Vanessa Hudgens i New Moon?

Enligt aftonbladet.se så har Vanessa Hudgens sökt rollen som varulven Leah Clearwater i den kommande filmen New Moon.

Vad ska jag säga?
Min första tanke var; Har helvetet frusit till is nu? För jag har ganska svårt att se Vanessa fylla rollen som den bittra varulven Leah. Men efter att ha tänkt lite på det, så kanske hon skulle göra ett bra jobb?
Vet inte riktigt, måste se henne i rollen för att bestämma mig. Klarar hon av det kommer jag bli glatt överaskad & imponerad.

Vad tycker ni om detta?
Vanessa Hudgens som Leah Clearwater?
Tror ni att hon lyckas slå bort den sockersöta image hon har & klara av rollen?

#1 - - Malin´s Humorblogg:

Haha wow!

Du skulle sagt att du var grym på att fisa en hel sång!



#2 - - I Z Z A H - S V A R A R:

ah jag trodde dock han va kortare än 170 hehehe :P

jag hade tippat på 165 typ hehehe för han ser såååå mini ut hehehe :D

#3 - - Becca:

Helt okej dag,fast nu kan jag inte sova :(

själv då?

#4 - - Angelica:

hehe ja verkligen :D gör inte så mkt just nu , måste nog sova snart, de är ju mitt i natten: Dhehe vad gör du sj ?

#5 - - ♥ HelloNicki:

Hej !

Va gärna med och tävla om de "slitna" jeansen från Forever 21 i min blogg :)

#6 - - Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥:

Jo dom är riktigt söta valparna. :D

#7 - - Carita:

ja, jag tror hon skulle klara det :) hon är jätteduktig! ;* puss ^-^

#8 - - emelie:

God morgon =) Snyggg blogg, hur mås det idag då? =)

#9 - - Malin:

Haha ofc ;D

nej men han ser väl bra ut :) inge fel på honom.



Klart ja hade en bra dag:) eller hyfsat själv? :)

#10 - - Malin:

Är det hon som är med i Disneyfilmerna? Känns som man bara sett en sida av henne.

#11 - - sadia:

hmm, nja jag tror nästan inte hon skulle kunna det ;P

#12 - - Marie:

Okej, härligt det!

Jodå, min dag har varit jättebra, din också? :)

Händer i helgen då gumman?





#13 - - Zäta:

jag tror hon skulle klara det :)



Jo tack bra, förutom att vattnet tog slut här hemma igår :p allt bra med dig? :)

#14 - - Carmen:

aw gud vad söt hon va!



- ja det är bra.. lite segt att sitt här på jobbet :)

vad har du för planer för dagen?

puss

#15 - - Heyli:

jaa den borde du testa, jättegod :) jorå allt bra här, ska strax iväg på jobbet. allt bra med dig då?

#16 - - J e n n y:

Svar: hade väl tänkt ta det lugnt idag, och så blir det för jag är förkyld :(



Jag gillar INTE Vanessa, så vill inte se henne i den rollen :)

#17 - - Pauline:

sv: Hmm, det är inte så mycket som händer. Jag och mamma ska på afro-jam ikväll :D Det ska bli spännande. :) sj då?

Puss o kram

#18 - - SANIBO:

NEJ NEJ NEJ!! icket, nej. aldrig. jag dör om hon får rollen.



#19 - - emma:

ja, allt är bra. hur är det med dig ;) <3

#20 - - alec:

Jag pluggar till undersköterska och mentalskötare :)



såå roligt, så idag har jag varit i skolan thihi.



jag mår bra, lite upp och ner men ok..

själv?

PUSS LOVE

#21 - - L o t t i i i z z:

Hej Snäckan :)



Förlåt för sent svar :( Nu blev det sådär mkt jobb igen! Suck! Hoppas att allt e fint med dig?



Min helg va jätte bra :) Lugn och skön! Denna helgen har jag planerat in att jag ska partaja i alla fall :D thihi! Måste ju skaka lite på rumpan ibland!



Många kramar till dig

#22 - - pramita:

Yes det hade hon! :D

#23 - - Mimmi:

Hoff, nej hon ska verkligen inte vara med i filmen, även fast det inte är en stor roll, tkr inte om henne haha=)



sv: jodå nog har den vart bra:)

Din då?:)



<3



Puss

#24 - - Jennie:

okej, hmm aa nu blir det för idag då ;) men har ju vart i skolan så ska också fixa lite, sen ska jag på träning. dd? :)

#25 - - louise:

Jag blev chockad när jag hörde detta! Hon har fått en sockersöt bimbo stämpel på sig... jag tror att hennes röst skulle förstöra rollen lite, men dt skulle vara kul att se henne i filmen! tror du att hon får rollen?

#26 - - Daniel:

Hon ser ju färdigt ut som en varulv!

#27 - - frida:

sv: skolan ochs en träning :) + att min pojkvän och jag firar 10 månader imorgon :D sjdå?

#28 - - GOD DAMNIT:

CHECKA IN VÅR MUSIKBLOGG VETTJA :D

#29 - - Sandra:

Hmm precis som du har jag lite svårt att se henne i en sånn roll men vem vet, kanske hon fixar det?



Jo nu mår jag äntligen bättre, tog en välbehövlig sovmorgon i morse.



Oh då får du städa ordentlig :) alltid så att man vill ha det finfint när familjen kommer på besök!



puss

#30 - - Meg:

sv. Haha ja, jag visste inte ens att han höll till i mina tarkter. Han hade en söt unge med sig iallafall :)



Men jo, min dag har väl varit ganska.. tråkig HAHA! Din då? :D

#31 - - Penajs - tankar, foton & musik:

okej vad härligt!

skola, oth och sova! haha själv?

#32 - - Carmen:

sv:

hihi ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vem det är hahah :D

jo det är bra med mig :D precis sagt upp mig från jobbet, slutar om två veckor och är ledig nu i fyra dgar :D hihi härligt



sj då?

pussas

Till top