Tvätt

Dagen till ära så stog jag i tvättstugan tillsammans med Tony och försökte förstå oss på dessa maskiner.

Glatt överaskad så fick vi igång dom & äntligen lite rena kläder. Kändes riktigt bra måste jag säga. Men vi bokade även en tid imorgon för vi hann inte med all tvätt.
Imorgon är det handukar som gäller. Det var det visst lite ont om när jag senast kollade. 

Var även ute en sväng med lill Kiwi, så nu ska jag lägga in alla kläder i garderoben, sedan blir det nog att fortsätta plocka undan saker.

Efter Top Model blir det ett bad tror jag. Skönt att varva ner lite efter dagens bestyr. Ska även läsa lite ur Breaking Dawn, vill inte att den ska ta slut, men det är för spännande att inte fortsätta läsa. Inte många kapitel kvar nu.

Hoppas att allt är bra mer er?
#1 - - Helena:

Sv: Hehe, ja gör det :)

Imorgon ska jag till skolan sen vet jag inte nått mer jag ska göra imorgon,blir det att jag går ut och springer :)

Ska du göra då ?



Puss !

#2 - - [F R I D A I S F I NE]:

näää, jättegott;D<3

Till top