Twilight Parfym

Till alla Twilight fans!

Man kan nu köpa en parfym, vars flaska är äppelformad. Nytänkt? Nej, skulle väl inte tro det, men fint som bara den!

Den har en doft av lavender & freeisa, låter det inte underbart?

Låter det något för dig? Gå då in här.

#1 - - Matilda:

Sv: Massa tack och välbehövligt!



Dagen har varit väldigt bra.. träning, snuva och plugg :)

Själv?

Kram

#2 - - L o t t i i i z z:

Hej Snäckan :D



Jotack, min jul och nyår va det bästa på länge! Hade en helt underbart mysig jul.. och va på en riiktigt rolig nyårsfest :) Den roligaste på lääänge! Hur hade du sj det snäckan?



KRAM

#3 - - Hanna:

Det är exakt samma flaska som Nina Riccis parfym.

Klockan är Ralph Lauren... jag vann den i en tävling för flera år sedan, tror bara det fanns 10 klockor som de hade gjort till tävlingen, så de såldes inte. Men man kan ju lätt göra en likadan, om man har en klocka och sen trär på ett lila silkesband. Svin enkelt ;) Lycka till!

#4 - - Marie:

Okej, jag kan ju inte åka skridskor, men att cykla tycker jag är härligt! :)



Okej, va roligt! Det är alltid kul att göra reafynd, :) Jag har också hittat några böcker på rean, och två toppar, en kofta och lite andra småsaker, :)



Låter bra det! Gott nytt år!













#5 - - marie:

jag är nog kär i parfymen utan att ens luktat på den :)

har inte fått fingrarna ur och köpa böckerna än eller jag har inte hittat dem än.

kram

#6 - - Marie:

Jaa, :)

Jodå, det är också bra att göra när man är stressad och behöver koppla av! :)





#7 - - anna:

jaha okej ;) haha jadå nyår var väl bra, blev lite för mycket för min del bara. vaknade upp med blåmärke över hela kinden. Inte så kul.



Hur var ditt nyår då :)

#8 - - sadia:

den parfymen har jag faktistk men inte med ett twilight paket dock, haha XD

#9 - - anna boström:

Är du från linköping? :)



Jaa då, helgen har varit bra :) din då?

puss

#10 - - Rebecca:

Kul idé :)



Gå gärna in på min blogg och berätta vad du tycker det är kul att läsa om på bloggen! :)



Må gott, kram Becca!

#11 - - Jagheterintesune:

Hihi, vilken kul grej! :)



Har du bloggkoll? :)

#12 - - E:

Låter gott, ja Fadde är wacko!

#13 - - Jagheterintesune:

Japp, såklart jag har bloggkoll! :D Ska vi lägga till varandra!? :)

#14 - - tezza:

tack, det värmer! <3

#15 - - hilda:

haha, snacka om att de har satsat på den där filmen!

Men det är väll klart att man vill lukta twilight! :D

#16 - - Julia Bea Jojjo:

Hej! Vi vet att frågan har kommit upp tusen gånger tidigare, men bara för att kolla en sista gång vad alla bloggare tycker, vilken kille är snyggast egentligen?

Har du tid och ork svara mer än gärna på detta i våran blogg, om inte tack ändå för att du läste kommentaren och god fortsättning!

#17 - - Maj:

va bra! Aa den är grym :) jag såg filmen idag för första gången asbraju! :P wannabe Nina Richi parfym?:P

#18 - - Maria:

i veckan ska jag hitta på en massa, lägg till mig på bloggkoll så kan du se vad för nåt skoj jag ska hitta på :)

#19 - - Louise:

min jul o nyår va mysig :) tänk att de redan är över o nytt år, tycker tiden går så himla fort:/:/



ha en fin dag!

#20 - - emeli:

Finns det en parfym också? :o Nu kommer mina vänner bli galna :p



Jag börjar bli bättre nu och febern är i alla fall borta :) Hur är det med dig? har du hittat något i mellandagsrean? :)

#21 - - S A N N A:

sv: superbra helg faktiskt! :)

#22 - - jeanny:

sv: hehe aa det blev det ;D

#23 - - Anonym:

aa tack så jättemkt :D snällt av dej

#24 - - Vivi:

Tack du har också en fin blogg!

#25 - - Hemliga mamman:

He he, den ser ju exakt ut som Nina Riccis (stavning) parfym. Luktar den gott?

#26 - - SARA:

Det är ett Pandoraarmband jag har :) :)

Jasså, jag som behöver en ny parfym och är Twilightfan. Får väl lukta på den då ;) Kram

#27 - - FEBB:

Åh jag har saknat dig louise :D!! åh nej, haha.men tack! även fast ja ser ut osm en 4åring i den,hehe.. Pussar!

#28 - - Erica:

ja kom gärna över fler gånger! :D

#29 - - Perfektion by Emma:

- de känns som om d verkligen gillar twilight hörru. ha ha.



jo med mig är de bra.. ska fixa iordning här lite strax för att sen fortsätta med bloggen. jag hinner ju aldrig komma ikapp ordentligt.



va ska du göra idag då?

#30 - - pramita:

Jag vet faktist inte varför nyår var så dåligt:/ hade min månadsvän då också o då brukar jag bli överdrivet känslig så kanske var därför :O

hihi okej :D

#31 - - Vanadesse.:

Jag hade tt bra nyår :D hur hade du det`?

#32 - - louise:

vet du om parfymen kommer till sverige?

#33 - - Dress Like a Princess:

Där ser man :)

#34 - - marie:

får ta och lukta på den när jag är på stan nästa gång :)

japp, helgen har varit bra. din då?

kram

#35 - - Elin:

Den där parfymen måste jag ha!

Svar: Ja, min helg har varit utmärkt. Din då? :)

#36 - - malin:

blir nyfiken på doften nu iaf:) hihi kram malin

#37 - - Mimmi:

undra om den luktar gtt=)

#38 - - Anna-Maria:

ge mig säger jag bara! :)

#39 - - Vicky:

Hejsan! jag hittar inte parfymen! var snäll och skicka en länk :') hejdå! via "[email protected]"



kram

Till top