skulle hända. Det pratas en massa nu om hur "ute" det är med stora bröst.
Flera kändisar har nu tagit ut badbollarna och ersatt dom med tennisbollar istället.

Japp, den nya diskrimineringen är de storbystade.


Men vad tycker ni?
Är det fel att ha stora bröst nu? Eller ska man vara "platt" nu?

Ser att många reagerar på detta och jag håller med. Tycker detta är väldigt löjligt.

Men ni missar poängen i det jag vill ta upp (eller så är det bara jag som är kass på att förklara mig själv?).
Men om vi ska vara ärliga så man kan inte gå miste om förändringen som händer just nu.
 
Kommer ihåg när jag var yngre, många mådde dåligt över att ha "små bröst". Ni vet, när Pamela Anderson hade sin storhetstid. Vem mådde inte dåligt över sin kropp som liten? Jag gjorde det!
Idag är det nästa, dessto mindre bröst dessto bättre. Det pratas även om att många avstår (eller avskyr) stora bröst, att det är osmakligt och så vidare. Det är ju skillnad i jämförelse för 10 år sedan, eller hur?


"Såhär ska vi se ut idag!(?)"
Bort med implanten & blekningen i håret och in med "naturligt" korta bruna håret & var så smal som man bara kan.

Jag vet att mina skills på paint är fierce!


Jag får väl passa på att säga  att jag inte gillar någon av de här sterotyperna, men bara för att visa.


#1 - - jennifer:

fin blogg :)

#2 - - Ksenija:

Allt det är så löjligt. Vadå ute med stora bröst? Kändisar påverkar så jäkla mycket, usch! Hoppas du har haft en bra dag :)

#3 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack :D

#4 - - ida:

fel är det inte, men är fortfarande emot silikon.



sv: haha :D

nästan ingenting faktiskt. sov sjukt länge.



vad gör du nu? :)

puss!

#5 - - Victoria:

Sv: jaha okej :) det nya jobbet är säkert roligare då ^^ hihi



idag åkte jag hem från min syster, så jag är hemma just nu & svarar på kommentarer. dudå? :) kram

#6 - - R O S A N N A | TÄVLING I BLOGGEN!!:

Sugen på en ny bloggdesign? Exklusiv tävling i min blogg där du kan vinna en egendesignad design av mig!



http://toffsfjant.blogg.se/2009/july/tavling-vinn-en-egendesignad-bloggdesign.html#comment

#7 - - Anonym:

nej gud nej, det är inte alls fel men förstöra nee det dissar man

#8 - - -:

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !

#9 - - pelle:

När har det någonsin varit rädd att haft kalasbomber? Det är så jävla fult. Plus att alla brudar brukar kombinera det med noll IQ, fläskläppar och porrsvall. Uärk! ;)

#10 - - Anonym:

sv; tack du får jätte gärna rösta på mig ^^

#11 - - Att våga vara:

Det bästa måste väll vara att se ut så som man föddes..eller? Nåja ska man följa modet med ALLTING så kan man väll lika gärna ha löstagbara silikon i tuttarna och en dragkedja så kan man byta bäst det behagar...

Jo jag är lite cynisk ibland men dom är ju som en skock får i USA, gör en gör alla..:P

#12 - - irem:

Sv : Ja det har jag, har du haft en bra dag annars då ?

#13 - - J O S E F I N:

tack så mycket, har lagt upp några bilder i bloggen. ska lägga in fler sen. :-)

#14 - - kajsa:

tycker väl att man får göra som man vill, men jag föredrar naturliga =)

#15 - - sabina:

mkt snyggare med små bröst.

#16 - - frida:

sV. Ja gör det. JAg tycker den funkar super.

kram

#17 - - Sara:

Så löjligt att man ens pratar om inne och ute om storleken på bröst :/ Tycker det ser ut som på bilden att hon fortfarande har lika stora bröst, bara att det är push-up på den första :) Kram

#18 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Du har blivit länkad på min blogg nu :)

#19 - - Emma:

Jag har typ sutit vid datorn och spelat Wii Om-vart-annat vad har du gjort då?

#20 - - marie:

Jaa bara bra, hur har din varit? :) Jag tycker brösten ska vara naturliga, inget silikon iaf!

#21 - - lantmys:

Sv: Tack! :D



Jag tycker att det känns ute att ha opereade bomber som inte passar mot ens kropp, men ja det handlar om propotioner, jag hade velat ha större bröst men vet att det nog hade sett lite skumt ut på mig, men hade jag växt till mig lite hade jag ju inte velat att brösten inte växte till sig dem med. ;D

#22 - - saratilda:

Finare med mindre byst... i alla fall inte trycka upp dem så mycket...hihi



www.saratilda.blogg.se

#23 - - Maria:

Tycker det är bra att kändisar insett att det är snyggare att vara naturlig. Tummen upp för det!

Men liksom, de som har stora bröst av naturen är ju inte "ute" för det inte. Så tycker jag.

#24 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag tycker det har varit länge nu som stora bröst varit "ute" de hade nog sin storhetstid på 90-talet



ja jag tror det går här också =) får fråga michele om vilken kanal

#25 - - Sandra:

oki även det e mysigt, shoppat något roligt?

