Drömmar & skratt

Åh, imorse ville jag verkligen inte gå upp!

Jag lovar, jag hade världens konstigaste & bästa dröm på länge.
Ni vet, en dröm så är så pass bra att man går runt & tänker på den hela dagen av den dröm som man fortfarande minns.  Har ni haft en sådan dröm?
Jaja, det var lite från imorse det!

Nu, för en liten stund sedan ramlade posten in & jag fick en massa skojiga brev faktiskt.
En är en överraskning för er (& mig också för den delen), så det får ni (vi) inte veta nu.
Ett annat brev var från min farbror, som skickade två teckningar som tecknades när vi firade min andra farbrors 50 års dag. Jag lovar, det lockar fram ett & annat leende för alla som tittar på den. De är verkligen skojjiga. Ska försöka hitta någon fin ram & rama in dom.
Tack så mycket farbror som skickade mig dessa fina teckningar!


#1 - - melissa:

Melissa svarar: Tack :) nej jag var i spanien ;p

#2 - - alec:

hej grynet

det är bättre idag, mycket bättre, och det är såå skönt.

hur mår du älskade?

#3 - - Anna-Maria:

cocktail tavlorna var verkligen supersnygga! :) ska sötis hitta på idag då? =)

puss :*

#4 - - Anna-Maria:

Tack så mycket gumman! :)

Med mig är det sådär idag känner jag, har börjat fått lite ont i halsen. Men jag ska också in till stan idag, ska ut och äta med en kompis.. Sen får man hoppas att man hittar nå snyggt på stan också, det är aldrig fel! (=

pusss :*

Till top