So far..



Är Breaking Dawn jättebra!


Nej, jag ångra mig. Jag hatar boken.. Eller inte boken men Bella..
Det var riktigt länge sedan jag läste om en person som är så frustrerande som denna..

Men jag har bara läst 200 sidor drygt, så jag får se vad som händer.
#1 - - Liene:

Den boken läser Kenza med nu:P hehe

Jag älskar din hårfärg!



sv. tack<3

#2 - - maria:

jo det är bra nu =) ikväll ska jag bara äta godis mwohaha :D själv?

#3 - - L o t t i i i z z:

tack snäckan! Förtillfället så känns det som att jag ska klara mig ur detta.. febern har gått ner, så jag har varit duktig o jobbat idag :) Men den där jäkla förkylningen vill ju inte riktigt lägga sig än.. men så länge man inte har feber så är det lugnt :)



Haft en bra dag? Super fin bild på dig :) KRAM

#4 - - E:

Fin bild på dig.

#5 - - melissa:

Melissa svarar: Ja det har jag :)

#6 - - Perfektion by Emma:

- är det den tredje boken? har ju de två första men har inte hunnit sätta igång ännu. får se när de blir. känner ingen riktig ro för de just nu..



jo de är bra med mig. jag är lite trött bara men snart är de dags för frukost. va ska du hitta på idag? kram

#7 - - Vanadesse.:

hah tack söt^^ hatade verkligen den tentan och var så arg och irriterad på denmen nuär den inlämnad ^^



hurär det med dig då? vad händer i helgen?

puss!

#8 - - melinda:

sv: haha okej, hittade du ngt på stan då?



gud, jag har nog inte läst en hel bok sen i somras.

#9 - - BJERNHAGEN:

Åh tackdu! :D

#10 - - Sweet life style:

härligt! (:

#11 - - paulina:

haha jo man blir ju lite frustrerad på henne i den bokn. men för övrigt tycker jag den är super bra :D

#12 - - anna boström:

Det är ingen bukett, det är ett sorghjärta som jag gjorde till en begravning :):(

#13 - - Fanny:

Söt du e :)

sv: Ja, är den inte härlig? :) Älskar den bilden :D

Jo, det kändes rätt bra att vara tillbax i skolan, lite jobbigt var det ju förstås.

Men samtidigt kul att träffa alla igen! :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

puss & kram!

<3

#14 - - louise:

haha ja jag är inte heller så bra på det, men jag vann iallafall över min kille :p



du tyckte inte boken va så bra eller?

Jodå jag mår jättebra idag, hur mår du då?:D

Pussss<3

#15 - - Andrea:

Åh haha, vad duktig du är som fortsätter att läsa vidare. Jag har jättelätt för att tröttna på en bok om den är minsta lilla tråkig.



Puss

#16 - - saaaandra:

va ska du göra ikväll ?



skriv till min blogg (:

#17 - - Becca:

Hej!allt bra??

#18 - - anna!:

läs vidare så du kan säga om den verkligen var värd att läsa? :Dd

#19 - - E:

Det var ju sant tjejen ;-D Må så gott

Till top