Trix & fix!

It's never ending story.

Ja, idag har jag försökt att fixa lite här hemma. Tagit disken, röjt så mycket jag orkar i garderoben.
Kom nyss in efter att ha bokat tvätt tid, så nu måste jag rensa bland alla kläderna så jag vet vad jag ska ha med mig ner när jag ska tvätta.

Well, it's a never ending story.

Juste! Har äntligen hittat min bortsprungna mobilladdare. Hur skönt är inte det på en skala?
Så nu ligger den på laddning  för fulla muggar. Skulle gjort några ärenden på stan, men kunde inte eftersom jag inte hade min mobiel. I Västerås har dom nu infört kontantfri betalning, så man måste fixa busskort eller sms-betala en biljett. Jag har inget utav det så det får vänta till imorgon istället.

Nej, nu ska jag fortsätta med rensandet!
Ha en bra dag alla mina underbara läsare!
#1 - - LIFE BY Marielle:

Usch vad jobbigt det är att rensa bort kläder! iallafall i mitt fall :p



kolla på top model :) dudå? Pusskram!

#2 - - Louise:

Ja tack det ska jag försöka att göra :)

okej:), det skulle en annan också behöva göra egentligen...

ikväll händer inte mycket nej, jag ska nog ligga kvar i sängen tror jag och hoppas att jag kan komma iväg till skolan imorgon!

självdå?:)

#3 - - Sweet life style:

åh, städa e så tråkigt!

#4 - - J..:

Sv: Joo det var lugnt i skolan. Ska inte du börja? Låter trist&städa :/



jag vet inte, ska ta de lugnt ikväll är rätt trött&så.

#5 - - Malin:

Måste du rensa bort och slänga kläder?

#6 - - sandra:

vart köper du dina favorit jeans?



SKRIV TILL MIN BLOGG

#7 - - hannah:

ja det tycker jag =9

#8 - - Alexandra:

sv: Kolla bland widgets eller vad dem heter- också leta efter countups and downs.

#9 - - pramita:

Skönt o höra!

Nått innan skolan blev det inget för jag började idag :( buhu, men det blir bara en lugn vecka för min del med inga speciella planer :)

självdå?

#10 - - L o t t i i i z z:

Jotack, här e det lite si då där :( Har åkt på en dunder förkylning.. igen! Suck! Hoppas att du har haft en bra dag i alla fall snäckan :) ? Kram!

#11 - - Maria:

jotack :) den har varit perfekt.. själv då? oc lycka till med rensningen ;p

#12 - - Malin:

Haha vilken otrolig skön bild du´har på det här inlägget. Verkligen :) hoppas allt går bra med tvättandet och så :) Kram

#13 - - Vanadesse.:

städa brukar vara nevere´nding :)

#14 - - Sophie:

Svar: haha tack söntos :D hur gör du så du kan skriva med fet stil :)?

KRAM

#15 - - Sophie:

Svar: okej härligt :)

Imorgon ska jag börja första dagen på min praktik, ganska nervös. Vad ska du göra imorgon :)?

KRAM

#16 - - Fanny:

sv: Hihi tack! :) Du är ju minst lika duktig som pysslar på hemma idag ;)

Jo, här är allt bra. Lite trött bara.

Hur har du det själv?

Skolan började idag för mig, asjobbigt. Men känns endå bra och roligt på något sätt.. :)

Ha en fortsatt bra kväll! :)

pusspuss!

#17 - - Erica:

Så duktigt:) Allt känns så mkt fräschare när man städat och kastat undan alla julprylar:)



haft en bra dag?? puss

#18 - - Penajs - Tankar, foton & musik.:

hihi ja hoppas det!:D

jadå det har jag:) själv?

<3

#19 - - Elin:

Svar: Härligt!

Ikväll blir det nog mest mys framför tv:n för min del.. Hoppas du får en trevlig kväll vad du nu än ska göra ;)

Kram!

#20 - - anna boström:

Jag går på LPG (Linköpings Praktiska Gymnasium), dudå? :)

#21 - - marie:

väldans vad du står i :)

kram

#22 - - Armin:

Bra att du gittade laddaren! Jag minns itne vad du skrev.. eller vad du ville fråga? :D

#23 - - Marie:

Okej okej, vad ska du söka för jobb då? :)



Idag har jag mest tagit det lungt och städat. Det är sista lediga dagen innan skolan börjar. Vad har du själv gjort? =)



#24 - - Andrea:

Vad duktig du är, louise! Jag har också tvättat lite idag, man känner sig värsta stolt efteråt kan jag försäkra dig om. Men jag ska nog inte öppna käften när det gäller att vara duktig, för du har nog övertaget efter allt ditt slit idag ;D



Puss

#25 - - Helena:

Svar: Jaa, du borde verkligen se den filmen :)

Man blir riktigt sugen på att dansa :)



Puss !

Till top