Jag har tvättat o myst med älsklingen min ;)

#26 - - SaraChristina:

Tack så mycket för ditt svar! Vinnarna syns i min blogg inom 2 timmar =)



KRAM, SaraChristina

#27 - - Antonia C Nilsson:

hihi ja tack det hade jag laddade nyss upp lite bilder ifall du skulle vija kolla:D haha stackarsvictoraXD

själv tycker jag onte man ska operera srörre eller mindre bröst..<3

#28 - - KAWAiiKAi ~:

det är läskigt med FÖR stora bröst. men det är gulligt med platta bröst *peddo*

tror jag... Jag ska platta mina bröst och bli kille, thats for sure! (y)

#29 - - KAWAiiKAi ~:

förresten så mår jag bra :D

kramar! :3

#30 - - amanda:

ha ha vi kul, samanträffande, har jobbat som det av och till i två år, sitter i kundtjänsten i samma bolag som jag sålde åt innan

#31 - - Frida:

Jag håller med det är sjukt hur man "bör" se ut nu, inte för att jag känner att jag måste se ut så men många andra dras ju in i det. Jag tycker det ska vara okej att se ut som man vill :)



Var gärna med i min utlottning om en bloggdesign :)

För att se den och anmäla dig tryck på länken nedan:

http://fplanting.blogg.se/2009/july/utlottning-av-bloggdesign.html



Ha en fortsatt bra kväll! :) Kram Frida.

#32 - - Marina:

Rätt så intressant när man tänker på det, att det gått så långt att det kan vara "inne" med att se ut på ett visst sett som man egentligen inte kan göra något åt utan att skada sig (ex. rejäl hård bantning) och så. Jag menar konstigt att det kan vara "Inne" med små resp. stora bröst. En tanke bara ;p



sv:ja väldigt :) det är bara fint med mig, hur är det med dig? :)



btw, har du sett den superbraiga sidan jag tipsat om på bloggen? Många kramar, !

#33 - - lina*:

sv: tusen tack <3



storabröst kan väl vara snyggt om de inte är silikonbröst de ser bara fejk ut vilket de är hahah

#34 - - Zandra:

Jag tror snarare de handlar om att de är fler och fler som satsar på att se mer naturliga ut sen om man har stora eller små bröst av naturen tror inte jag spelar så stor roll. Handlar ju inte bara om bröst utan om smink, kläder och att vara super blonderad också.

#35 - - vesna:

usch :P

#36 - - HANNA:

sv: jo det har jag :) själv då? :)

#37 - - K:

hehe ja! och jag hade nog haft rätt ont! =P Det går inte direkt att vända sig medan man ligger på den där, då blir man riven! =P

#38 - - FINA:

det är sjukt att vissa bröst tydligen kan vara "ute". silikonbröst kan väl vara ute, men aldrig äkta. enligt min åsikt :)



Min mamma är med i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och nu frågar jag snällt om du skulle vilja ta fem sekunder av ditt liv och klicka på länken här nedan och sen på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand!

#39 - - Elin:

hjälp mig!!

Jag vill ha en ny mobil.

En snygg vikbar telefon, helst billig också ;)

#40 - - Shopalicious:

Tack så mycket! Vad roligt att du gillade min klänning :D

#41 - - Maado:

ALltså, det här tycker jag är ett otroligt intressant ämne (bröstfanatiker som jag är)och jag håller med dig. Idag verkar förminskning vara mer poppis än förstoring.



Jag har alltid haft relativt stora bröst för min kropp då jag varit extremt smal hela mitt liv men ändå fått just bröst.

Jag försökte alltid förstora ytterligare genom push m.m men i dagens läge köper jag hellre bh:ar som får dom att se mindre ut. Små bröst är sjukt sexigt! ^^

Men jag tror mycket handlat om att jag velat ha större för att det tillhörde idealet när jag började utvecklas. Nu är det som du säger tillåtet att vara naturlig och helt plötsligt trivs jag bättre än någonsin med min kropp!

#42 - - Ina:

det är ju inte storleken på brösten som det handlar om, snarare silikonet. det är helt enkelt naturligt som gäller!

#43 - - AMANDA - ♥ Kläder och skoj:

i ganska precis 3 år :)



usch så fult när hon trycker upp tuttarna i dom där "korsetterna" usch usch!

#44 - - B I G C I T Y D R E A M S:

de är upp till var & en, gillar man större boobs tycker ja man ska få göra de & tvärtom! :)

#45 - - Kristina:

Kanske är lite efter i diskustionen menmen.. Anledningen till att det är inne med små bröst är ju för att det är inne att vara super spinkig "anorexia smal" typ, då får man ju ingen byst om man inte har något fett. Men det är ju heller inte fint när man ser hur fejk brösten ser ut som på första bilden på Victora beckham. Igenltigen är det ju inte inne med att vara "naturlig" för naturlig e inte anorexia smal, oh well, undra när denna trend kommer vända och vad som kommer här näst?;)

Till top