Vackraste hästen

Nu ska jag berätta något för er.

Har jag någonsin berättat att jag själv har haft häst under en längre tid?
För er som känner mig, vet att jag är en riktigt häst-tjej. Om jag inte minns helt fel så har jag ridit i ca 10-11 år.
Först var det ridskolan, sedan efter det, börja jag ha häst på foder.

Alla hästar jag haft har satt sina spår inom mig, alla var fantastiska på sina egna sätt. Min första häst var en riktig vinnar kille även min lärohäst. Medverka i ett par tävlingar, varav en gång, vann vi!
 
Min andra häst var en fin tjej med fantastiska dressyr egenskaper. Med henne lärde jag mig att rida dressyr, gjorde ett par clearound program med henne.

Min tredje & sista häst (se bild). Lady, med henne lärde jag mig att rida för första gången kan jag lova!
Tävla många gånger med henne & träna många timmar med denna underbara häst. Med henne har jag många fina minnen som jag kommer bära med mig resten av livet. 





 
#1 - - * K Y S S A R:

Kul att tänka tillbaka. Hästar är mycket fina djur! <3



Neej inte låter det töntigt, jag hade mer än gärna velat bo ihop med nån! :D



Annars är det bra, skolkar skolan idag och mår fint :) Hur är det med dig då snygging ? kram!

#2 - - Anonym:

-Lungt gumman! :)

Jodå,allt bra med mig,är bara trött och känner mig seg i kroppen,annars är allt som det ska,som tur :) Hur är det med dig själv? :) Kram!

#3 - - Amanda:

Hästar är det bästa som finns :)

#4 - - Penajs - tankar, foton & musik:

söt=)

#5 - - Becca:

red när jag var yngre,fan vad kul det var...vill ha en egen häst

#6 - - Nikolina:

PRECIS!! :D underbart :)

hur mår du idag da?

#7 - - anna:

jag tycker hästar är lite läskiga. tror alltid de ska bita mig hehe

#8 - - Meg:

sv. HAha mycket ;)



HUr är läget?

#9 - - Emelie:

Jora, har vart helt okej, är sjuk, men annars bra! :)

Själv då?? :)

Puss

#10 - - Carro:

Det blir nog bara vila tills jag får bort min magsjuka. :(



PUSS!

#11 - - julia:

fin blogg!

#12 - - Leia:

Så söt.

#13 - - Helena:

Det kunde jag inte tänka mig att du var :)

Jag gillar hästar jag med, eller när jag var liten älskade jag hästar :)

Vad roligt att du är en hästtjej :)



Puss!

#14 - - Jessica:

sv: bara skolan för hela slanten, sj då?



Jag red också mycket när jag var yngre, gud vad man kan sakna det ibland..

#15 - - hanna♥:

det kallas kärlek på hög nivå det här med hästar, kan man annat än älska dom ?

#16 - - Amanda:

Är inne på mitt nionde år :) du då??

#17 - - linnns:

Gud jag tror aldrig att jag skulle kunna ha en häst på foder. Tänk sen när man haft den i ca 1 år och sen måste lämna tillbaka den! Jag skulle aldrig klara av det haha, skulle köpt den direkt :)

Hästar är nog det vackraste djuret någonsin..!

kram

Till top