#1 - - jonna:

svar: ja atck den har vart bra:) hur har din vart?



puspuss

#2 - - alec:

hej tjejen..

det är ok med mig, jag måste börja kämpa nu

hur mår du söt??

#3 - - jessica:

sv: ja en jättebra helg, hur har din varit då?

#4 - - Fanny:

sv: Hejsan du :)

Jo, min helg har varit riktigt bra! :)

Din då? :)

puss!

#5 - - Anonym:

Hej du..

Ja de hoppas jag med :/ ganska jobbigt när man vill sova så funkar de inte:(



ja jag haft de underbart i helgen. Jag har bara tagit de lungt med några vänner..:) sj då ?

#6 - - Elin:

Sv: Helgen har varit bara bra! :)

Din då?

Kram!

#7 - - Sofie:

Oh, den har jag aldrig hört talas om. Jag kollade på Camp Rock istället, haha.

#8 - - SARA:

Ja men då ska jag gå och se den på bio då, ska bara lyckas övertala pojkvännen att betala biljetterna ;)

#9 - - Anna-Maria:

Hej hjärtat!

Ja, jag har haft en kanon helg :) du med hoppas jag?

Så du tycker att jag ska bli brunett? hatar verkligen mitt hår just nu -.-



Puss! <3

#10 - - sandra:

Missade den.. var den bra? :)



Helgen var perfa, inga klagomål alls. Helt underbar. Din?

Puss

#11 - - angelica:

tack så mkt vad glad jag blir =)

#12 - - Jenny:

Det var verkligen nostalgi när jag satte mig på bussen till gusum.. ville nästan sitta kvar och åka till valdemarsvik och hitta dig där.. men jag hade ju knappast hittat dig^^



Det är lugnt sånt som händer.. Ja det hoppas jag verkligen att du gör =) Saknar dig enormt mkt hät nere =( Så nästa gång du kommer så får vi hitta på massor av bus =)

puss<3<3

#13 - - * K Y S S A R:

vaah :O shit, tack :D hon är ju snygg! haha =)



Min helg har varit luugn faktiskt, hur har din varit ? kram !

#14 - - i s a b e l l a m a l m b o r g:

Jodå, helt okej!

Var din bra? :)

#15 - - Heyli:

låter härligt det.



klart jag kan hjälpa, har skickat ett mail till adressen du har där längst upp :) följ det och det borde funka :) berätta sen om det gick eller inte :) kram

#16 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#17 - - Maria:

Okej :)

skorna var ju snygga ...

nja sådär , och du ? :)

#18 - - sadia:

den har jag faktiskt aldrig sett :P

#19 - - Frida:

JO det är kul. Jag läser bara lite kurser i företagsekonomi och personaladministration osv. Så har jag lite mer kött på benen när jag vill öppna eget sen..^^

#20 - - SANIBO:

sv: ja det tror jag med!



kram!

#21 - - Viktoria:

sv: ja min dag var bra igår. hoppas den här blir lika bra :) själv, hur har dan vart?

#22 - - denise:

godmorgon:) älska den filmen:9

#23 - - Gynning:

Vad handlar den om?

#24 - - Andrea:

Ja, jag har haft en jättebra helg! Läs gärna om den i mitt senaste inlägg så ska du få se :)



Din då, var din bra?

Puss.

#25 - - Jennie:

Den är riktigt bra!

#26 - - stockholmsjenna:

åååh, jag hann inte se hela. måste se hela snart. tkr det är hemskt att det är en sann historia

#27 - - frida:

hur mår du idag? :)

#28 - - Mindy:

Allt är bara bra med mig denna tisdag.Hoppas att du med får en skön dag..Några trevliga planer nu framöver i veckan?

#29 - - FEBB:

ah jo kanske.. ja vet inte jag har bara sett henne i hide and seek och där var hon iof asbra ;P



Ojoj, ah det får man vara på måndagar! Jo det är bättre, var lite sjuk igår och är hemma idag också, men imrogon ska jag gå. Hoppas du mår bättre nu=)

#30 - - Marie:

Jo min helg har varit bra! :) Din då?



Kram

#31 - - linda.:

Den skall jag nog sätta mig och kolla på =)



Thihi, jodå allt bra med mig!

Som du sa alltid bättre än inget liksom =)

Allt bra med dig?

Kram.

#32 - - Elin:

Sv: Nja.. inte direkt, faktiskt. Dudå? :)

#33 - - Helena:



Sv: Härligt :)

Dagen har varit bra :) Din dag då ?



Den ska jag se ikväll i alla fall :D



Puss !

#34 - - caroline:

Så bra! :)Puss <3

#35 - - Jennie:

Haha nja :P



Jo det har jag, lite segt i skolan men det va bra, sj?



pusss!

#36 - - sofia:

Sv: bra de ;) jaa den har varit sköön, sovmorgon till hal ett så jag kan inte klaga ;)

hur har din dag varit gumms?



PUSS

#37 - - PERFEKTION:

den är ju långt ifrån slut men guuud.. de är så mysigt att ligga på sängen eller soffan och lyssna. då kan man fokusera alla sinnen på att just bara lyssna och tänka sig in i boken. de är underbart.



min helg har också varit bra.. lugn och mysig för de mesta. idag så har jag avrit på stan en sväng och fixat ett par ärenden. senare ikväll åker jag till ulricehamn. va gör du idag?

#38 - - Nathalie Franzén ♥:

sv: ju bara bra :D själv då :d krams

#39 - - Amanda:

Sv: Ja :D den kostar 169 kr hos cdon :)

#40 - - Heyli:

åh vad roligt att du fick till det!! det vart jättebra! snyggt! :) kram

#41 - - ♥ johline:

åååh jag hade inte 9an, fett sad :(

#42 - - Meg:

sv. Håller med :)



Åh, jag såg lite av filmen, men inte hela. Var den bra?

#43 - - J.:

Den var jätte bra :) Joo min dag var helt ok. Lite dryg kanske. Din då?

#44 - - Alexandra:

åh den filmen är så fin!

Till top