Thank god it's friday!

Förlåt för den kassa updateringen!

Men för tillfället befinner jag mig i linköping & hälsar på min familj.
Min kusin har fyllt år så jag ska passa på återigen att säga Grattis på födelsedagen!

Igår följde jag med syster till stallet & tittade när hon & en vän red. Snacka om att det kom gamla minnen från de dagar då jag själv red. Inte tala om då många gånger som jag red med kompisar. En av mina lyckligaste minnen här ifrån kan jag säga. 

Efter det var vi på bio & kollade på bröllops-duellen. Tro det eller ej, lite sorgsen blev jag allt. 

Ikväll har jag lite planer, men vi får se hur de blir med dom. Väntar tills de hör av sig!  

Är allt bra med er annars? 
Hoppas ni får en toppen helg!

 
#1 - - SARA:

Var bion bra? Har också tänkt gå o se den :)

#2 - - Anna-Maria:

Så skönt med fredag! ska du hitta på något skoj ikväll eller?



PUSS!

#3 - - Meg:

Haha, du är inte den enda som varit kass angående uppdateringen ;D

#4 - - caroline:

Jättebra, äntligen fredag!! :D Själv då? :)

#5 - - Helena:

Hoppas att du har det bra i Linköping :)

Med dig är det bra :) Med dig då?



Puss !

#6 - - Elin:

Jag undrade lite vart inläggen tog vägen ;)



Jag mår super, btw! Du själv? :)

#7 - - A -*:

Jaop speiclet innan man ska sova. För om det "Hänt" något under dagen som va lite jobbigare så är jag sån som tänker massa på det när det blir mörkt och inte kan sova och aa... så skönt att bara få huvet på annat och läsa till ögonen verkligen slokanr så slipper man tänka innan man ska sova :P

#8 - - Jenny:

Är du i lkpg nu? Utan att säga något?:o Hihi. Hur länge är du kvar? Puss<3

#9 - - Sofie:

Åh, Jake i OTH är ju med i Bröllopsduellen :D

#10 - - Becca:

själv har man jobbat hela helgen!:P Lucky me! Händer idag då?

#11 - - Loo:

vad med och tävla i min tävling!

Avslutas idag :)

#12 - - Emilia:

nu är de bara längta tills nästa tors för då är de bara 1 dag kvar till fredag :P

#13 - - jessica:

Sv: ja det var min också :)

Hoppas du får en fin söndag!

#14 - - frida:

vad tkr du om CHRIS BROWN? :D

#15 - - Marie:

Jättefin header :)

#16 - - Julia:

hoppas du haft en härlig helg!

#17 - - Karina:

Ja, jag är helt nedkärad i dataväskan! Hoppas att jag har råd med den snart...



Mysigt med bio, var filmen bra då? (förutom att den var lite sorglig :) )



Ha det gott!

#18 - - Anna-Maria:

låter roligt : )



ja, allt är bra med mig. :) ge mig en åsikt på hårfärgsfrågan är du snäll! har värsta hårkrisen :/



puss gumman!

<3

Till top